Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، شبکه سی‌ان‌ان در بخشی از یک گزارش در آستانه سفر جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا به منطقه، نوشت: مقامات اطلاعاتی و نظامی آمریکا به دقت در حال رصد نشانه‌های گسترش تنش میان ایران و اسراییل در آستانه سفر بایدن به منطقه هستند، با توجه به این که اسراییل شمار ترورها و دیگر عملیات‌های غیر مستقیم خود را در ماه‌های اخیر در ایران افزایش داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سی‌ان‌ان در ادامه نوشت: جاناتان پانیکاف، یکی از مدیران اندیشکده شورای آتلانتیک در امور خاورمیانه در این باره می‌گوید، «به نظر نمی‌رسد که اسراییل در حال حاضر برنامه‌ای استراتژیک برای پایان بخشیدن به پیشرفت‌های ایران در زمینه تسلیحات هسته‌ای داشته باشد. [اسراییل] امیدوار است از طریق برخی اقدامات تاکتیکی‌ بتواند فشار را حفظ کند و به طور مداوم پیشرفت ایران را به تعویق بیاندازد.

در گزارش سی‌ان‌ان آمده است: یک مقام آمریکایی و یک منبع آگاه که در جریان اطلاعات مورد تایید سی‌ان‌ان قرار داشتند، گفتند اسراییل پشت پرده ترور حسن صیاد خدایی، سرهنگ سپاه پاسداران در ماه گذشته در تهران بوده است. سفارت اسراییل به درخواست ارائه توضیحاتی در این باره پاسخ نداد.

این گزارش می‌افزاید: اسراییل آمریکا را از قبل در جریان عملیات‌هایش نمی‌گذارد و معمولا نقش داشتن در آن‌ها را تصدیق نمی‌کند، حتی به صورت غیرعلنی. چندین مقام رسمی فعلی و پیشین که در جریان گفت‌وگوهای میان دو طرف بوده‌اند، به سی‌ان‌ان گفته‌اند که مقامات دولت بایدن، در عوض، رویکرد بازدارنده‌ای نسبت به عملیات‌های اسراییل داشته‌ اما به طور مستقیم از اسراییل نخواسته‌اند از انجام دادن آن‌ها صرف نظر کند.

به گزارش ایسنا، اوایل خرداد دو عنصر تروریستی موتور سوار با شلیک به سرهنگ پاسدار حسین صیاد خدایی در تهران هنگام ورود به منزلش وی را به شهادت رساندند.

سردار سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به جنایت ترور شهید صیاد خدایی، تاکید کرد: خون شهید صیاد خدایی بی پاسخ نخواهد ماند.

سرلشکر سلامی در گفت‌وگویی با شبکه المسیره یمن گفت: هر اقدامی از سوی دشمن با پاسخ قاطع مواجه خواهد شد. ما دشمن را به حال خود رها نمی کنیم و همواره به دنبال آنها هستیم. حساب ما ما با دشمنان پابرجاست و قوی‌تر و مستحکم‌تر می‌شود. خون شهید صیاد خدایی بی پاسخ نخواهد ماند.

منبع: الف

کلیدواژه: شهید صیاد خدایی سی ان ان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۱۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال خیابان جمالی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی با تصمیم کمیته شبکه معابر

شهریار افندیزاده مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرتهران با بیان این مطلب تصریح کرد: با توجه به وجود گره‌های ترافیکی متعدد در معابر محلات حسین‌آباد و مبارک‌آباد، حد فاصل بزرگراه‌های امام علی (ع) و شهید صیاد شیرازی که رفت و آمد روزانه شهروندان را با مشکل و کندی همراه ساخته بود، مطالعات تخصصی در این باره انجام و راهکار‌های روان‌سازی ترافیک و برطرف کردن مشکلات یادشده مورد بررسی قرار گرفت.

افندیزاده گفت: در فرایند مطالعات مذکور، گزینه‌های مختلف ساماندهی ترافیکی این محدوده بررسی شد و بازگشایی یکی از معابر شرقی- غربی محلات اعلام شده به شبکه بزرگراهی برای تسهیل دسترسی ساکنین و تخلیه بهتر بار ترافیک خروجی از شبکه، مدنظر قرار گرفت.

 مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرتهران ادامه داد: براساس نتایج مطالعات و جمع‌بندی اعضای کمیته شبکه معابر، اتصال خیابان جمالی به کندرو بزرگراه شهید صیاد شیرازی با رعایت اصول ایمنی و طرح هندسی مناسب به تصویب رسیده است.

 افندیزاده با بیان اینکه بهبود دسترسی شهروندان به ایستگاه متروی میدان هروی، تقلیل زمان پیمایش خودرو‌ها و کاهش نسبی آلاینده‌ها در محدوده از نتایج اتصال خیابان جمالی به کندرو بزرگراه شهید صیاد شیرازی خواهد بود، اعلام کرد: طرح یادشده، باعث روان شدن ترافیک در شبکه معابر محلات پیرامونی، خروج آسان‌تر خودرو‌ها از معابر محلی به بزرگراهی، کاهش بار ترافیکی درون شبکه‌ای و کاهش تاخیر و زمان تردد خودرو‌ها می‌شود.

گفتنی است کمیته شبکه معابر، از کمیته‌های تخصصی شورای حمل و نقل و ترافیک شهر تهران است که با محوریت سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران و حضور جمعی از صاحب‌نظران حوزه‌های مختلف از جمله معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، پلیس راهور، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی و مناطق مربوطه، تغییرات شبکه معابر شهری تهران را بررسی کرده و درباره نحوه مواجهه با مشکلات ترافیکی تصمیم‌گیری می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حقوقی قضایی

دیگر خبرها

  • امیر حیدری: هیچ‌کس قادر به تهدید جمهوری اسلامی و منافع ملی کشور نیست
  • اتصال خیابان جمالی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی
  • اتصال خیابان جمالی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی با تصمیم کمیته شبکه معابر
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • اتصال خیابان جمالی تهران به بزرگراه شهید صیاد شیرازی
  • شهید مقصودی معلمی دلسوز و وظیفه شناس بود
  • شهید مقصودی معلمی دلسوز و وظیفه شناس بودند
  • مقایسه تاریخی پاسخ‌های ایران به تهدیدات دشمن
  • ماجرای نفوذ سرویس‌های جاسوسی به هیئت‌ها و ترور حاج صادق آهنگران از زبان خودش + فیلم
  • روایتی کامل از شب حمله ایران به اسراییل