Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@17:24:54 GMT

یادبودی برای مسعود احمدی

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۵۲۰۵۵

یادبودی برای مسعود احمدی

مراسم یادبود مسعود احمدی (شاعر و روزنامه‌نگار ) برگزار می‌شود.

 به گزارش ایسنا، مشیت علایی، هرمز علی‌پور، ایرج ضیایی، حمید احمدی و منصوره وحدتی از سخنرانان این مراسم خواهند بود.

این مراسم روز جمعه، دهم تیرماه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در کتابفروشی فرهنگان قریب برگزار خواهد شد.

مسعود احمدی شاعر، روزنامه نگار، منتقد و ویراستار متولد دهم مرداد ۱۳۲۲ در کرمان بود که که در چند سال آخر عمر خود با تصادف و عمل قلب باز مواجه شد و بعد ازمدتی راهی آسایشگاه شد و ۲۳ خردادماه از دنیا رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانواده احمدی ترجیح دادند پیکر او را با سرعت و بدون حضور اهالی ادبیات و رسانه به خاک بسپارند.

کتاب‌های منتشرشده این شاعر و ویراستار چنین است: «۲۴ ساعت» (منظومه برای کودکان)، «شبنم و گرگ و میش» (منظومه برای نوجوانان)، مجموعه شعرهای «زنی بر درگاه»، «روز بارانی»، «برگریزان و گذرگاه»، «دونده خسته»، «قرار ملاقات»، «صبح در ساک»، «بر شیب تند عصر»، «برای بنفشه باید صبر کنی»، «دو سه ساعت عطر یاس»، و همچنین «حرف زیادی» (مجموعه مصاحبه‌های مطبوعاتی)، «دو زن» (گفت‌وگو با آیدا سرکیسیان (شاملو) و اقبال اخوان (مشیری))، «دویدن در تنهایی» (گزیده‌ای دوزبانه) و «دیگر نبودم مرده بودم».

کتابفروشی فرهنگان قریب در خیابان دکتر قریب، پایین‌تر از نصرت،- بین کوچه‌های اولیا (عسکری سابق) و سوسن واقع است.

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مسعود احمدی مراسم یادبود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۲۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جبلی: مسعود اسکویی مصداق بارز نشاط و سرزندگی بود

شادروان مسعود اسکویی، گوینده و مجری کارشناس پیشکسوت شبکه رادیویی ورزش روز چهارشنبه درگذشت. مراسم تشییع پیکر او امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با حضور مدیران رسانه ملی و جمعی از دوستان این هنرمند در مسجد بلال صداوسیما برگزار شد.

 پیمان جبلی رئیس رسانه ملی در این مراسم گفت: چند جمله‌ای از باب وظیفه درباره یک همکار و استاد می‌گویم. تک تک همکارانی که در این جلسه حضور دارند، شهادت می‌دهند که غیر از بزرگی و فروتنی از او ندیده‌اند. او در کنار حرفه خود و تسلط بر کار ورزشی استاد بزرگمردی و تواضع بود.

وی افزود: شاید اسکویی اصلاً درخواستی برای شخص خودش نداشت و هر آنچه بود درخواست برای کار حرفه‌ای بود. استاد اسکویی همانطور که از صدای جوانش برمی آمد مصداق نشاط و سرزندگی بود. از آنجا که آنچه که باقی می‌ماند صداست صدای او همیشه جاودان خواهد بود.

رئییس رسانه ملی عنوان کرد: اسکویی در ۸۵ سالگی برنامه سال تحویل زنده رادیو ورزش را اجرا کرد و حتی وقتی روی تخت بیمارستان بود باز هم امیدوار بود و به ما امید داد و می‌گفت من ورزشکارم نگران نباشید. نماز اولش هیچ گاه ترک نشد و در کنار همکاران جوان علی رغم پیشکسوتی با تواضع کار می‌کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • عادل فردوسی‌پور به صدا و سیما بازگشت / مراسم یادبود مسعود اسکویی در مسجد بلال
  • حضور عادل فردوسی پور در مراسم ختم مسعود اسکویی + فیلم
  • مراسم یادبود مسعود اسکویی امروز برگزار می‌شود
  • مراسم یادبود صدای ماندگار ورزش امروز برگزار می شود
  • عمو مسعود باشکوه بدرقه شد
  • جبلی: مسعود اسکویی مصداق بارز نشاط و سرزندگی بود
  • برگزاری مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی + عکس و فیلم
  • تصاویری از مراسم بدرقه زنده یاد مسعود اسکویی
  • مراسم تشییع مرحوم مسعود اسکویی برگزار شد
  • آغاز مراسم تشییع پیکر زنده یاد مسعود اسکویی