Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@01:36:11 GMT

اعضای شورا از پاسخ‌های شهردار رشت قانع نشدند

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۰۳۴۱۷

اعضای شورا از پاسخ‌های شهردار رشت قانع نشدند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رئیس شورای اسلامی شهر رشت، عصر امروز در چهل و سومین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای رشت با اشاره به اینکه تمامی جلسات شورا به‌طور مستقیم پخش می‌شود اظهار کرد: این اقدام در راستای پایبندی شورا به شفاف‌سازی و تنویر افکار عمومی در دستور کار شورای رشت قرار دارد.

محمدحسین واثق کارگرنیا به آغاز هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش افزود: دستگاه قضا به‌منظور اجرای عدالت از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و مردم از دستگاه قضا اجرای عدالت را تقاضا دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ارتباط دستگاه قضا و مجموعه مدیریت شهری افزود: امیدواریم با تحقق عدالت اجتماعی در تمامی مباحث بالأخص حقوق شهروندی، دغدغه‌های شهروندان برطرف شود.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت به‌روز اصناف اشاره کرد و گفت: وجود برخی از کارگاه‌های تولیدی که با مواد اشتعال‌زا و خطرناک سروکار دارند، یقینا می‌تواند امنیت و سلامت شهروندان را مورد مخاطره قرار دهد و همچنین وجود اصناف در درون شهر موجب بروز و افزایش حجم بالای ترافیک می‌شود.

ایجاد شهرک صنوف در رشت

کارگرنیا با بیان اینکه ایجاد شهرک صنوف ازجمله مباحثی است که موردتوجه شورای رشت قرار دارد افزود: با این اقدام در کنار رفع خطر، ترافیک شهر نیز به بیرون از شهر هدایت می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت کمیسیون ماده ۳۸ بیان کرد: در این کمیسیون برخلاف کمیسیون‌های ماده صد، تمامی آرا توسط شخص قاضی صادر می‌شود و بنده نیز در این کمیسیون به‌عنوان عضو شورا حضور دارم.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه این کمیسیون از سال ۹۶ فعالیتش را در شهرداری آغاز کرد، افزود: این کمیسیون در واقع به نحوی به‌عنوان حل اختلاف است و در تلاش است تا شهرداری رشت در قراردادها کمتر متضرر شود.

استفاده از وکلای حاذق برای بررسی پرونده کمیسیون‌های ماده ۳۸

کارگرنیا با تأکید به اینکه تاکنون چندین مرحله از شهرداری رشت تقاضا کردم که در حین بررسی پرونده‌ها در ماده ۳۸ از وکلای حاذق استفاده کند بیان کرد: این پرونده‌ها مربوط به پروژه‌هایی است که در آن‌ها از شهرداری رشت ضرر و زیان مطالبه دارند.

پارک‌های مسکن مهر رشت فاقد سرویس بهداشتی هستند

عضو شورای اسلامی شهر رشت نیز در این جلسه با اشاره به اینکه حدود یک سال از انتخاب اعضای شورای ششم رشت سپری‌شده است اظهار کرد: هیچ‌کدام از وعده‌هایی که تا پیش‌ازاین و در زمان انتخابات مطرح کرده بودیم تاکنون محقق نشده است.

حسن کریمی کرنق با مخاطب قرار دادن شهردار رشت افزود: هیچ‌کدام از پارک‌های مسکن مهر رشت دارای سرویس بهداشتی نیستند و این جزو گلایه ساکنین آن منطقه است.

وی با ابراز گلایه از عدم پرداخت حقوق و عیدی رانندگان استیجاری شهرداری رشت بیان کرد: با توجه به اینکه شورا دراین‌باره مصوبه دارد اما متأسفانه تاکنون هیچ اقدامی از این بابت انجام نشده است.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به عدم پرداخت حقوق و حقوق کامل پرسنل شرکتی شهرداری رشت افزود: همچنان شاهد عدم پرداخت در این حوزه و نارضایتی پرسنل شهرداری رشت هستیم.

