Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله حسینی همدانی، امام جمعه کرج گفت: روزهای ماه تیر پر از حوادثی است که دشمنان برای ما تدارک دید، امروز وضعیت گروه منافقان برای تمام دنیا مشخص است ولی او را تروریست نمی دانند اما سپاه پاسداران با همه تلاش هایی که برای کشور انجام داده تروریست می دانند و تحریم می‌کنند.

او می گوید: حقوق بشر را بهانه ای برای تحریم کردند کشور ها قرار داده اند در حالیکه خودشان به خودشان رحم نمی کنند، برای اینکه سهام شرکت های اسلحه سازی صهیونیستی را بالا نگه دارند دست به هرکاری می زنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله حسینی همدانی گفت: دستگاه قضایی ما را مورد انتقاد قرار می‌دهند که چرا حکم شرع را اجرا می کنید و اعدام می کنید در حالیکه خودشان با بدترین جنایت ها را در مورد مردم آمریکا انجام داده اند، آمریکا در بین ۱۰ کشور نخست ناامن برای بانوان است و ۱۰ ها مورد دیگر که نشان از کارنامه سیاه امریکا در موضوع حقوق بشر است. 

امام جمعه کرج گفت: رئیس جمهور آمریکا کم حافظه آمریکا اخیرا در حال متحد کردن کشور های منطقه برعلیه ایران است، این کارهایی که انجام داده اید تا الان به کجا رسیده است.

او گفت: اگر گوش شنوا داشته باشید امروز تمام مظلومان عالم وقتی اسم آمریکا می آید فقط شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دهند.

امام جمعه کرج گفت: ایران چون اعلام کردم به خاطر ترور های انجام شده انتقام می‌گیرد پروژه ایران هراسی را راه می اندازند، اما این رژیم جعلی خوب می داند ایران با مردم اسرائیل کار ندارد و با قلب رژیم صهیونیستی، در تل آویو کار دارد.

آیت الله حسینی همدانی گفت: دستگاه قضا باید مستقل و کارآمد باشد و برخورد با مجرمان را در دستور کار خود داشته باشد، پناهگاه ستمدیدگان باشد و بدون ترس از جو سازی ها و غوغاسالاری های رسانه ای با قدرت حکم ها را صادر کند.

او می گوید: گاهی طول کشیدن بررسی پرونده ها موجب دلسرد شدن مردم می‌شود، احقاق حق نباید در کام مردم کم شود، بنابراین نقش مهم قوه قضاییه امید آفرین است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۴۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا: ۵ واحد نظامی اسرائیل مرتکب نقض قوانین شده‌اند

به گزارش صدای ایران از ایرنا، ودانت پاتل معاون سخنگوی وزارت خارجه امریکا روز دوشنبه به وقت محلی به خبرنگاران گفت: «به این نتیجه رسیده‌ایم که ۵ واحد (یگان) نظامی اسرائیل در کرانه باختری مرتکب نقض قوانین بین‌المللی بشردوستانه شده‌اند.

این سخنگوی وزارت خارجه آمریکا تصریح کرد: ما در حال گفتگو با دولت اسرائیل در مورد این موضوع هستیم و همه تخلفات قبل از ۷ اکتبر ۲۰۲۳ (عملیات طوفان الاقصی) رخ داده است.

او مدعی شد: اسرائیل اقدامات اصلاحی را در مورد ۴ واحد (یگان) انجام داد. با یک واحد رایزنی‌های مداوم با اسرائیلی‌ها انجام می‌شود و تصمیم آمریکا پس از تکمیل مذاکرات انجام می‌شود.

شبکه خبری‌ای بی سی نیوز روز جمعه به وقت محلی گزارش داد: دولت بایدن تصمیم گرفته است که کمک نظامی به سه گردان ارتش اسرائیل را به رغم نتیجه گیری مبنی بر «نقض فاحش حقوق بشر» غیرنظامیان فلسطینی در کرانه باختری، لغو نکند.

در این گزارش آمده است که این ارزیابی در نامه‌ای از سوی آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا به مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا ارسال شده است.

بنا بر گزارش ها، بلینکن اعلام کرده که این تصمیم باعث تاخیر در ارائه هیچ نوع کمکی به اسرائیل نخواهد شد، اسرائیل نیز کل مبلغ اختصاص یافته توسط کنگره را دریافت خواهد کرد.

«جو بایدن» رئیس جمهوری آمریکا پنجم اردیبهشت ماه، قانون کمک ۹۵ میلیارد دلاری به اوکراین، اسرائیل و تایوان و ارسال سلاح و تجهیزات نظامی به تل آویو و کی یف را امضا کرد.

لایحه کمک ۹۵ میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین، اسرائیل و تایوان پس از ماه‌ها تاخیر و اختلاف ابتدا در مجلس نمایندگان و سپس مجلس سنای این کشور به تصویب رسید و با امضای بایدن به قانون تبدیل شد.

تصویب این قانون پیروزی چشمگیری برای بایدن، دموکرات‌های کنگره و سناتور میچ مک کانل رهبر جمهوری‌خواهان مجلس سنا است که مدت‌ها برای ارسال کمک به اوکراین تلاش می‌کرد.

سناتور چاک شومر رهبر اکثریت دموکرات‌های سنا و از حامیان تداوم حمایت از اوکراین، اندکی پیش از تصویب نهایی این لایحه گفته بود: «امشب، ولادیمیر پوتین (رئیس‌جمهوری روسیه) از لحظه‌ای که اراده آمریکا را زیر سوال برد، پشیمان می‌شود».

این قانون شامل نزدیک به ۶۱ میلیارد دلار کمک به اوکراین، بیش از ۲۶ میلیارد دلار برای رژیم اسرائیل و ۸ میلیارد دلار برای منطقه هند و اقیانوسیه است.

دیگر خبرها

  • روایت ظریف از دلایل موافقت آمریکا و مخالفت اعراب و اسرائیل با برجام
  • تل‌آویو به شکست سامانه‌های آمریکا دربرابر موشک ایرانی اعتراف کرد
  • اعتراف تل‌آویو به شکست پاتریوت آمریکا در برابر موشک ایرانی
  • حضور تجار در «ایران اکسپو»بهترین پاسخ به ناامن جلوه دادن کشوربود
  • چاپلوسی فرانسه برای تل آویو: به دنبال تحریم‌های جدید علیه ایران هستیم
  • تل‌آویو سست تر از خانه عنکبوت/ رژیم صهیونیستی چطور منزوی شد؟
  • آمریکا: ۵ واحد نظامی اسرائیل مرتکب نقض قوانین شده‌اند
  • آمریکا ۵ یگان ارتش اسرائیل را «ناقض حقوق بشر» اعلام کرد
  • آمریکا ۵ یگان ارتش اسرائیل را «ناقض حقوق بشر» تشخیص داد
  • سوخت موشک ها و پهپادهای ایران در حمله به اسرائیل چه بود؟