Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@02:04:06 GMT

گران‌فروشی در شهرستان خداآفرین بیداد می‌کند

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۱۷۶۷۳

گران‌فروشی در شهرستان خداآفرین بیداد می‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، جمیل خانی صبح امروز شنبه در جمع خبرنگاران در خداآفرین اظهار داشت: قضاوت مهم‌ترین پروژه اجتماعی است و مردم با اتکا به دستگاه قضائی و با اطمینان به اجرای عدالت، روابط و فعالیت‌های خود را تنظیم می‌کنند.

وی ابراز داشت: خداآفرین به اندازه کافی از قطار توسعه و پیشرفت عقب مانده، زمانی برای فرصت‌سوزی نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانی افزود: در برخورد با متجاوزین به منابع طبیعی و حریم رودخانه‌ها مصمم هستیم. دستگاه‌های ذی‌ربط شهرستان با افزایش محدوده شهرها و روستاها امکان ساخت و ساز مجاز را فراهم کنند.

رئیس دادگستری خداآفرین ادامه داد: اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان مکلف است برای سنددار کردن املاک و زمین‌ها اقدامات لازم را انجام دهد. بالاترین آمار پرونده‌های دادگستری خداآفرین مربوط به دعاوی ملکی است که آن هم ناشی از عدم تعیین حدود اراضی و فقدان سند است.

بازارچه محلی و دائمی برای کنترل بازار ایجاد شود

خانی در ادامه گفت: گران‌فروشی در خداآفرین نسبت به شهرستان‌های هم‌جوار به خصوص در صنف میوه بیداد می‌کند. ادارات صمت، جهاد کشاورزی و تعزیرات حکومتی فوراً برای رفع این معضل اقدام کنند. شهروندان هم از طریق گزارش موارد تخلف صنفی، دستگاه‌های متولی را در برخورد با گران‌فروشی یاری کنند.

رئیس دادگستری خداآفرین افزود: بازارچه محلی یکی از راه‌های کنترل قیمت به ویژه در صنف میوه و خواروبار است. دستگاه‌های مسئول اعم از شهرداری، صمت و جهاد کشاورزی بسترهای لازم برای ایجاد بازارچه محلی دائمی را فراهم کنند.

وی گفت: نانوایی‌ها اگر سهمیه آرد کافی دارند، مردم را در صف نگه ندارند و در صورت کمبود سهمیه درخواست افزایش سهمیه‌شان را مطرح کنند و دستگاه‌های ذی‌ربط با بررسی این درخواست‌ها نسبت به حل مسأله صف‌ها اقدام کنند.

کد خبر 5522714

منبع: مهر

کلیدواژه: دادگستری آذربایجان شرقی تنظیم بازار ستاد تنظیم بازار بوشهر سازمان تبلیغات اسلامی خطبه های نماز جمعه کرمانشاه خراسان رضوی اردبیل قوه قضاییه آمار کرونا سنندج سفر استانی مشهد هفته قوه قضاییه بجنورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۷۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره بومی محلی در روستای شورجستان آباده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، مسئول جشنواره بومی محلی روستای شورجستان آباده گفت: هدف از برگزاری این جشنواره آشنایی مردم با آداب و رسوم و تقویت روحیه کار آفرینی و همدلی بین جوانان روستا است.

یوسفی افزود: قالی و قالیچه غذا‌های محلی، انواع صنایع دستی، ادوات کشاورزی و پخت نان محلی از جمله محصولات ۴۰ غرفه این نمایشگاه بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جشنواره بومی محلی در روستای شورجستان آباده
  • گران‌فروشی در مادرید: رئالی‌ها شاکی‌اند!‏
  • بازارچه‌های مرزی پیراحمد و شیخ سلو در چالدران راه‌اندازی می‌شوند
  • برپایی بازارچه کسب‌وکار به همت دانش‌آموزان بندرانزلی
  • اجرای آیین دو هزار ساله بیل‌گردانی
  • کشف ۲ دستگاه موتورسنگین غیرمجاز در کرمان 
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • ارگ کریم خانی میزبان صنایع دستی وهنر‌های سنتی فارس شد
  • پای پیشکسوتان صنایع دستی به ارگ کریم‌خانی شیراز باز شد
  • شوراها در گره‌گشایی از مردم پیشتاز باشند