کریمی با بیان اینکه شهرداری رشت مالکیت ۱۶۰ واحد مسکونی در مسکن مهر مربوط به شهرداری رشت است، گفت: شهرداری رشت بابت نگهداری این املاک که جزو اموال شهر و بیت‌المال هستند بی‌توجه است و متأسفانه بسیاری از سیم آلات و ... مربوط به این ساختمآن‌ها به سرقت رفته است.

 هشت هزار ساخت‌وساز غیر مجاز در رشت

عضو دیگر شورای اسلامی شهر رشت نیز در این جلسه با اشاره به اینکه حدود هشت هزار ساخت‌وساز غیر مجاز در رشت وجود دارد بیان کرد: شورای ششم رشت اجازه نمی‌دهد تا با تداوم ساخت‌وسازهای غیر مجاز، جان و مال شهروندان به مخاطره بیافتد.

سید شمس شفیعی با تأکید به نقش قانونی شورا در حوزه سلامت تصریح کرد: با ادای احترام به‌تمامی پزشکان دلسوز و خدوم، تأکید دارم که باید به مباحث سلامت مردم توجه ویژه معطوف شود و بر اساس قانون یک پزشک متخصص برای بیمار باید حدود بیست دقیقه وقت بگذارد، اما در بسیاری از مواقع شاهد ویزیت سه الی چهاردقیقه‌ای توسط برخی از پزشکان هستیم و شورای ششم رشت با توجه به اختیارات قانونی، در راستای حفظ حقوق مردم مصوبه‌ای را صادر می‌کند تا حقوق شهروندان تضییع نشود.

وی با بیان اینکه در بسیاری از موارد، در شهرداری رشت اقداماتی انجام می‌شود که اعضای شورا از آن بی‌اطلاع هستند، افزود: در خیابانی که به نام پدر مرحوم آیت‌الله رودبار است، تمثال مرحوم آیت‌الله رودباری را نصب‌کرده‌اند و متأسفانه به این مباحث به‌خوبی توجه نمی‌شود.

 عدم اطلاع شهردار رشت از وجود مشکل در سطح پارک‌های رشت

عضو شورای رشت نیز در این جلسه با اشاره به اینکه در جلسه پیشین شورا پیرامون صحبت‌هایم درباره وضعیت مساجد رشت با بنده تماس‌هایی گرفته شد اظهار کرد: مساجدی که امکان برگزاری نماز صبح را دارند، باید توسط تابلوهای راهنما معرفی و به مردم بشناسانیم و از شهرداری رشت تقاضا داریم که نمازخانه‌های موجود در سطح پارک‌های شهر رشت را به‌منظور استفاده شهروندان و گردشگران آماده‌سازی کند.

عباس نژاد به پخش یک کلیپ با مضمون تقاضای یک کودک هفت‌ساله از شهردار رشت اشاره کرد و گفت: حتی این کودک متوجه وجود مشکلات در پارک‌های شهر شده اما شهردار رشت بی‌اطلاع و بی‌توجه است.

وی با تأکید به اینکه با تبلیغات، شو و انیمیشن برای شهر کاری از پیش نمی‌رود، افزود: علوی شهردار رشت در شرایطی ظاهرا نسبت به کلنگ احداث رینگ ۹۰ متری اقدام کرده است که تنها اقدام مثبت دراین‌باره ساخت انیمشین بوده است‌.

وی با اشاره به اینکه شهردار رشت به دنبال انجام کارهای تبلیغاتی و زیر سوال بردن اعضای شورا است بیان کرد: شهردار رشت با کلنگ زدن پروژه‌هایی در رشت قصد دارد به نحوی با اجرای نمایش‌های غیر واقعی این‌چنینی، قهرمان سازی کند.

