Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جرائم‌ جنایی، جزئیات نحوه شهادت سرگرد "محمد یاسمی" مامور پلیس کلانتری ۱۰۸ نواب را تشریح کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ ساعت 11 صبح پنجشنبه دوم تیر ماه جاری، گزارش تیراندازی در طبقه سوم ساختمان یک خانه در خیابان رودکی به "ساسان غلامی" بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جرائم‌ جنایی اطلاع داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اعلام این خبر، بلافاصله بازپرس ویژه قتل و تیمی از ماموران پلیس برای تحقیقات ابتدایی راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند؛ تیم جنایی به محض ورود به ساختمان موردنظر با پیکر نیمه‌جان زن حدودا 40 ساله‌ای مواجه شدند که هدف شلیک 2 گلوله قرار گرفته بود.

امدادگران اورژانس که همزمان با ماموران پلیس به محل حادثه رسیده بودند، زن جوان را برای سیر مراحل درمان به بیمارستان منتقل کردند؛ در ادامه تیم جنایی، جسد مرد حدودا 45 ساله را در طبقه اول مشاهده کردند که براثر شلیک به سر کشته شده بود که مشخص شد، وی با کلت کمری، خودکشی کرده است.

تیم جنایی که در دقایق ابتدایی در حال بررسی خانه مورد نظر بودند، در پاگرد طبقه دوم با پیکر شهید سرگرد "محمد یاسمی" مامور پلیس کلانتری 102 نواب رو‌به‌رو شدند که بر اثر شلیک گلوله از پشت به قلبش به درجه رفیع شهادت نائل شده بود.

بدین ترتیب تحقیقات جنایی توسط بازپرس پرونده آغاز و در بررسی‌ها مشخص شد، زن جوان به دلیل اختلافات شخصی با همسرش  قهر کرده و به خانه پدرش در یکی از شهر‌های شرقی کشور مراجعه کرده است.

از سوی دیگر، بررسی‌ها نشان داد، مدتی بعد زن جوان مهریه اش را به اجرا گذاشته و با توجه به اینکه همسرش در دادگاه حاضر نشده به همراه پسر 12 ساله‌اش در کلانتری حاضر شده و حکم جلب همسرش را  گرفته که در ادامه با 2 مامور کلانتری و یک کلیدساز به خانه‌اش در خیابان رودکی مراجعه کرده است.

تحقیقات بیشتر مشخص کرد، زن جوان پس از چندین بار زنگ زدن آیفون خانه و با توجه به هماهنگی‌های قضایی که داشته از کلیدساز خواسته تا درب خانه را باز کند که دقایقی قبل از باز شدن درب، ناگهان مرد جوان با در دست داشتن کلت کمری از خانه بیرون آمده و پس از تهدید  به سمت همسرش و   سرگرد یاسمی شلیک کرده است.

مرد جوان پس از به شهادت رساندن سرگرد محمد یاسمی و تیراندازی به همسرش در طبقه سوم ساختمان، در اقدامی جنون‌آمیز با همان سلاح به سر خود شلیک کرد.

به گزارش تسنیم،  تحقیقات در خصوص این پرونده توسط ساسان غلامی بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جرائم‌ جنایی ادامه دارد.

شهادت یک مأمور پلیس حین انجام مأموریت در نوابپدر شهید سهرابلوئی به فرزند شهیدش پیوست‌انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازپرس ویژه قتل محمد یاسمی زن جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۳۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری مادری که فرزند ۱۱ ساله خود را به قتل رسانده بود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین ترکیان اظهار کرد: در پی وصول شکایت مادری مبنی بر فقدان دختر ۱۱ ساله، موضوع در دستور کار کاراگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی استان قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، بررسی‌های تخصصی کاراگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی استان اصفهان آغاز که در نتیجه اقدامات صورت گرفته مشخص شد مادر کودک گمشده، با اظهارات ضد و نقیض خود قصد گمراه کردن پلیس را دارد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: مادر این کودک دستگیر و در بازجویی‌های فنی و تخصصی و در مواجهه با مدارک و ادله کاراگاهان جنایی، پرده از راز قتل دختر ۱۱ ساله خود برداشت و گفت که در روز حادثه دخترم را به یک باغ متروکه خارج از شهر بردم و اقدام به وارد کردن چندین ضربه چاقو به وی کردم، سپس جنازه او را آتش زدم و از محل متواری شدم و با مراجعه به پلیس، مفقودی کودکم را اعلام کردم.

ترکیان خاطرنشان کرد: با اعتراف مادر به قتل دختر ۱۱ ساله خود، کاراگاهان به صحنه جرم اعزام و جسد سوخته شده طفل، کشف شد، قاتل به همراه پرونده تشکیل شده، جهت انجام اقدامات قانونی و بررسی علل و انگیزه جرم در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

کد خبر 748824

دیگر خبرها

  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • جزییات و شیوه قتل بازپرس ویژه و قاضی سابق در آمل
  • دستگیری ۵ نفر در ارتباط با قتل بازپرس سابق در آمل
  • جزییات قتل بازپرس سابق در آمل؛ ۵ نفر دستگیر شدند
  • شکار سوژه‌های سرقت مقابل مدارس
  • کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در غرب تهران/ قتل بی‌رحمانه فاش شد
  • جنایت کارگر قهوه خانه بعد از اخراج!
  • انگیزه عجیب مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد
  • نفرت از زنان انگیزه مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد