Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حل مشکلات تورم و گرانی، استفاده از افراد متخصص بدون توجه به گرایش سیاسی، جلوگیری از سرقت کابل‌های مخابرات و برق و حل مشکلات بانوان سرپرست خانوار از مهمترین خواسته‌های نمایندگان احزاب گنبدکاووس در نشست روز یکشنبه با فرماندار بود.

عباس مهدی زاده از حزب اتحاد ملت از فرماندار گنبدکاووس و مدیران استانی خواست در انتصابات با رویکرد شایسته گزینی افراد را بر پایه تخصص در کنار تعهد و دیانت بدون توجه به حزب و جریان سیاسی انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حساسیت قائل شدن به خط مشی سیاسی افراد در انتصابات به معنی توجه به حاشیه به جای اصل است.  

امان‌محمد خوجملی رییس حزب اتحاد گنبدکاووس با اشاره به فشارهای اقتصادی ناشی از گرانی و تورم از مسوولان خواست در کنار ارائه راهکار برای کاهش فشارهای اقتصادی حاکم بر مردم، برای کاهش بار مشکلات ناشی از کم آبی و حفاظت از محیط زیست برنامه‌های بهتری در مدیریت مصرف آب و الگوی کشت مناسب با شرایط منطقه ارائه دهند.

رویکرد دولت سیزدهم حل مشکلات مردم

محسن ذوالجلالی از حزب جمعیت فدائیان اسلام با اشاره به سرقت کابل برق و مخابرات از مسوولان برای مدیریت مصرف برق و جلوگیری از سرقت‌ها در گنبدکاووس قدردانی کرد و از آنان خواست این روند را برای مقابله با سرقت کابل مخابرات هم ادامه دهند.

عباسعلی دانشمند عضو دیگر حزب فدائیان اسلام با تقدیر از شجاعت دولت سیزدهم برای اجرای طرح مردمی‌سازی توزیع عادلانه یارانه‌ها در شرایط سخت اقتصادی بیان کرد: نتایج این حرکت دولت به عنوان جراحی اقتصادی بزرگ به نفع مردم خواهد بود.

علیرضا رضا شاطری از حزب کارگزاران سازندگی در این نشست از مسوولان خواست به راهکارهای احزاب باور داشته باشند زیرا آن چیزی که یک نظام را پایدار می‌کند استفاده درست از نظرات همه افکار و گروه‌های سیاسی است.

نماینده جمعیت زنان نواندیش با اشاره به قدرت زیاد احزاب در کلام، گفت:‌ لازم است برای کمک به حل مشکلات کشور در عمل هم به احزاب و گروه‌های سیاسی فرصت برای بیان نظرات داده شود.

منیژه کیش افزود: مردان به عنوان سرپرست خانوارها با مشکلات عدیده‌ای روبرو هستند که این مشکلات برای زنان سرپرست خانوار چند برابر است و باعث ایجاد آسیب‌های اجتماعی و ناامیدی در آنان شده است.

وی ادامه داد: گنبدکاووس درگیر چالش‌هایی مانند فقر و بیکاری در جوانان و گرایش آنان به سمت مصرف موادمخدر است که باید مسوولان با استفاده از ظرفیت احزاب سیاسی برای آنها چاره اندیشی کنند.

وظیفه احزاب ارائه خط فکری

ابوالفضل تاجیان دبیر جمعیت فدایان اسلام گلستان وظیفه احزاب را ارائه خط فکری دانست و اظهارداشت: احزاب کارکرد خود را از دست دادند و خط فکری مناسب ارائه نمی‌دهد و پایه همه مطالبه گری‌ها تاکید بر قومیت گرایی است.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمن اقتصاد مردم را هدف قرار داده از احزاب و گروه‌های سیاسی اصول‌گرا و اصلاح طلب خواست نقد مشفقانه نسبت به دولت و مسوولان ارائه دهند.

تاجیان گفت: تازمانی که دعوای اصلاح طلبی و اصول گرایی وجود داشته باشد و مباحث حول این محور به‌چرخد مشکلات کشور حل نخواهد شد.

نگاه به ظرفیت داخلی و روحیه جهادی راهکار حل مشکلات

دبیر حزب موتلفه اسلامی گنبدکاووس سازش با آمریکا و اروپا طرح شده توسط احزاب و گروه‌های سیاسی خاص را برای ملت ایران قابل پذیرش ندانست و گفت: برای حل مشکلات حاکم باید نگاه به ظرفیت داخلی و روحیه جهادی و انقلابی مسوولان داشت.

امیر پورشاهرودی افزود: دولت سیزدهم از ابتدای روی کار آمدن تاکنون تمام تلاش خود را بدون وابستگی به آمریکا و اروپا معطوف به حل مشکلات مردم کرده است.

وی ادامه داد: همچنان بخش قابل توجهی از مدیران فعال در دولت سیزدهم از دولت قبلی در مسوولیت خود باقی ماندند که این نشان از توجه رییس جمهور به همه احزاب و جریان‌های سیاسی است.

علیرضا کرامتلو از انجمن اسلامی معلمان هم احزاب اصول‌گرا و اصلاح طلب را ۲ بال نظام جمهوری اسلامی دانست و اظهارداشت: هیچ پرنده‌ای بدون استفاده از هر ۲ بال خود نمی‌تواند پرواز کند.

وی تاکید کرد: دست هر فردی که بخواهد خاری به نظام جمهوری اسلای ایران بزند را باید قطع کرد و هر فردی که دم از تفرقه می‌زند به طور قطع سرباز دشمن است.

وی از احزاب و گروه‌های سیاسی خواست فارغ از جریان‌های فکری در سایه وحدت و همدلی برای حل مشکلات گنبدکاووس تلاش کنند.