عباس نژاد با اشاره به اینکه بنده را تهدید می‌کنند تصریح کرد: شهردار می‌گوید من از این استیضاح این مرحله نیز عبور می‌کنم، اما یقینا پاسخ عباس نژاد را می‌دهم که لازم است به وی بگویم که بنده از تهدیدها هراسی ندارم و اگر آبرویی دارم هم از لطف و عنایت و اعتماد شهروندان بوده و است و در دفاع از حق شهروندان سکوت نمی‌کنم.

عملکرد خوب شورای ششم رشت

عضو دیگر شورای رشت نیز در این جلسه با اشاره به اینکه شورای ششم رشت در نخستین سال فعالیت عملکرد خوبی بر جا گذاشت اظهار کرد: شورا با کمک حوزه مدیریت شهری توانست به اجرای پروژه‌های نیمه تمامی ازجمله احداث چند پارک، رصدخانه و... اقدام کند و پروژه‌های دیگری همچون آسفالت، رینگ ۹۰ متری و ... نیز در دست اجرا قرار دارد.

نادر حسینی با بیان اینکه پروژه‌های اجراشده در سال نخست فعالیت شورا نیز قابل مشاهده است، افزود: شورای ششم رشت میراث دار مشکلات فراوانی است و در طول حدود یک سال از فعالیت شورا نیز سه مرحله استیضاح شهردار مطرح شد که تا حدودی وقت شورا را گرفت.

وی با تأکید به اینکه قصد دفاع از شهردار رشت را ندارم بیان کرد: باید به شهردار اعتماد و فرصت دهیم و ما از تمامی مشکلات حوزه مدیریت شهری رشت مطلع هستیم.

حسینی با اشاره به اینکه اجرای کمربندی و رینگ دور شهر، ساماندهی پسماند سراوان و دو رودخانه بزرگ، از توان اعتباری شورا و شهرداری خارج است افزود: امیدوارم با جذب اعتبارات ملی این دغدغه‌ها نیز برطرف شود و نباید انتخاب هیئت‌رئیسه شورا را با موضوع استیضاح شهردار تلاقی کنیم.

 مشکلات پسماند به شورا و شهرداری به ارث رسیده است

شهردار رشت پس از حضور در صحن شورای اسلامی با اشاره به اینکه نسبت به توانایی و ظرفیت مدیران و پرسنل شهرداری رشت آگاهی دارم اظهار کرد: پس از شروع فعالیتم، شیرزاد را برای جایگاه معاونت خدمات شهری انتخاب کردم که واقعا فردی شایسته و توانمند است، اما با توجه به پرونده‌های متعددی که در حوزه پسماند مطرح است و بررسی آن‌ها نیازمند سرعت و دقت است، سعی کردیم از فردی برای این جایگاه استفاده کنیم که تجربه حضور در چنین جایگاهی را دارد.

سید امیرحسین علوی با بیان اینکه مشکلات پسماند به شورا و شهرداری ارث رسیده است افزود: در کارخانه کود آلی نیز به مدیران فرصت دادیم، ولی استفاده از نیروی جدید و مدیر جدید برای سرعت بخشیدن و کیفیت بخشیدن به امور انجام شد.

وی با بیان اینکه در منطقه پنج رشت شاهد جاده‌هایی هستیم که بسیار پهن و به امامزاده هاشم منتهی می‌شود افزود: دراین‌باره نیز برنامه‌هایی در دست اجرا داریم‌.

شهردار رشت به بازگشایی میدان سرگل اشاره کرد و گفت: ما توانایی خرید تمامی املاک سرگل را نداریم و از اول نیز بر این بنا نبود و در تلاشیم تا این دغدغه برطرف شود و ملک هایی که در مسیر نیاز به خریداری دارد اقدامات لازم در دست انجام است.

علوی با بیان اینکه هراندازه درآمد افزایش دهیم هزینه نیز بهمراه داریم، افزود: در پروژه تالاب عینک با آب منطقه‌ای نشست های فراوانی داشتیم و برای برخی از اقدامات در تالاب عینک به هشت میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم و همچنین در تلاشیم تا با تملک زمینی در حاشیه رصدخانه نسبت به احداث یک مجتمع تفریحی و فرهنگی اقدام کنیم.

