Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در محل سالن دانشگاه آزاد بجنورد و با حضور رئیس جمهور و اقشار مختلف مردم، اظهار کرد: خراسان شمالی با جمیعت حدود یک میلیون نفر دارای مردمانی انقلابی، مسئولیت پذیر، حاضر در صحنه در مواقعی نیاز، با اقوام مختلف در کنار هم با همدلی و وحدت زندگی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه همدلی اقوام کرد، ترک، تات فارس، ترکمن همه با هم در کنار هم مثال زدنی است، گفت: در استان خراسان شمالی بین شیعه و سنی، هیچ زمان چالش نبوده است و همیشه همراه با نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداشتند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: استان خراسان شمالی فرماندهان باغیرت و شجاعی در میادین نبرد داشته است.

وی گفت: در انتخابات نظام جمهوری اسلامی بیشترین مشارکت سهم خراسان شمالی بوده است، شیعه و سنی پای صندوق های رای حاضر شدند، اهل سنت خراسان شمالی همچون شیعه سخن مقام معظم رهبری را پیشه راه قرار دادند و در انتخابات سال گذشته همچون همیشه حماسه ای خلق کردند.

حجت الاسلام نوری افزود:  البته این استان با تمام ظرفیت هایی که دارد محرومیت هایی نیز دارد که امیدواریم حضور ریاست جمهور بتواند بخشی از محرومیت ها را برطرف کند.

وی با بیان اینکه مردم استان مشکلاتی دارند که در حوزه آب کشاورزی، دامپروری است، گفت: استان قطب کشاورزی و دامداری است و امید است زنجیره ای که نیاز است ایجاد شود، آسیب های اجتماعی با نگاه ویژه ای رفع و تسهیلات درنظر گرفته شود.

وی بیان داشت: با تمام مشکلاتی که داریم، امید است حضور رییس جمهور خیر و برکت باشد زیرا با سفر رهبری به استان بخش عمده ای از مشکلات رفع شد، انتظار این است که نگاه ویژه ای به استان داشته باشید.

حجت الاسلام نوری در انتها گفت: مردم اعلام می کنند با تمام مشکلات پای انقلاب و نظام و ولایت و رهبرشان خواهند ماند.

انتهای پیام/ آ

منبع: فارس

کلیدواژه: سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی سفر رئیسی به خراسان شمالی رئیسی در جمع مردم خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۶۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۱۱۰ فرصت اقتصادی خراسان جنوبی به سرمایه‌گذاران

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: ۱۱۰ فرصت اقتصادی خراسان جنوبی برای معرفی به سرمایه‌گذاران به ۲ زبان معرفی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی و به نقل از روابط عمومی استانداری، مهدی جعفری امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در محل برپایی نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ اظهار کرد: در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴، اتفاق بی نظیر همدلی و همراهی بخش خصوصی و دولتی را شاهد هستیم.

وی افزود: از روز افتتاح نمایشگاه، نشست‌های دو جانبه‌ای میان بخش خصوصی خراسان جنوبی و دیگر استان‌ها برگزار شده که نتایج امیدوار کننده‌ای به همراه داشته است.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به حضور ۸۴ کشور دنیا در این نمایشگاه بیان داشت: حضور هیئت‌هایی از کشورهای ترکمنستان، تاجیکستان، کانادا، ترکیه و… در پاویون خراسان جنوبی با مذاکره‌های خوبی همراه بود.

وی با اشاره به حضور نماینده وزارت خارجه در استان گفت: برای استفاده حداکثری از حضور هیئت‌های تجاری و کنسولی برنامه‌ریزی شده است.

جعفری با اشاره به حضور هیئت مدیره اتاق بازرگانی و اتاق تعاون استان در نمایشگاه گفت: برقراری ارتباط با تجار و سرمایه گذاران دیگر استان‌ها و حتی در حوزه بین‌المللی نیز در دستور کار است.

وی گفت: نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران اکسپو ۲۰۲۴، فرصت مناسبی برای عرضه و معرفی تمام ظرفیت‌های استان به ویژه سه زنجیره ارزش گوهرسنگ‌ها، زرشک و بنتونیت است.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری خراسان جنوبی تصریح کرد: ۱۱۰ فرصت اقتصادی خراسان جنوبی در قالب کتابی به دو زبان زنده دنیا ترجمه شده و در اختیار سرمایه‌گذاران و تجار قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: زنجیره‌های ارزش استان (گوهرسنگ‌ها، زرشک و بنتونیت) هم به ۵ زبان ترجمه شده‌اند.

جعفری با اشاره به اینکه برای کتاب‌های فرصت‌های سرمایه گذاری و زنجیره‌های ارزش استان بارکد -رمزینه - تعریف شده، اظهار داشت: این رمزینه‌ها دسترسی افراد به اطلاعات کامل و جامع درخصوص ظرفیت‌های استان را تسهیل می‌کند.

وی گفت: ۴۰ شرکت سرمایه‌گذاری در حوزه زنجیره‌های ارزش و ۶۰ هیئت تجاری از خراسان جنوبی در این نمایشگاه حضور دارند.

کد خبر 748873

دیگر خبرها

  • ۱۱۰ فرصت اقتصادی خراسان جنوبی به ۲ زبان ترجمه شد
  • معرفی ۱۱۰ فرصت اقتصادی خراسان جنوبی به سرمایه‌گذاران
  • ۴.۵ میلیون زوج نابارور تحت پوشش بیمه قرار گرفتند
  • عزم کشت و صنعت مغان برای تبدیل شدن به مرکز تولید بذر صیفی‌جات
  • آبیاری نوین ؛ گامی به سوی جهش تولید
  • فارس رتبه اول کشور در کشت گیاهان دارویی
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • جهش تولید در بخش کشاورزی با دانش بنیانی محقق می شود
  • صادرات دام راهکاری برای ایجاد رونق صنعت دامپروری
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند