Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت بر برگزاری برنامه های مذهبی و فرهنگی در هتل های محل اقامت زائران ایرانی در مدینه منوره به صورت گروهی تاکید کرد.

به گزارش ایران اکونومیست از پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام و المسلمین سید حسین رکن الدینی همراه با سید صادق حسینی رئیس سازمان حج و زیارت در بازدید از هتل روابی الزهرا مدینه برنامه های فرهنگی و مذهبی در سرزمین وحی را یک یادگاری برای زائر دانست و بر لزوم اجرای این برنامه در مکان مناسبی در هتل ها تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از مسئولان فرهنگی و مدیران مجموعه ها خواست این موضوع را به صورت ویژه مورد توجه قرار دهند.

جانشین نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت همچنین بر سرعت بخشیدن به توزیع غذا و کاهش زمان ارسال غذای طبخ شده از رستوران مرکزی به هتل ها تاکید کرد و گفت: توزیع غذای زائران باید به گونه ای برنامه ریزی شود که گرم و با کیفیت خوب در اختیار زائران قرار گیرد.

وی ابراز امیدواری کرد که زائران سفر معنوی حج را با موفقیت سپری کنند و یک یادگاری خوب در طول زندگی شان رقم بخورد.
حجت الاسلام و المسلمین رکن الدینی افزود: خدمتگزاران زائران در بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت در کنار شما هستند تا مشکلات احتمالی را بررسی و رفع کنند.

وی در واکنش به مطالبه یکی از زائران مبنی بر رسیدگی به مشکل نرم افزار ادعیه از حجت الاسلام محمد علی اخویان مدیر آموزش بعثه مقام معظم رهبری خواست به این موضوع رسیدگی کند.
حجت الاسلام اخویان توضیح داد که برای استفاده از نرم افزار « آمورش زائر » نیازی به استفاده ممتد از اینترنت نیست و زائران با نصب این برنامه بر روی تلفن همراه خود می توانند بدون نیاز به اینترنت در همه مکان ها از آن بهره برند.

سید صادق حسینی رئیس سازمان حج و زیارت نیز که همراه با جانشین نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در این بازدید حضور داشت،  در پاسخ به سوالات زائران درباره اسکان در هتل های مدینه النبی گفت: در مدینه تعداد هتل های اجاره شده نسبت به مکه کمتر است و با پیش بینی اسکان حجاج در  33 هتل بزرگ در مکه مشکلات مربوط به این بخش کاهش خواهد یافت.
وی با اشاره به اینکه مدت اقامت زائران ایرانی در سرزمین وحی در مکه بیشترخواهد بود، اظهار داشت: زائران ایرانی شش روز در مدینه اقامت می کنند و مابقی سفر خود را که جمعا حدود 28 روز خواهد بود در مکه سپری خواهند کرد البته باید در نظر داشت که  برخی از زائران تمایل دارند که این سفر کوتاهتر شود.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: حج ۱۳۹۹

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: حج ۱۳۹۹ حجت الاسلام حج و زیارت هتل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۹۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۲۰ برنامه هفته عقیدتی سیاسی در خراسان جنوبی

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی از اجرای ۱۲۰ برنامه طی هفته عقیدتی سیاسی در سطح استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرنگار تسنیم از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین جواد طاهری ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی و گرامیداشت مقام معلم از برگزاری بیش از 120 برنامه در هفته عقیدتی سیاسی خبر داد.

وی افزود: در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  از 8 تا 14 اردیبهشت به نام هفته‌ عقیدتی سیاسی نامگذاری شده است که به این مناسبت بیش از 120 برنامه ویژه در استان برگزار می‌شود.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: غباروبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا، سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه، نشست‌های تبیینی و بصیرتی، برپایی نمایشگاه آثار استاد شهید مطهری و برگزاری کارگاه‌های تبیینی اندیشه برتر برای اساتید دانشگاه و حوزه علمیه از جمله برنامه‌های مورد نظر است.

تجلیل از 110 مربی عقیدتی سیاسی خراسان جنوبی

طاهری تصریح کرد: همایش حکمت مطهر با هدف آشنایی با اندیشه‌های شهید مطهری و تجلیل از 110 مربی عقیدتی و سیاسی از دیگر برنامه‌ها این هفته است.

به گفته وی وظیفه سازمان عقیدتی سیاسی سپاه، ترویج و تبیین اعتقادات تقویت بنیه معنوی سپاه و  بسیجیان است و شاخص‌ترین برنامه حوزه عقیدتی و سیاسی سپاه در هفته عقیدتی سیاسی برگزاری دوره‌های تربیت و تعالی است که سال گذشته این دوره ها با حضور 5 هزار و 100 نفر برگزار شد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: یک هزار و 320 نفر از دوره‌های توان‌افزایی ویژه فرماندهان بسیجی و شورای حوزه‌های مقاومت بسیج بهره‌مند شده‌اند.

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۲۰ برنامه هفته عقیدتی سیاسی در خراسان جنوبی
  • نخستین گروه عمره‌گزاران ایرانی وارد مکه شدند
  • کسب سهم مناسب از بازار با کار گروهی در سال ۱۴۰۲
  • مدیرعامل بانک ملی:کسب سهم مناسب از بازار با کارِ گروهی
  • ۵۷ سال؛ میانگین سنی حجاج ایرانی در سال ۱۴۰۳
  • میانگین سنی حجاج عازم حج تمتع ۵۷ سال است
  • روحانیون کاروان‌های حج مشعل داران معارف و مناسک هستند
  • زائران بیت الله الحرام با شناخت و معرفت به زیارت خانه خدا بروند
  • انجام ۲ پرواز به مقصد مدینه منوره
  • اجرای برنامه هفتم توسعه نیازمند اهتمام ویژه