وی با اشاره به اینکه تناژ آسفالت مناطق شهرداری رشت را نیز در اختیار اعضا قرار داده ام تصریح کرد: در مجموعه شهرداری رشت یک بضاعت فنی داریم که کاملا ایده آل نیست و برای همین منظور برای آسفالت برنامه‌ریزی‌هایی انجام داده ایم و معابر بزرگ رشت را به یک پیمانکار بزرگ داده‌ایم و در سال جاری آسفالت‌هایی با کیفیت مناسب انجام می‌دهیم و با این روند دیگر شورا و شهردار رشت بابت عدم اجرای آسفالت دغدغه نداشته باشند.

شهردار رشت با اشاره به اینکه در موضوع دریافت قیر از محل بازآفرینی نیز نسبت به گذشته افزایش قابل توجهی داریم، بیان کرد: کمیته ای پیرامون احداث پارکینگ در شهرداری رشت تشکیل‌شده است و در تلاشیم تا طبق قانون، مشکلات این حوزه را نیز برطرف کنیم.

علوی به مرمت و رنگ‌آمیزی کامل پل چمارسرا اشاره کرد و گفت: متأسفانه پیش‌ازاینکه این پروژه توسط پیمانکار به شهرداری رشت تحویل داده شود، بسیاری از تجهیزات تازه نصب‌شده، به سرقت رفته است.

وی با اشاره به اینکه آسفالت مسیر شهر صنعتی جزو حوزه رشت نیست بیان کرد: متأسفانه چون این محدوده خارج از حوزه رشت است نمی توانیم نسبت به آسفالت آن اقدام کنیم.

شهردار رشت به وضعیت پل‌های عابر پیاده رشت اشاره کرد و گفت: پل‌های عابر پیاده مکانیزه کلید قطع و وصل دارد که بارها توسط برخی از شهروندان خواسته و یا ناخواسته قطع‌شده است.

علوی با بیان اینکه شورا و شهرداری رشت درباره پرداخت حقوق و دستمزد پرسنل به یکدیگر قول عدالت محوری داده بودند، افزود: بعضی از شرکت ها دستور پرداختی حقوق به پرسنل را رعایت نکرده بودند و امروزه رنج پرداختی به نیروهای شرکتی شهرداری بر اساس کارکرد آنان است.

وی با اشاره به اینکه به واسطه طرح شکایت در دیوان عدالت اداری بهره وری از حقوق پرسنل قراردادی شهرداری حذف شد بیان کرد: این اقدام موجب شد تا حقوق دریافتی نیروهای قراردادی کم شود و این موضوع در اختیار شورا و شهرداری رشت نیست و در سال ۱۴۰۱ هنوز حقوق جدید به شهرداری رشت ابلاغ نشده است.

شهردار رشت با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ بیش از ده پارک محله‌ای احداث می‌شود افزود: برای پروژه‌های بزرگ و خرد اعتبار نقد و غیر نقد در نظر گرفته ایم.

 استفاده از نظرات مشورتی شورا در انتصابات شهرداری رشت

پس از صحبت‌های شهردار رشت، عضو شورای اسلامی رشت با اشاره به اینکه کاربلد نبودن مدیران شهرداری رشت را قبول ندارم اظهار کرد: از شهردار رشت تقاضا دارم نسبت به انتصاباتی که قرار است در آینده انجام دهند از نظرات مشورتی شورا نیز استفاده کند.

نادر حسینی با بیان اینکه ریل‌گذاری پروژه‌های شهر رشت در حال انجام است، افزود: اشکالات در تمامی جایگاه‌ها وجود دارد، اما چنانچه مشکلاتی وجود داشته باشد که مانع پیشرفت شهر و رفاه شهروندان باشد، یقینا خودمان ورود می کنیم.

وی با تأکید به اینکه در شورا تفاوت سلیقه وجود دارد، گفت: این طبیعی است، اما در بین اعضای شورا اختلافی وجود ندارد.