احزاب مشکلات را طرح و راهکار ارائه دهند

فرماندار گنبدکاووس نیز در نشست امروز تاکید کرد: همه مسوولان با همراهی احزاب و گروه‌های سیاسی وظیفه دارند با احترام به نظر مردم با روحیه ولایتمداری و دینداری برای حل مشکلات جامعه تلاش کنند.

مهدی دهرویه از احزاب و گروه‌های سیاسی گنبد خواست به جای انتقاد صرف به عملکرد دولت، مسائل و مشکلات گنبدکاووس را مطرح و با ارائه راهکار برای حل آنها به مسوولان کمک کنند.

وی با تاکید بر تلاش دشمنان برای تضعیف حاکمیت در کشور، بیان کرد: اگر قرار است به مردم خدمت کنیم باید حاکمیتی قوی و مستحکم در سایه همراهی و وحدت احزاب و گروه‌های سیاسی در نظام جمهوری اسلامی داشته باشیم.

فرماندار گنبدکاووس جهاد تبیین را کلید واژه‌ اصلی برای تحکیم نظام جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: راه مقابله با توطئه‌های دشمن جهاد تبیین است لذا باید دستاوردهای نظام با کمک احزاب و گروه های سیاسی به مردم اطلاع رسانی شود.

دهرویه ادامه داد: روحیه انقلابی گری در دولت سیزدهم کاملا مشهود است و رییس جمهور از ابتدای فعالیت دولت تاکنون بیش از ۲۰ سفر استانی برای دیدار با مردم نقاط مختلف کشور و حل مشکلات آنان داشته است.

وی اظهارداشت: خط قرمز دولت سیزدهم مبارزه با فساد است و در ۶ ماه گذشته در این رابطه گام‌های خوبی در گنبدکاووس برداشته شد و علاوه بر آن دولت ورود جدی در بحث حل مشکلات آب مردم و جلوگیری از تخلفات حوزه آرد و نان داشت.

فرماندار گنبدکاووس افزود: به لطف خداوند هنوز قطعی برق در این شهرستان رخ نداده است و ۳۵۰ لیتر بر ثانیه کمبود آب داشتیم که با اقدامات برنامه ریزی شده ۱۷۰ لیتر برثانیه آن جبران شد.

دهرویه گفت: بخشی از عقب ماندگی‌هایی که در گنبدکاووس وجود دارد به نجابت مردم آن بر می‌گردد که مطالبه گری از مسوولان ندارند لذا از احزاب و گروه‌های سیاسی که برای نظام و انقلاب اسلامی کار می‌کنند درخواست داریم مشکلات شهرستان را رصد و راهکارهایی برای حل آنها ارائه دهند.

به گزارش ایرنا، شهرستان ۴۱۱ هزار نفری گنبدکاووس در شرق استان گلستان واقع است.

برچسب‌ها گنبدکاووس گلستان خانه احزاب ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس گلستان خانه احزاب ایران گنبدکاووس گلستان خانه احزاب ایران احزاب و گروه های سیاسی فرماندار گنبدکاووس نظام جمهوری دولت سیزدهم ارائه دهند حل مشکلات برای حل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۱۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسیب‌ها و مشکلات لرستان باید به‌تدریج رفع شوند

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت امروز یکشنبه در دیدار با فرماندهان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، اظهار داشت: برای برطرف‌کردن مشکلات لرستان عزم همگانی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود یک ضرورت است.

وی افزود: در بیش از چهل سال عمر انقلاب در برخی مواقع غفلت کرده‌ایم و به‌خوبی از ظرفیت مردم استفاده نشده چرا که هر زمان از این ظرفیت بهره برده‌ایم پیروز میدان شده‌ایم و نمونه بارز آن هشت سال دفاع مقدس است.

استاندار لرستان، ادامه داد: در بسیاری از صحنه‌های مهم انقلاب، مردم از مسئولان جلوتر هستند و در این راستا سپاه پاسداران به وظایف خود به‌خوبی عمل کرده است؛ بنابراین باید نقاط قوت و ضعف را شناسایی کرده تا توسعه محقق شود.

شفقت، گفت: اداره کشور با حضور مردم در عرصه‌های مختلف امکان‌پذیر است و خدمت‌رسانی به مردم باید پیوست دینی و انقلابی بودن داشته باشد.

وی افزود: اقدامات و خدمت به مردم باید برای رضایت خداوند باشد و سپاه پاسداران در این راستا تلاش می‌کند و الگویی مناسب برای اقشار مختلف است.

استاندار لرستان، تصریح کرد: نهادهای حمایتی در نظام اسلامی برای محرومیت‌زدایی مأموریت دارند و توانمندسازی محرومان توسط بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام ضروری است.

شفقت، بیان کرد: توجه به مجموعه آموزش‌وپرورش در اولویت قرار دارد و دانش‌آموزان باید فرهنگ دینی را فراگیرند و معلمان نخبگان را به جامعه معرفی می‌کنند.

وی اظهار کرد: آسیب‌های این استان باید شناسایی شود و با عزم واحد بتوانیم مشکلات را به‌تدریج برطرف کنیم تا اعتماد مردم بیشتر از قبل شود.

کد خبر 6090438

دیگر خبرها

  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شورا‌های در رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم
  • آسیب‌ها و مشکلات لرستان باید به‌تدریج رفع شوند
  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شوراها استفاده می‌کنیم
  • زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب اعلام شد
  • هروی: حاکمیت باید در انتخابات ۱۴۰۴ اندکی نرمش نشان دهد /برای حل مشکلات اقتصادی، درهای کشور برای تعامل با بیرون باز شود
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • حداقل سهم مازندران در هیئت دولت، حضور یک وزیر کشاورزی یا ورزش از نخبگان این استان است