Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@01:37:56 GMT

ارائه ۱۷۰۸ خدمت حقوقی به مددجویان تهرانی

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۵۰۷۴۲

ارائه ۱۷۰۸ خدمت حقوقی به مددجویان تهرانی

به گزارش خبرگزاری مهر، ولی اله محمدی، با تبریک هفته قوه قضائیه ارائه خدمات حقوقی و قضائی به مددجویان تحت حمایت این نهاد، اشاره کرد و گفت: در سه ماهه نخست امسال ۱۷۰۸ نفر از خدمات مشاوره حقوقی و معاضدت قضائی برخوردار شده اند.

وی افزود: این خدمات شامل تنظیم اظهارنامه، شکوائیه، دادخواست، لایحه شرکت در جلسات دادگستری و اعلام وکالت در پرونده‌های قضائی از سوی وکلای معاضدت و نیکوکار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی با بیان اینکه در این مدت زمان ۱۶۷ میز حقوقی در سطح استان تهران برپا شده است، افزود: در این راستا ۱۵۷ وکیل نیکوکار با کمیته امداد در استان تهران همکاری دارند.

رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان، خاطرنشان کرد: وکلای نیکوکار در هفته به صورت متناوب در مجموعه کمیته امداد استان تهران حضور دارند و مددجویان به آنها مراجعه کرده و این خدمات حقوقی و قضائی را دریافت می‌کنند.

وی، بیان کرد: از جمله برنامه‌های کمیته امداد در استان تهران برای مددجویان، مشاوره و خدمات حقوقی و قضائی است؛ مشکل حقوقی مددجویان در بسیاری موارد از طریق کمک وکلای نیکوکار حل می‌شود و موجب احقاق حق آنها شده و آرامش را به آنها بر می‌گردانند.

محمدی در پایان به برنامه‌های این اداره به مناسبت هفته قوه قضائیه اشاره کرد و افزود: مقرر شده است با حضور معاون پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه و هیأت همراه به مددجویانی که دارای مشکلات حقوقی در محاکم هستند یا مدعی ضایع شدن حق و حقوق خود در محاکم قضائی هستند و سایر افراد متقاضی خدمات حقوقی و معاضدت قضائی مشکلات خود را بیان می‌کنند و اقدامات لازم برای آنها انجام خواهد شد.

رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد استان تهران، اظهار کرد: پرونده‌های مربوط به مسائل خانوادگی و امور حسبی، بیشترین موضوعات مرتبط با خدمات حقوقی و قضائی مددجویان تحت حمایت این نهاد را شامل می‌شود.

کد خبر 5525685 مهناز قربانی مقانکی

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی مددجویان مشاوره حقوقی شهرداری تهران شورای شهر تهران قوه قضاییه حج تمتع هلال احمر جمهوری اسلامی ایران غلامحسین محسنی اژه ای آلودگی هوا عدالت آموزشی میراث فرهنگی مواد مخدر سرقت سازمان بازرسی کل کشور سازمان حج و زیارت شهر تهران خدمات حقوقی و قضائی استان تهران کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۰۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!

خبرآنلاین نوشت: سید ابراهیم رئیسی در جریان بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران در امامزاده حسن علیه‌السلام حاضر شد و در اجتماع مردم سخنرانی کرد.

حال امروز فیلمی از سخنان نامفهموم ابراهیم رئیسی در جمع مردم جنوب تهران منتشر شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • این شهر بیشترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • نمایندگی تعمیر لباسشویی در سراسر تهران و کرج
  • تابع فضاسازی‌ها تصمیم قضائی نمی‌گیریم/ قاضی باید اهل مشورت باشد/ دستور ویژه به مراجع قضایی
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • برگزاری میز خدمت پلیس فتا خوزستان در اهواز
  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!