منطقه پنج شهرداری رشت به حال خودش رها شده است

یکی دیگر از اعضای شورای شهر رشت نیز در این جلسه با اشاره به اینکه اگر شهردار رشت معتقد بود مدیر شهرداری منطقه پنج ضعیف بود باید مدیری قوی‌تر انتخاب می‌کرد، اظهار کرد: یکی از دوستان به بنده گفت به دلیل اینکه شهرداری منطقه پنج در حال حاضر رها شده است برای نظام در حال ایجاد هزینه است.

مسعود عباس نژاد با بیان اینکه شهردار رشت در شرکت کود آلی فردی را انتصاب کرده است که هیچ اطلاعی نسبت به این حوزه ندارد افزود: این اقدام گویا فقط از روی حب و بغض انجام شده است و شهردار رشت در برخی از جایگاه‌ها افرادی را انتخاب کرده است که انگیزه‌ای ندارند.

وی با تأکید به اینکه املاک مسیر سرگل که اخیرا به نمایش گذاشته شده است، چند سال قبل خریداری‌شده بود بیان کرد: حدود یک سال از عملکرد شورای رشت سپری‌شده است و اینکه بعضی‌ها بگویند تازه در ابتدای سال هستیم قابل‌پذیرش نیست.

عباس نژاد با اشاره به اینکه مدیر یکی از سازمان‌های شهرداری رشت هفت میلیون تومان ماهیانه حقوق می‌گیرد تصریح کرد: کاهش دریافتی‌ها موجب بی‌انگیزگی در پرسنل شهرداری رشت شده است.

 کاهش تعداد اتوبوس‌های فعال در سطح رشت

عضو شورای اسلامی شهر رشت نیز در این جلسه و پس از صحبت‌های شهردار رشت با اشاره به اینکه قرار بود میز خدمت در ادارات مستقر شود اظهار کرد: درباره ساماندهی مشاغل پر ترافیک، یک ماه پیش جلسه گذاشته شد، اما هیچ نتیجه‌ای حاصل نشده است.

 مهدی نوری هریس با بیان اینکه برخی افرادی را که شهردار رشت برای ساماندهی مشاغل پرخطر مأمور کرده است اصلا به دنبال کار نیستند افزود: باید این افراد سازوکار ارائه و بلد کار باشند؛ شهر رشت در حال آسیب دیدن است و باید پرسنل آموزش ببینند و عدم آموزش موجب آسیب دیدن شهر شده است.

وی با اشاره به اینکه وضعیت سازمان حمل‌ونقل و مسافر شهرداری رشت مناسب نیست، بیان کرد: تعداد اتوبوس‌های فعال سطح رشت کاهش پیداکرده است و در موضوع المان‌های سطح رشت نیز در شرایط مطلوبی قرار نداریم.

نوری با تأکید به اینکه پروژه‌های عمرانی رشت فقط ۶ ماه قابلیت اجرایی شدن دارد، افزود: تاکنون چندین مرحله بابت آمار پروژه‌های در دست اجرای رشت به شهردار و معاونین شهردار تذکر داده ام اما هیچ آماری برای بنده ارسال نشده است

 محمدحسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت نیز پس از انجام رای گیری با اشاره به اینکه، طرح سوال یک اخطار جدی به شهردار رشت بود، اظهار کرد: امیدواریم شهردار رشت پس‌ازاین تعامل بیشتری با شورا داشته باشد.

