Web Analytics Made Easy - Statcounter

زین‌الدین زیدان که پیش از این احتمال سرمربیگری‌اش در پاری‌سن‌ژرمن را رد کرده بود، حالا ممکن است هدایت این تیم را برعهده بگیرد؛ این در حالی است که گفته می‌شد پاریسی‌ها با کریستوف گالتیه سرمربی پیشین نیس و لیل به توافق رسیده‌اند و این مربی فرانسوی قرار است جانشین مائوریسیو پوچتینو شود. بر همین اساس پیشتر ناصرالخلیفی رئیس قطری باشگاه پاریسی هم خبر حضور زیدان را به طور قطع رد کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش‌ موندو دپورتیو؛ سرمربی پیشین رئال مادرید در سفری که به دوحه داشته، شب گذشته (سه‌شنبه) با امیر قطر دیدار کرده و همین دیدار ممکن است نظر او را تغییر دهد و در نهایت یکی از پرافتخارترین بازیکنان و مربیان تاریخ فرانسه برای نشستن روی نیمکت PSG متقاعد شود. در این بین موندو مدعی است؛ یکی از شروط اصلی زیدان برای قبول هدایت میلیونرهای پاریس، فروش نیمار است.

ظاهراً امیر قطر «تمیم بن حمد آل ثانی» از حضور زیدان روی نیمکت پاری‌سن‌ژرمن ناامید نشده و قصد دارد هر طور شده او را برای حضور در این تیم متقاعد کند. مالک قدرتمند باشگاه پاری‌سن‌ژرمن با تمدید قرارداد کیلیان امباپه نمونه‌ای از نفوذ سیاسی و مالی خود را به نمایش گذاشت و حالا در نظر دارد با استخدام زیزو بار دیگر قدرت خود را نشان دهد.

زیدان هدف اصلی‌اش نشستن روی نیمکت تیم ملی فوتبال فرانسه بوده و با توجه به اینکه دیدیه دشان هم اعلام کرده پس از پایان مسابقات جام جهانی 2022 قطر از سمت سرمربیگری خروس‌ها کنار خواهد رفت، به نظر می‌رسد زیزو در ماه ژانویه به هدفش خواهد رسید اما ملاقاتی که او شب گذشته با امیر قطر داشته، حالا می‌تواند همه معادلات را تغییر دهد.

پاری‌سن‌ژرمن پیشنهادی سه ساله با دستمزد 25 میلیون یورو در سال را به زیدان داده است. در کنار این مدیران پاری‌سن‌ژرمن دست سرمربی پیشین رئال مادرید را به طور کامل برای تغییرات و ایجاد تیم مدنظرش برای فصل پیش‌ رو باز گذاشته‌اند و حتی به او گفته‌اند که می‌تواند نیمار را هم بفروشد. اگر زیزو این پیشنهاد را قبول کند، در صدر مربیانی قرار می‌گیرد که بیشترین دستمزد دریافتی در سطح جهان را دارد.

زیدان 49 ساله در ماه مِی 2018 پس از کسب سومین قهرمانی‌ متوالی‌اش در لیگ قهرمانان اروپا با رئال مادرید این تیم را ترک کرد و در ادامه در کمتر از یک سال به سانتیاگو برنابئو برگشت و در دومین دوره مربیگری‌اش در این تیم یک قهرمانی در سوپرجام اسپانیا و یک قهرمانی در لالیگا کسب کرد.

زیزو از ماه مِی 2021 هدایت تیمی را برعهده نداشته و پیش از این برخی رسانه‌ها از علاقه او برای سرمربیگری تیم ملی فرانسه سخن گفته بودند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: حسین طائب مذاکرات دوحه پاری سن ژرمن امیر قطر زیدان حسین طائب مذاکرات دوحه پاری سن ژرمن امیر قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۸۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه موسیالا به امباپه: به بایرن بیا!

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری از اهالی فوتبال همچنان منتظر اعلام تصمیم کیلیان امباپه هستند. با اینکه جدایی او از پاری سن ژرمن در پایان فصل قطعی شده اما برخی حتی معتقدند با توجه به موفقیت‌های اخیر پاری سن ژرمن، ممکن است او قراردادش را تمدید کند.

در سمت دیگر اما بسیاری داستان امباپه و پی‌اس‌جی را تمام‌شده می‌دانند و در حال انتظار برای گام بعد ستاره فرانسوی و مشخص شدن تیم آینده او هستند.

با وجود اعلام اکثر رسانه‌های معتبر مبنی بر مقصد بعدی امباپه که رئال مادرید است، جمال موسیالا در مصاحبه جدیدش به این بازیکن توصیه کرد به بایرن مونیخ بپیوندد.

او در پاسخ به سوالی در مورد اینکه «کدام تیم بیشتر مناسب امباپه است؟»، گفت: «او می‌تواند به بایرن بیاید(خنده). اگر بخواهم به او توصیه کنم، باید وقتش را اینجا در مونیخ بگذراند. او هر تیمی را بهبود می‌بخشد. بنابراین بهتر است او را در تیم خود داشته باشید تا اینکه مقابل او بازی کنید.»

در ادامه از موسیالا پرسیده شد: «ترجیح می‌دهی با بایرن لیگ قهرمانان را ببری یا با تیم ملی جام جهانی را؟» او پاسخ داد: «اگر مجبور باشم یکی را انتخاب کنم، فکر می‌کنم جام جهانی تورنمنت بزرگ‌تری است. این بزرگ‌ترین جامی است که هر بازیکنی می‌خواهد به آن برسد. هواداران بایرن هم هوادار آلمان هستند، بنابراین اگر جام جهانی را ببرم، مرا می‌بخشند.»

بهترین بازیکن حال حاضر جهان؟
«امباپه، هری کین هم مانند جود بلینگام فصل شگفت‌انگیزی را پشت سر می‌گذارد. بازیکنان زیادی هستند که عملکرد فوق‌العاده‌ای دارند و دیدن این که چقدر فوتبال رقابتی است، خوب است. شما واقعا نمی‌توانید بگویید که یک بازیکن ۱۰۰ درصد در حال حاضر شماره یک است.»

دیگر خبرها

  • تصمیم مهم انریکه در آستانه دیدار مهم چمپیونزلیگ
  • خلاصه بازی پاری سن ژرمن 3-3 لوآور (لوشامپیونه - 2023/24)
  • گل راموس به لوآور (پاری سن ژرمن ۳-۳ لوآور)
  • گل حکیمی به لوآور (پاری سن ژرمن ۲-۳ لوآور)
  • گل توره به پاری سن ژرمن از روی نقطه پنالتی (پاری سن ژرمن ۱-۳ لوآور)
  • گل دیدنی آندره آیو به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 1-۲ لوآور)
  • گل بارکولا به لوآور (پاری سن ژرمن ۱-۱ لوآور)
  • گل اوپری به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن ۰-۱ لوآور)
  • پاری سن ژرمن - لوآور؛ ترکیب رسمی
  • توصیه موسیالا به امباپه: به بایرن بیا!