Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم «بدون قرار قبلی» اول تیرماه با حضور بازیگرانی همچون علی نصیریان، امین میری، الهام کردا و نیز تهیه‌کننده و کارگردان فیلم (محمود بابایی و بهروز شعیبی) و با رونمایی از پوستر این فیلم در پردیس سینمایی ملت به نمایش درآمد.

نصیریان که اخیرا در برنامه تلویزیونی «خندوانه» از ابتلای نوه خود به اوتیسم صحبت کرده بود، درباره فیلم «بدون قرار قبلی» بیان کرد: یکی از نقاط قوت فیلم پرداختن به اختلال اوتیسم در این اثر است و چقدر زیبا زندگی یک کودک اوتیسمی را روایت می کند که این نشان دهنده خلاقیت کارگردان فیلم است، چرا که در این فیلم انساها به صورت خود واقعی نشان داده می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ضمن تقدیر از بهروز شعیبی و عوامل فیلم، اظهار کرد: فیلم «بدون قرار قبلی» سینماست. این فیلم داستان یک احساس انسانی را به تصویر می کشد. «بدون قرار قبلی» در رده فیلم‌های تاثیرگذار است چون توانسته حس انسان را جاری کند. من از آقای شعیبی انتظار کارهای فوق‌العاده دارم چون توانایی ایشان را تولید فیلم خوب و تاثیرگذاری چون بدون قرار قبلی دیدم.

به گزارش روابط عمومی فیلم، بهروز شعیبی کارگردان «بدون قرار قبلی» نیز گفت: من به استاد علی نصیریان که افتخار دادند و برای تماشای فیلم بدون قرار قبلی به اینجا آمده اند، خیر مقدم می گویم. امروزه در هر حوزه‌ای بزرگانی داریم که امپراطور آن حوزه محسوب می شوند و به نظر من استاد علی نصیریان امپراطور هنر نمایش هستند. حضور ایشان برای تماشای فیلم «بدون قرار قبلی» بزرگ ترین افتخاری است که در این سال ها نصیب من شده است.

وی افزود: ما با بزرگان مان عاشق سینما می شویم، این روزها فیلمی با بازی استاد علی نصیریان در سینماها در حال اکران است که استاد بزرگ و گرانقدرم آقای داریوش مهرجویی آن را کارگردانی کرده است، که همه ی ما تحت آموزش فیلم های ایشان به سینما علاقمند شده ایم.

شعیبی در پایان گفت: به همه شما عزیزان پیشنهاد میکنم که فیلم سینمایی «لامینور» به کارگردانی داریوش مهرجویی و با بازی استاد علی نصیریان را در سینماها تماشا کنید. امروز تولد استاد عزیزم آقای عباس کیارستمی است، یاد و خاطره ایشان را گرامی می داریم و امیدوارم خداوند همه بزرگان را حفظ کند.

پیش از آغاز فیلم پوستر جدید فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» با طرحی از محمد روح الامین توسط علی نصیریان رونمایی شد.

فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» به کارگردانی بهروز شعیبی و تهیه کنندگی محمود بابایی محصول بنیاد سینمایی فارابی با مشارکت موسسه تصویر شهر است که از ۱۸ خردادماه اکران عمومی آن در سینماها سراسر کشور آغاز شده است.

۵۷۵۷

کد خبر 1644298

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استاد علی نصیریان بدون قرار قبلی بهروز شعیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۸۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذوبی‌ها برای بازی با نساجی آماده شدند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تمرین تیم فوتبال ذوب آهن برگزار شد و گاندوها زیر نظر محمد ربیعی کارهای تاکتیکی را انجام دادند و آماده دیدار با نساجی شدند.

ذوب آهن در بازی جام حذفی 120 دقیقه مقابل تراکتور بازی سنگینی را پشت سر گذاشت و با ریکاوری و تمرین سبک در تلاش است تا با فرم ایده‌آلی مقابل نساجی به میدان برود.

بازیکنان ذوب آهن در این تمرین به کارهای کششی، کار با توپ و دویدن پرداختند و تمرین بانشاطی را پشت سر گذاشتند.

دیگر خبرها

  • عکس جنجالی از یک مراسم که برای بهروز افخمی دردسر شد!
  • تصویری باورنکردنی از بهروز افخمی روی ویلچر؛ بیماری افخمی چیست؟
  • ذوبی‌ها برای بازی با نساجی آماده شدند (عکس)
  • عکسی از چهره متفاوت و ویلچرنشینی بهروز افخمی | مشکل او چیست؟
  • نیویورک‌تایمز: اسرائیل از موضع قبلی خود درباره توافق با حماس کوتاه آمده است
  • بازگشت بهروز افخمی کارگردان پرحاشیه ایران به آنتن تلویزیون
  • ساخت ربات چینی با سرعت و دقت انسانی
  • ۶ علامت مهم حمله قبلی را بشناسید
  • فاجعه سیل بلوچستان/ وضع از سیل قبلی بدتر است/ ببینید چطور مردم خودشان به داد همدیگر رسیدند (فیلم)
  • رشد کمتر از انتظار اقتصاد ژاپن