Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی روز چهارشنبه در دیدار رییس و کارکنان اداره تبلیغات اسلامی مهریز افزود: روحانیون و نخبگان فرهنگی، آموزشی و تبلیغی با جهاد تبیین، برکات نظام را در ابعاد مختلف به گوش مردم به خصوص نسل جوان برسانند.

وی با بیان اینکه نقش اداره تبلیغات اسلامی در بخش‌های مختلف فرهنگی و دینی از اهمیت فراوانی برخوردار است ادامه داد: تلاش مخلصانه برای تحقق اهداف نظام و انقلاب اسلامی جزو وظایف مهم نهادهای فرهنگی و تبلیغات اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس شورای فرهنگ عمومی مهریز با بیان اینکه دشمنان در قالب جنگ ترکیبی و روانی با بهره‌گیری از فضای مجازی به جد به دنبال شبهه‌افکنی و اعتماد زدایی در جامعه هستند بر برنامه‌ریزی و داشتن طرح مناسب و منسجم برای شکست اهداف دنیای استکباری تاکید کرد.

محی‌الدینی با قدردانی از تمامی تلاش‌هایی که تاکنون در شهرستان توسط نیروهای مردمی دلسوز مومن و انقلابی و نهادها، تشکل‌ها و تبلیغات اسلامی صورت گرفته، تداوم و ارتقای آنها را بیش از قبل خواستار شد.

وی، پاسخگویی به سوالات و شبهات را جزو وظایف و رسالت مهم نخبگان و روحانیون و طلاب علوم دینی ذکر کرد که باید بیش از گذشته در این عرصه ماموریت خطیر دینی و انقلابی خود را انجام دهند.

همچنین حجت‌الاسلام صادق مومن رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهریز گزارشی از آخرین وضعیت این اداره، نیازها، برنامه‌ها و مطالبات خود بیان کرد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها مهریز جهاد تبیین یزد وزارت ورزش و جوانان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهریز جهاد تبیین یزد مهریز جهاد تبیین یزد وزارت ورزش و جوانان تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۳۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود

به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت فرا رسیدن ۲۵ شوال سالروز شهادت امام صادق(علیه السلام) مراسم سوگواری آن حضرت توسط موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و هیات انصارالشهدا روز جمعه ۱۴ اردیبهشت در مسجد جامع خرمشهر این‌موزه برگزار می شود.

برنامه مذکور روز جمعه ۱۴ اردیبهشت همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد جامع موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی برگزار می شود.

کد خبر 6093244 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • حدود ۳۰ درصد مدارس گناباد نیازمند بازسازی است
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود