Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، پرویز توسلی زاده" در دیدار با فرمانده و مدیران انتظامی استان کرمانشاه که به مناسبت هفته قوه قضائیه برگزار شد، اظهار کرد: امروز پلیس و دستگاه قضائی مصمم‌تر از قبل در حال خدمت به مردم و برخورد با مجرمانی هستند که امنیت و آسایش شهروندان را هدف گرفته اند.

وی ادامه داد: تعامل خوب پلیس و دستگاه قضائی عرصه را بر مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی تنگ کرده و آنها را به این نتیجه رسانده که دیر یا زود در چنگال قانون گرفتار خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه تصریح کرد: امروز در سایه تعامل و هم افزایی خوبی که میان نیروی انتظامی و دستگاه قضائی وجود دارد امنیت مطلوبی در کشور و به تبع آن کرمانشاه حاکم است و پلیس و دستگاه قضائی بال‌های امنیت بخش جامعه هستند که وقتی کنار هم قرار می‌گیرند رعب و وحشت در دل مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی حاکم می‌شود چرا که این موضوع را دریافته‌اند دیر یا زود تسلیم قانون خواهند شد.

توسلی زاده با بیان اینکه مأموریت‌های پلیس و دستگاه قضائی بسیار بهم نزدیک و هر ۲ در راستای گسترش عدالت و حق‌طلبی در جامعه است، افزود: حمایت این ۲ نهاد از یکدیگر در اجرای برنامه‌ها موضوع مهمی است که باید مدنظر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه اقدام پلیس در برخورد با جرایم و افراد مجرم تحسین برانگیز است، خاطرنشان کرد: برخی جرایم را باید جدی گرفت چرا که اگر به سادگی از کنار آن عبور کنیم می‌تواند برای جامعه خطرناک باشد و هرچند هم پلیس و هم دستگاه قضائی با توجه به اشرافیت خوبی که بر موضوعات دارند برخورد قاطعانه با آنها را در دستور کار داشته و دارند.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: موضوع بسیار مهمی که باید دستگاه قضائی و پلیس به آن توجه داشته باشند پیشگیری از وقوع جرایم با اقدامات فرهنگی و ارائه آموزش‌های لازم به اقشار مختلف است چرا که قطعاً این کار هزینه‌های به مراتب کمتری نسبت به برخوردهای قانونی خواهد داشت.

توسلی زاده در پایان نقش پلیس در برقراری صلح و سازش میان افراد درگیر در پرونده‌ها را بسیار مؤثر ارزیابی و بیان کرد: ارائه مشاوره‌های مناسب قطعاً به صلح و سازش در بسیاری از پرونده‌ها منجر می‌شود که البته این کار هم در حال انجام است.

کد خبر 5524078

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه دادگستری کرمانشاه نیروی انتظامی کرمانشاه هفته قوه قضاییه امنیت اجتماعی بوشهر سازمان تبلیغات اسلامی خطبه های نماز جمعه قوه قضاییه هفته قوه قضاییه شیراز خراسان رضوی اردبیل سنندج آمار کرونا مشهد بیرجند گرد و غبار پلیس و دستگاه قضائی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۳۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی + عکس


به گزارش تابناک، سرهنگ محسن سلیمانی با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع یک مورد نزاع و درگیری دسته جمعی در یکی از مناطق روستایی چالوس که منجر به تیراندازی و مجروح شدن 2 نفر از اهالی این روستا شده بود، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی 7 نفر از عوامل این درگیری با انجام اقدامات اطلاعاتی توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شناسایی و در کمتر از 6 ساعت دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری پلیس، سرهنگ سلیمانی از دستگیری یکی دیگر از عاملان این درگیری که قصد فرار به استان های شرقی کشور را داشت خبر داد و اظهار داشت:  در بازرسی از خودروی متهم یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز به همراه 16 عدد فشنگ ساچمه ای  کشف شد.

وی در خاتمه با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، اذعان داشت: امنیت مردم خط قرمز پلیس بوده و با کسانی که بخواهند آن را خدشه دار کنند با برخوردی قاطعانه مواجه خواهند شد.

 

دیگر خبرها

  • دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی + عکس
  • تابع فضاسازی ها تصمیم قضائی نمی گیریم
  • اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است
  • تأمین امنیت روانی جامعه در اولویت دستگاه عدلیه است
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • کاهش ۱۸ درصدی وقوع سرقت در کرمانشاه
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد در لرستان
  • دستگیری ۱۱ نفر از اراذل قمه‌کش در ارومیه
  • لزوم تسریع در رسیدگی به پرونده‌های مخلان امنیت
  • برخورد بدون اغماض دستگاه قضایی با تخلفات شهری