Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-29@02:38:55 GMT

(تصویر) اَبَر پرچمدار شیائومی!

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۹۸۹۸۴

(تصویر) اَبَر پرچمدار شیائومی!

فرارو-به تازگی تصویر جدیدی از پرچمدار آینده شیائومی ۱۲ اولترا منتشر شده است. این تصویر توسط یک کاربر توئیتر به نام Shadow_Leak به اشتراک گذاشته شده است. شیائومی قول داده است که نمونه اولیه این گوشی هوشمند را با همکاری لایکا، سازنده دوربین آلمانی در جولای امسال عرضه کند.

به گزارش فرارو، در تصویر منتشر شده لوگوی لایکا در کنار دوربین به چشم می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق شایعات منتشر شده، شیائومی ۱۲ اولترا دارای ماژول دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با قابلیت لرزشگیر اپتیکال، یک لنز تله فوتو ۴۸ مگاپیکسلی و یک لنز فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی خواهد بود. انتظار داریم این گوشی هوشمند به قدرتمندترین پردازنده حال حاضر، یعنی اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱، صفحه نمایش ۶.۷۳ اینچی و باتری ۵۰۰۰ میلی متری با شارژ سریع ۱۲۰ واتی مجهز شود.

به گفته یکی از افشاگران رسانه Weibo به نام Digital Chat Station نسخه‌های برتر گوشی‌های شیائومی با کد L1، L2S و L3S دوازده گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی دریافت خواهند کرد. این کد‌ها به ترتیب متعلق به شیائومی 12s، شیائومی 12 اولترا و شیائومی 12s پرو خواهند بود؛ بنابراین این احتمال وجود دارد که هر سه گوشی هوشمند به طور همزمان در ماه جولای عرضه شوند. اگرچه عرضه شیائومی ۱۲ اولترا پیش از این برای ماه جولای برنامه ریزی شده بود و گفته شده بود شیائومی 12s و شیائومی 12s پرو در ماه آگوست یا سپتامبر معرفی خواهند شد.

"یوگش برار" که قبلاً تعدادی از ویژگی‌های گوشی‌های هوشمند پیکسل ۶ و موتورولا اج ۳۰ را به درستی پیش بینی کرده بود، ویژگی‌های ابر پرچمدار آینده شیائومی را این گونه توصیف می‌کند: این دستگاه سرعت شارژ ۱۲۰ واتی را دریافت نخواهد کرد و تنها به ۶۷ وات محدود می‌شود. سرعت شارژ بی سیم آن نیز ۵۰ وات خواهد بود. گوشی شیائومی ۱۲ اولترا احتمالا فاقد دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی خواهد بود. مجموعه سنسور‌های دوربین (حداقل از نظر مگاپیکسلی) مانند شیائومی ۱۱ اولترا خواهد بود. منظور از این مورد دوربین اصلی با وضوح ۵۰ مگاپیکسل، سنسور عمق ۴۸ مگاپیکسل و لنز تله فوتو پریسکوپ با وضوح مشابه می‌باشد.

منبع: gizchina

 

منبع: فرارو

کلیدواژه: شیائومی ۱۲ اولترا شیائومی ۱۲ اولترا شیائومی 12s

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۸۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاوربانک جدید شیائومی چه قابلیتی دارد؟

پاوربانک 20000 میلی‌آمپر ساعتی شیائومی با کابل داخلی و فناوری شارژ سریع 33 واتی با قیمت 22 دلار عرضه می‏شود.

‌به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، شرکت شیائومی یک پاوربانک جدید ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی در بازار چین معرفی کرده است که به کابل داخلی مجهز شده است و از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند، قیمت این محصول ۲۲ دلار است و در رنگ‌های خاکی روشن و آبی در دسترس افراد قرار می‌گیرد.

از آنجایی که ظرفیت پاوربانک جدید شرکت شیائومی ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است، به همراهی مطمئن برای مسافران تبدیل خواهد شد، زیرا می‌توانند به راحتی وسایل الکترونیکی خود را شارژ کنند؛ این پاوربانک دارای باتری دو سلولی لیتیوم یونی ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است و از یک تراشه هوشمند بهره می‌برد، این تراشه جریان خروجی را به طور خودکار متناسب با نیازهای شارژ دستگاه‌های مختلف مانند گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها، هدفون‌های بلوتوثی و ساعت‌های هوشمند تنظیم می‌کند.

پاوربانک جدید شیائومی برای گوشی‌های هوشمند شیائومی که از شارژ سریع هوشمند پشتیبانی می‌کنند، تا ۳۳ وات انرژی را ارائه می‌کند و امکان شارژ سریع را فراهم می‌کند، این محصول دارای چندین پورت مختلف از جمله پورت داخلی USB-C به همراه دیگر پورت‌های USB-C و USB-A است و به کاربران اجازه می‌دهد تا حداکثر سه دستگاه را به طور همزمان شارژ کنند.

پاوربانک شیائومی از محصولات الکترونیکی در برابر شارژ بیش از حد، دمای بالا و دیگر شرایط غیرعادی محافظت می‌کند و استفاده ایمن و قابل اطمینان را تضمین می‌کند؛ بدنه این پاور بانک بسیار بادوام است، لبه‌های آن نیز به گونه‌ای طراحی شده است که می‌توان آن را به راحتی در دست گرفت و جابه‌جا کرد.

کد خبر 748605

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • ایفون ۱۶ کی میاد؟ بررسی تخصصی آیفون 16
  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung
  • محبوب ترین گوشی‌ های میان رده شیائومی سری redmi
  • پاوربانک جدید شیائومی چه قابلیتی دارد؟
  • محبوب ‌ترین گوشی‌ های میان‌ رده شیائومی سری redmi
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • مدل «ددپول» گوشی پوکو F6 می‌سازد؟
  • قیمت گوشی poco x۵ pro ۵g + بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x۵ pro (۸ اردیبهشت)
  • جمهوری اسلامی ایران؛ پرچمدار تقریب/ مسئله فلسطین اولویت اول جهان اسلام است