Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود حمیدی نژاد ظهر امروز چهارشنبه در حاشیه افتتاحیه طرح سنجش سلامت دانش آموزان خوزستانی اظهار کرد: ۶۱ پایگاه شهری و روستایی و ۳ پایگاه عشایری از امروز خدمات خود را در حوزه سنجش سلامت در سراسر استان آغاز خواهند کرد.

وی با اشاره به ساز و کار طرح سنجش سلامت در خوزستان اضافه کرد: نوبت دهی سنجش نوآموزان از ۲۴ خرداد روی سامانه اختصاصی فعال شده و اولیا می‌توانند با مراجعه به مدارس ابتدایی نسبت به اخذ نوبت اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در سال جاری هزینه اجرای برنامه سنجش ۶۰ هزار تومان است.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: تمهیدات مقدمات اولیه برای تعیین مدارس که محل پایگاه سنجش هستند و اطلاع رسانی به مسئولان پایگاه‌های سنجش برای آمادگی و انجام نوبت دهی نوآموزان پایه اول در حال انجام است.

وی افزود: نکات بهداشتی و فاصله گذاری در رفت و آمد و برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری هرچه بهتر برنامه‌ها، کلاس توجیهی – آموزشی آزمایندگان تحصیلی – شنوایی، بینایی برای مسئولین پایگاه‌ها نیز صورت گرفته است.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان توضیح داد: اجرای برنامه سنجش در راستای غربالگری نوآموزان با هدف جای‌دهی درست در نظام آموزشی، شناخت مشکلات جسمی دانش آموزان به منظور تشخیص به موقع نارسایی‌های جسمانی، اختلالات روانی و رفتاری نوآموزان است.

وی افزود: همچنین مداخله به هنگام و ارائه خدمات مورد نیاز و آماده سازی دانش آموزان برای آموزش رسمی از دیگر ضرورت‌های اجرای این برنامه است.

حمیدی نژاد با تاکید به حضور به موقع دانش‌آموز در ساعت مقرر نوبت دهی در پایگاه سنجش گفت: صبحانه مناسب و استراحت کافی از توصیه‌های ضروری به اولیا و دانش آموزان قبل از ورود به پایگاه سنجش است.

کد خبر 5520896

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش و پرورش خوزستان دانش آموزان بوشهر کرمانشاه سفر استانی خطبه های نماز جمعه خراسان رضوی سازمان تبلیغات اسلامی اردبیل آمار کرونا ویروس کرونا مشهد ایلام آبرسانی کنگره شهدا اجتماع سلام فرمانده دانش آموزان سنجش سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۷۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخدام بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، آقای امیریان در شواری آموزش و پرورش افزود: امسال علاوه بر دانش آموزان پایه دوازدهم امتحان دانش آموزان پایه دهم و یازدهم هم نهایی است.
وی گفت: حدود ۴۲ هزار دانش آموز در این سه پایه امتحان نهایی دارند که برای فراهم شدن فضای امتحان، همکاری و همراهی دستگاه‌های مختلف استان لازم است.
برگزاری همایش خیرین مدرسه ساز در اردیبهشت ماه و توجه به مشارکت‌های مردمی در ساخت و ساز و زیباسازی مدارس مباحث دیگری بود که در شورای آموزش و پرورش به آن پرداخته شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • ۲۱ هزار نوآموز اردبیلی مورد سنجش قرار می‌گیرند
  • سنجش سلامت بیش از ۱۸ هزار نوآموز استان همدان
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • استخدام بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در چهارمحال و بختیاری
  • سنجش ۲۴هزار نوآموز در کردستان
  • سنجش کلاس اولی‌ها و پیش‌دبستانی‌ها تا پایان اردیبهشت ادامه دارد
  • تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل