Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@00:09:59 GMT

اجاره خودرو با شرایط آسان در تهران با سورنا سیر

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۴۰۳۹۲

اجاره خودرو با شرایط آسان در تهران با سورنا سیر

. اما آیا همه موسساتی که تحت عنوان شرکت کرایه خودرو در شهر تهران در حال فعالیت هستند؛ به یک میزان اعتبار دارند و به یک میزان می‌توان به آنها اعتماد کرد؟ خیر، شرکت‌های مختلف بسته به سابقه فعالیت و تجربه‌ای که در این بازار دارند؛ از درجات کیفی مختلفی برخوردارند و کیفیت خدمات‌شان با یکدیگر متمایز است. در این مقاله ما را همراهی کنید تا شما را با یکی از معتبرترین و بهترین شرکت‌های کرایه اتومبیل شهر تهران یعنی مجموعه سورنا سیر آشنا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اینکه در این مقاله در مورد شرایط اجاره خودرو از این موسسه و مزایایی که با کرایه کردن خودرو از سورناسیر نصیب‌تان می‌شود نیز صحبت خواهیم کرد.

شرایط اجاره خودرو بدون راننده

در چارت فعالیت اکثر موسسات کرایه اتومبیل، دو سرویس کلی برای خدمت‌رسانی به مشتریان وجود دارد. در موسسه معروف و معتبر سورنا سیر نیز این خدمات به عنوان سرویس‌های اصلی به مشتریان عرضه می‌شوند. بنابراین بر اساس آنچه که در ساز و کار فعالیت این مجموعه درج شده؛ شما می‌توانید خودروی مورد نظر را یا با راننده و یا بدون راننده اجاره کنید. خدمات اجاره خودرو بدون راننده تقریبا بیشتر از کرایه خودرو با راننده متقاضی دارد و اکثر مشتریان ترجیح می‌دهند به دلیل آزادی عمل بیشتری که در اختیارشان قرار می‌گیرد؛ از این سرویس استفاده کنند و خودرو را بدون راننده در زمان تعیین شده در متن قرارداد در اختیار بگیرند.

برای اجاره خودرو در تهران و شهرستان تحت این عنوان کافیست که مدارک مورد درخواست شرکت اعم از مدارک هویتی و تضمینی را تهیه و در زمان عقد قرارداد به شرکت تحویل دهید. مامور ثبت قرارداد بعد از بررسی مدارک و اطمینان از تطابق آنها با مدارک مورد نیاز تعریف شده در قوانین داخلی شرکت، ظرف چند دقیقه ترتیبی می‌دهد تا خودرو در اختیار شما قرار بگیرد. با اجاره خودرو تحت این عنوان، در طول مدت ذکر شده در متن توافق‌نامه، تمام اختیارات خودرو به شما تفویض شده و اتومبیل به صورت کاملا دربست و مستقل تحویل شما داده می‌شود.

اجاره ماشین بدون سند

بسیاری از مشتریان، قبل از اقدام به اجاره خودرو این سوال را در ذهن دارند که آیا امکان اجاره ماشین بدون سند ملکی وجود دارد؟ بله. بسته به قوانین داخلی موسسه‌ای که برای اجاره خودرو انتخاب می‌کنید؛ می‌توانید برای تضمین از اسناد دیگر مانند چک و سفته نیز به عنوان ضمانت استفاده کنید. در مجموعه سورنا سیر، علاوه بر امکان اجاره خودرو بدون سند، برخی از مشتریان ثابت می‌توانند از تسهیلات دیگری نیز بهره‌مند شوند.

اجاره خودرو بدون چک

چک یکی از اسناد تضمینی معتبر و مورد تایید برای کرایه خودرو است. اما این به این معنی نیست که بدون وجود چک فرآیند کرایه ماشین دچار اختلال می‌شود. در شرکت سورنا شما می‌توانید با توجه به سایر مدارک تضمینی در دسترس دارید و خودرویی که انتخاب می‌کنید؛ قراداد اجاره را بدون چک منعقد کنید.

بدون پیش پرداخت

متاسفانه برخی از موسسات غیرمجاز، تحت هر شرایطی در زمان امضای توافق‌نامه از مشتریان خود وجه نقدی را بابت پیش پرداخت طلب می‌کنند. این در حالی است که در مجموعه (ejarekhodrosorena.com) دریافت این مبلغ تحت شرایط خاص صورت می‌گیرد و همه مشتریان نیاز به پرداخت چنین مبلغی به عنوان پیش پرداخت ندارند.

بدون ضمانت

موسسات در قبال خدمات خود متعهد به کیفیت هستند و مشتریان نیز باید برای ایجاد پلی به نام اطمینان، مدارک تضمینی به موسسه ارائه دهند. اما گاها مشاهده شده که برخی از شرکت‌های کرایه اتومبیل، علاوه بر تضامین معمول، از مشتریان خود می‌خواهند که فردی را به عنوان ضامن معتبر به شرکت معرفی کنند. این در حالی است که اگر مدارک تضمینی کافی باشد و نقصی در آنها دیده نشود؛ نیازی به ضامن معتبر یا کارمند نیست. موسسه سورنا سیر با تکیه بر همین اصل شرایطی را ایجاد کرده که به کمک آن همه افراد می‌توانند به خودرو کرایه‌ای دسترسی ساده‌ای داشته باشند.

مدرک شغلی

مدرک شغلی در سورنا سیر جزء مدارک مورد نیاز برای اجاره خودرو نیست و شما می‌توانید حتی با داشتن شغل آزاد و غیرثابت نیز از خدمات این مجموعه استفاده کنید و خاطره خوبی از این خدمات موسسه داشته باشید.

شرایط اجاره با راننده

اجاره کردن خودرو با راننده طبیعتا مسئولیت شما را به عنوان مشتری نسبت به حوادث و به طور کلی سلامت خودرو کمتر می‌کند. بنابراین اگر تمایلی به رانندگی کردن با خودرو مد نظر ندارید و فقط جهت رفاه حال خود اقدام به اجاره ماشین می‌کنید؛ توصیه ما استفاده از خدمات اجاره خودرو با راننده است. برای کرایه ماشین تحت این عنوان، نیاز به مدارک و شرایط بیشتری نسبت به آنچه که در این صنف معمول است ندارید؛ فقط باید در مورد لباس فرم راننده، در صورت تمایل، با موسسه صحبت کنید.

چرا سورنا سیر انتخاب خوبی است

میزان سابقه فعالیت در واحدهای خدماتی مانند موسسات کرایه اتومبیل، نه تنها موجب اعتماد بیشتر مشتریان می‌شود؛ بلکه کیفیت خدمات را نیز روز به روز بهبود می‌دهد. این شرکت با سابقه چند دهه فعالیت در این حوزه، یکی از معتبرترین موسسات کرایه ماشین در کلان شهر تهران است. 3 عامل زیر اصلی‌ترین دلایلی هستند که کیفیت خدمات این مجموعه را نسبت به سایرین متمایز می‌سازند.

ضمانت بیمه

داشتن بیمه‌نامه معتبر، مهم‌ترین نکته‌ای است که در زمان اجاره خودرو باید به آن توجه کنید. در این موسسه ، تمام خودروها علاوه بر بیمه شخص ثالث، دارای بیمه بدنه نیز هستند و در صورت تمایل مشتری، امکان خریداری بیمه‌نامه‌های دیگر که پوشش‌های متنوع و گسترده‌تری دارند نیز وجود دارد.

تنوع انتخاب

تنوع در خودروهایی که ناوگان مجموعه سورنا سیر را تشکیل می‌دهند؛ تنها یکی از دلایلی است که موجب مجبوبیت روز افزون این مجموعه شده و تعداد مشتریان ثابت آن را روز به روز بیشتر کرده است. انواع خودروهای هاچ‌بک، سدان، شاسی بلند و حتی اسپرت در ناوگان این موسسه وجود دارد. به این ترتیب دست مشتری برای انتخاب باز بوده و قادر است بر اساس نیاز خود ماشین انتخاب کند.

موردی که بسیار حائز اهیمت است برای کسانی که قصد رنت ماشین لوکس را دارند باید گفت که تمایم محصولات این مجموعه خارجی می باشند و ماشین تولید داخلی ندارند که اجاره بدهند.

قیمت به صرفه و مناسب

یکی از نکاتی که بسیاری از افراد به آن توجه می کنند قیمت و هزینه کرایه اتومبیل می باشد و بسیاری از افراد سود جو هزینه ها را به صورتی قرار می دهند که افراد به سمت آنها سوق پیدا کنند اما این موضوع باعث یم شود تا خاطره بدی برای شما رقم بخورد و به هر کسی اعتماد نکنید و باید قیمت به صرفه و مناسب باشد که مجموعه سورنا یک قیمت و هزینه مناسب بروی تمایم محصولات خود قرار داده است

پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته

برای موسسات خدماتی، هیچ چیز به اندازه پشتیبانی قوی و پاسخگوی سریع نمی‌تواند جذب مشتری کند. و این مجموعه با توجه به همین موضوع، خدمات خود را به صورت آنلاین و 24 ساعته پشتیبانی کرده و از این بابت می‌تواند اطمینان خاطر برای مشتری ایجاد کند.

شما برای ارتباط با این مجموعه و استفاده از محصولات می توانید از کانالهای زیر استفاده کنید.

آدرس: جردن – کوچه آناهیتا – پلاک ۲۲ – واحد ۷

تلفن: ۸۸۷۸۵۷۰۴ -۰۲۱

سایت: https://ejarekhodrosorena.com

منبع: فارس

کلیدواژه: اجاره خودرو تهران سورنا اجاره خودرو بدون کرایه اتومبیل مجموعه سورنا بدون راننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۰۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پژوهش بدون اجرا هیچ فایده‌ای به حال ‌مردم ندارد

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: رشته‌هایی که در دانشگاه‌ها تدریس می‌شوند باید متناسب با نیازهای استان بومی‌سازی شوند تا افراد پس از فراغت از تحصیل بتوانند صدها شغل ایجاد کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، محمد کرمی در نشست با جمعی از مدیران استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: صف و ستاد باید دو مجموعه هماهنگ باشد و تمام تلاش ستاد باید برای پویایی صف به‌کارگیری شود.

وی افزود: اگر ستاد اهل پویایی و نوآوری بود؛ قطعاً این ویژگی متوجه صف نیز می‌شود اگر این پویایی و نوآوری در مجموعه‌ای وجود نداشته باشد قطعاً آن مجموعه محکوم به روزمرگی است.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به نقش مردم در تکمیل عملیات آبرسانی به روستاها خاطرنشان کرد: باید با راهبری درست از توان مردم استفاده کرد چرا که مردم خواهان پیشرفت و توسعه منطقه هستند.

کرمی با اشاره به اینکه اختیار مولدسازی با مجموعه استان است، ادامه داد: مولدسازی دارایی‌ها می‌تواند باعث افزایش درآمد یک دستگاه شود همچنین خدمات بهتری به مردم ارائه دهد. یکی از تاکیدات هیئت دولت این است که با استفاده از مولدسازی دارایی‌ها پروژه‌های نیمه تمام موجود استان را به اتمام برسانیم. مطالعات باید در کف میدان اجرایی شود و پژوهش بدون اجرا هیچ فایده‌ای به حال استان و مردم ندارد.

وی خاطرنشان کرد: رشته‌هایی که در دانشگاه‌ها تدریس می‌شوند باید متناسب با نیازهای استان بومی‌سازی شوند تا فرد پس از فراغت از تحصیل بتواند صدها شغل ایجاد کند. در اسلام بازنشستگی وجود ندارد و انسان تا هنگامی که زنده است، باید کار کند چرا که این تلاش و کوشش عین عبادت است.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • بهار کتاب ایران/از افزایش اجاره غرفه‌ها تاابهامات حضور مهمان ویژه
  • بهار کتاب ایران؛از افزایش اجاره غرفه‌ها تاابهامات حضور مهمان ویژه
  • بلیت‌ پاره بده، جایزه بگیر
  • وضعیت بازار اجاره مسکن در جنوب تهران
  • پژوهش بدون اجرا هیچ فایده‌ای به حال ‌مردم ندارد
  • آیا بازگرداندن نصف مبلغ خودرو به مشتریان صحت دارد؟
  • فعال‌سازی بانکداری اینترنتی در بانک ملت بدون مراجعه حضوری
  • تعمیر مایکروفر در محل و سلام به دنیای پخت و پز آسان
  • تعیین تکلیف تعهدات ساینا Sدو‌گانه سوز+ قیمت
  • رد پای رشد قیمت اجاره خانه در پرند/ انتظارات تورمی قیمت مسکن در شهرهای حاشیه تهران را افزایش داد