در این جلسه موضوع قانع شدن و یا قانع نشدن از پاسخ‌های شهردار رشت توسط رئیس شورا به رای گذاشته شد که در نهایت با ۶ رای موافق، اعضای شورا عدم قانع شدن خود را اعلام کردند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

منبع: فارس

کلیدواژه: طرح سؤال شهردار رشت استیضاح شهردار رشت رئیس شورای اسلامی شهر رشت شورای اسلامی شهر رشت نیز شهر رشت نیز در این جلسه رشت با اشاره عضو شورای اسلامی اشاره کرد و گفت شورا و شهرداری شهردار رشت شهردار رشت شورا و شهردار شورای ششم رشت شهرداری رشت اعضای شورا عباس نژاد منطقه پنج شورای رشت رئیس شورا عضو شورا رشت عضو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۳۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها در تاثیرگذاری مردم در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند

شهردار پیرانشهر گفت: شوراهای اسلامی شهر، رکن مردم سالاری در کشور هستند که در گسترده‌ترین حالت ممکن، مردم را در تأثیرگذاری بر سرنوشت خویش و چگونگی تعیین وضعیت محل و مکان زندگی خود کمک می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، به مناسبت روز ملی شوراها، فرماندار و شهردار پیرانشهر با حضور در سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر ضمن تبریک این روز به اعضای شورای شهر از آنان قدردانی کردند؛ صفر تفاخر شهردار پیرانشهر در این دیدار با تجلیل از فعالیت‌های مثبت و تأثیرگذار اعضای شورای اسلامی شهر، در جهت پیشبرد امور و توسعه هر چه بیشتر شهر، اظهار کرد: شوراهای اسلامی شهر، رکن مردم سالاری در کشور هستند که در گسترده‌ترین حالت ممکن، مردم را در تأثیرگذاری بر سرنوشت خویش و چگونگی تعیین وضعیت محل و مکان زندگی خود کمک می‌کنند.

وی با تاکید بر بر لزوم همراهی و هماهنگی میان شهرداری و شورا در حل مشکلات و اداره امورات شهر افزود: همکاری میان این دو نهاد در شهر پیرانشهر، در بالاترین حالت ممکن خود، ثمرات فراوانی به همراه داشته است.

شهردار پیرانشهر گفت: با پیشرفت‌های بسیار خوبی که در بهبود امور و انجام شایسته طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی در سطح شهر داشته‌ایم، رضایت مردم شریف شهر پیرانشهر را تا حد قابل توجهی به‌دست آورده‌ایم.

تفاخر وفاق، همدلی، برادری و پرهیز از حاشیه را رمز موفقیت شوراها دانست و خاطر نشان کرد: مجموعه شورای اسلامی و شهرداری همواره برادرانه و بر اساس اصول و موازین قانونی به حرکت خود جهت رسیدن به شرایط مطلوب حرکت می‌کنند.

خضر کاک درویشی فرماندار پیرانشهر نیز ضمن تبریک این روز، بر اهمیت شورا و استفاده از خرد جمعی و تجمیع قوا برای رفع مشکلات مردم تاکید کرد.

وی افزود: اعضای شورا منتخبان مردم و چشم امید شهروندان هستند که برای شناسایی، برنامه‌ریزی و رفع مشکلات شهر و شهروندان گردهم آمده‌اند.

فرماندار پیرانشهر تصریح کرد: با توجه به تأثیر عمیق شورا بر روند اجرایی مدیریت شهری، لازم است آگاهی، مردم داری، توجه به نیازها و اولویت‌ها، تعهد و تخصص در تصمیم گیری‌های شورا نقش اصلی را ایفا کند.

علی روشندل رئیس شورای اسلامی شهر پیرانشهر نیز ضمن تشکر از فرماندار و شهردار ابراز امیدواری کرد که همکاری شورا و شهرداری همچون گذشته تداوم داشته باشد.

کد خبر 748867

دیگر خبرها

  • در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای شیراز چه گذشت؟
  • جنجال عجیب در نشست شورای شهر تهران
  • ادعا درباره اشکال در مفاد قرارداد‌ حمل‌و‌نقلی چین مردود است
  • شوراها در تاثیرگذاری مردم در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند
  • بازداشت ۳۷ عضو شوراهای استان تهران در سال گذشته
  • آبستراکسیون ناموفق در شورای شهر تهران در اعتراض به شهردار!
  • تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا
  • فصل طلایی پاسخگویی و عمل به وعده‌های شهردار به شورا و شورا به مردم رسیده است
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری