Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@21:46:29 GMT

تخصیص بیش از ۱۵۰۰ غرفه به دست‌فروشان در تهران

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۲۱۷۳۹

تخصیص بیش از ۱۵۰۰ غرفه به دست‌فروشان در تهران

سرپرست شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل تهران گفت: بالغ بر ۱۵۱۰ غرفه در ۲۳ هزار مترمربع زمین به دست‌فروشان در تهران اختصاص یافت.

به گزارش ایمنا، سعید بیگی با اشاره به بهره‌برداری از بازار خلازیر، اظهار کرد: بازار خلازیر بزرگ‌ترین بازار دست‌فروشان خاورمیانه در تهران است که در دو فاز دیده شده است و هزینه احداث ساماندهی این بازار ۱۰ میلیارد تومان اعلام شده است که این بازار در متراژ ۲۳ هزار متر و با ۵۱۰ غرفه در فاز اول به بهره‌برداری رسیده و فاز دوم آن نیز در آینده نزدیک با یک هزار غرفه به بهره‌برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه متقاضیان می‌توانند از طریق سامانه بازار شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل مشخصات خود را ثبت کنند و در ادامه نیز غرفه در اختیار آنها قرار داده خواهد شد، افزود: این بازار از طریق مناقصه به یکی از پیمانکاران واگذار شده است، حداکثر دریافت ماهیانه اجاره برای این بازار حدود یک میلیون و ۳۵۰ هزار تومان در ماه برای غرفه‌داران در نظر گرفته شده است.

سرپرست شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با اشاره به استقرار کانکس نیروی انتظامی و آتش‌نشانی در این بازار، گفت: یکی از اهداف مدیریت شهری این است که در آینده نزدیک این مجموعه را از طریق پلتفرم هوشمندسازی کنیم، همچنین از ورود اجناس سرقتی به بازار نیز جلوگیری خواهد شد.

وی اضافه کرد: این بازار از روز دوشنبه تا جمعه از ساعت ۹ تا ۱۷ فعال است و اوج فعالیت دست‌فروشان این بازار در روز جمعه است.

منبع: ایرنا

کد خبر 583929

منبع: ایمنا

کلیدواژه: دستفروشان سازمان ساماندهی مشاغل شهرداری اصفهان کلانشهر مدیریت شهری حقوق شهروندی فرهنگ شهروندی فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دست فروشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۱۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، نابسامانی های بازار مسکن و اجاره‌بها مجلس یازدهم را بر آن داشت که زیرساخت‌هایی قانونی را برای رفع مشکلات بازار مسکن را فراهم کند. در این راستا علی خضریان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به عنوان طراح طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بهای مسکونی موضوع مدیریت بازار مسکن، را پیگیری کرد و این طرح در نهایت پس از ماه‌ها کار کارشناسی و بررسی در مجلس، مصوب و برای نهایی شدن به شورای نگهبان ارسال شد.   محور‌های اصلی مصوبه مجلس در باره ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بهای مسکونی به این شرح است:

دیگر خبرها

  • اتمام پروژه دوخطه قزوین-زنجان تا یک سال آینده به شرط تزریق نقدینگی
  • از ساماندهی بازار آهن شادآباد تا تسریع پیگیری طرح شن‌چاله‌ها
  • تسرسع ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج
  • ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج تسریع می‌شود
  • خبر خوب برای مستاجران ؛ اجاره‌بها زیاد ممنوع !
  • مصوبه مجلس درباره ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها
  • جزئیات مصوبه ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بهای مسکونی
  • جزییات مصوبه «ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها»‌ مجلس
  • از احمدی‌نژاد تا رییسی/چه کسی پای رانت را به بازار خودرو باز کرد؟
  • نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی