Web Analytics Made Easy - Statcounter

پردیس تئاتر شهرزاد با انتشار جوابیه‌ای اعلام کرد که نمایش «شب شک» همه مجوزهای لازم را داشته و دلیل تعطیلی اجرای آن حضور نوید محمدزاده به عنوان تهیه‌کننده اثر بوده است.

به گزارش ایسنا، به دنبال توضیحات شورای نظارت و ارزشیابی درباره دلایل توقف اجرای نمایش «شب شک» به کارگردانی امیرحسین بریمانی و تهیه‌کنندگی نوید محمدزاده، پردیس تئاتر شهرزاد، جوابیه‌ای را به شرح زیر منتشر کرد:

«در پاسخ به توضیحات و ادعای مهدی امینی، رئیس شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش اداره کل هنرهای نمایشی، در پی متوقف شدن اجرای نمایش «شب شک» به کارگردانی امیرحسین بریمانی و تهیه کنندگی نوید محمدزاده و صحبت‌های ایشان درباره عدم کسب مجوز تمدید، نکات زیر قابل ذکر است:
الف_ رئیس شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش بهتر از هر کسی باید بداند که باز شدن سایت بلیت فروشی یک نمایش بدون کسب مجوز و اعلام شورای نظارت غیر ممکن است و پردیس تئاتر شهرزاد نیز از این قاعده مستثنی نیست
ب- مجوز تمدید نمایش«شب شک» با شماره ۱۴۵۲۴۱/ ۱۴۰۱در دبیرخانه اداره کل هنرهای نمایشی ثبت شده است و به غیر از تایید شورای نظارت در گروه مشترک با سایت تیوال، امکان ندارد فروش نمایشی باز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ب- نمایش «شب شک» به دلیل فاصله کم صدور مجوز تا اجرا تبلیغی در فضای مجازی نداشته است و هنوز تیزر و پوستر رسمی برای آن طراحی نشده است و منظور از «پخش بدون مجوز تبلیغات نمایش» دقیقا مشخص نیست که به کجا اشاره می‌کند!

ج- در قسمتی از این مطلب آمده است: این مشکل با حضور کارگردان و رفع ابهامات موجود برطرف خواهد شد! اما قراین و شواهد نشان از آن دارد که نام تهیه کننده نمایش سبب توقیف این نمایش بعد از اولین اجرا شده است.
سئوال این است که چطور پس از تایید نهایی شورای نظارت و صدور مجوز بعد از بازبینی ، چرا با نامه کتبی به سایت تیوال دستور توقیف نمایش و بستن فروش آن صادر شده است؟ آیا قرار است هر نمایش بعد از بارها بازبینی متوقف شود؟
لازم به ذکر است که فروش بلیت نمایش «شب شک» به کارگردانی امیرحسین بریمانی و تهیه کنندگی نوید محمدزاده بعد از اولین اجرا در دوره جدید از روز یکشنبه (پنجم تیر ماه) در سایت ارائه دهنده این بلیت متوقف و کلیه اقلام تبلیغاتی این نمایشی بنا به اعلام شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جمع‌آوری شده است.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نوید محمدزاده نوید محمدزاده تئاتر شهرزاد شورای نظارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۳۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایش «بیرون پشت در» به نویسندگی محمد ‌رحمانیان‌ثابت و کارگردانی پرهام خاکزاد با تهیه‌کنندگی سجاد افشاریان، روزهای پایانی اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ در مجموعه تئاتر شهر روی صحنه خواهد رفت.

این نمایش در بخش دانشجویی چهل‌ و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر حضور داشت و جایزه ویژه هیات داوران و تندیس بازیگری مرد را دریافت کرد.

«بیرون پشت در» در اولین جشنواره تئاتر «هم‌آغاز» به‌ عنوان بهترین اثر از نگاه مردم و مخاطبان معرفی شد.

خاکزاد پیش از این در نمایش‌های «بک تو بلک»، «تنهایی و تن‌هایی وطن‌هایی»، «هر کسی یا روز میمیرد یا شب، من شبانه روز»، «خواب‌کشی»، «مختلفیم» و… نیز حضور داشته است.

اطلاعات بیشتر و بلیت‌فروشی نمایش «بیرون پشت در» به‌زودی اعلام می‌شود.

عکس از امیرحسین میرزائی است.

کد خبر 6089905 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • نکوداشت اکبر زنجان‌پور همراه با شرم و حیای نوید محمدزاده
  • اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت
  • تونس حوزه هنری را نماینده تئاتر ایران می‌داند/مفاهیم مشترک تئاتری
  • موافق اجرای نمایش در سالن‌های خصوصی نیستم/ اقتصاد تئاتر رضایت‌بخش نیست
  • تبریک تولد نوید محمدزاده به همسرش | عکس
  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی
  • یک هشدار دیگر درباره «سنگلج» و شروع «جادوی شهرزاد»
  • تفاهم تولید آثار نمایشی مشترک و حمایت از نمایشنامه‌های برتر منعقد شد
  • «بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!
  • تفاهم ارتش واداره‌کل هنرهای نمایشی درحمایت از نمایشنامه‌های برتر