Web Analytics Made Easy - Statcounter

نتایج نظرسنجی جدید نشان داده که اعتماد به جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا نزد افکار عمومی جهان نسبت به سال نخست دوران ریاست جمهوری اش بشدت کاهش یافته است.

به گزارش روز چهارشنبه ایران اکونومیست، تارنمای نیوزویک با استناد بر  گزارش مرکز تحقیقاتی پیو در تاریخ ۲۲ ژوئن (یکم تیر) نوشت: در بین بیش از دوازده جمهوری در آمریکای شمالی، اروپا، خاورمیانه و آسیا اقیانوسیه میانگین اعتماد به بایدن ۶۰ درصد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارش نشان می دهد که اعتماد به بایدن نسبت به سال ۲۰۲۱ میلادی ۱۵ درصد کاهش یافته است که به دلیل کاهش اشتیاق اولیه به دولت بایدن بعد از دوران ریاست جمهوری ترامپ و مدیریت خروج از افغانستان در دولت بایدن بوده است.

بیشترین کاهش در ایتالیا ( ۳۰ درصد)، یونان (۲۶ درصد) و اسپانیا (۲۵ درصد) بوده است و این در حالیست که کاهش اعتماد به بایدن در سنگاپور بیش از ۱۵ درصد بوده و به ۲۲ درصد رسیده است. در فرانسه محبوبیت بایدن (۲۱ درصد)، هلند (۱۹ درصد) بوده است. فقط در کره جنوبی اعتماد به بایدن ۳ درصد افزایش یافته است..

در گزارش پیو آمده است: در کل ۵۷ درصد، خروج آمریکا از افغانستان در دولت بایدن را با مدیریت ضعیف ارزیابی کردند که این امر باعث کاهش بیشتر اعتماد به بایدن شده است.

اعتماد جهانی به بایدن تاکنون نتوانسته به اندازه دولت باراک اوباما رئیس جمهوری پیشین آمریکا برسد اما از میزان اعتماد به دونالد ترامپ رئیس جمهوری سلف بایدن در بین سالهای ۲۰۱۶ و ۲۰۲۰ بالاتر بوده است.

بیشترین میزان اعتماد به بایدن در لهستان (۸۲ درصد)، سوئد (۷۴ درصد) و کره جنوبی (۷۰ درصد) و کمترین میزان در یونان (۴۱ درصد)، ایتالیا (۴۵ درصد)، اسپانیا (۴۸ درصد) و سنگاپور (۴۸ درصد) بوده است.

در مقایسه با رهبران جهان میانگین نرخ محبوبیت آن ۶۰ درصد بوده که کمتر از متوسط محبویت امانوئل مکرون رئیس جمهوری فرانسه (۶۲ درصد)، اولاف شولتس صدر اعظم آلمان (۵۹ درصد) بوده است.

بایدن ، مکرون و شولتس از رتبه‌بندی بسیار بالاتری نسبت به شی جین ‌پینگ، رئیس‌جمهور چین (۱۸ درصد) و ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه (۹ درصد) برخوردار بودند که رتبه آنها هر دو در نظرسنجی پیو درباره نگرش‌های جهانی، رکورد یا نزدیک به رکورد پایین‌تری را نشان داد. مردم مالزی (۶۲ درصد برای شی و ۵۹ درصد برای پوتین) و سنگاپور (۶۹ درصد برای شی و ۳۶ درصد برای پوتین) بیشترین اعتماد را به سران دو کشور نشان دادند و عملکرد آنها را در برخورد با مسائل جهانی درست ارزیابی کردند.

نظرسنجی پیو از میان ۱۹ هزار و ۹۰۳ نفر از شرکت کنندگان ۱۸ کشور و درفاصله زمانی ۱۴ فوریه تا ۱۱ مه امسال انجام شده است.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: دونالد ترامپ ، جو بایدن ، نظرسنجی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: دونالد ترامپ جو بایدن نظرسنجی اعتماد به بایدن رئیس جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۱۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۱ ارديبهشت

ایتنا - اتریوم پیش از انتشار صندوق قابل معامله در بورس هنگ‌کنگ، به میزان سه درصد کاهش یافت و بیت‌کوین نیز در همان زمان افت کرد.
ارزهای دیجیتال پیشرو جهان نزول کردند و اتریوم بیش از سه درصد از دست داد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، این حرکت یک روز قبل از برنامه‌ریزی هنگ‌کنگ برای راه‌اندازی صندوق‌های قابل معامله در بورس لحظه‌ای روی بیت‌کوین و اتریوم اتفاق افتاد.
تحلیلگران بازار انتظار دارند ۲۵ میلیارد دلار به صندوق‌های بیت‌کوین نقدی هنگ‌کنگ وارد شود.

به نقل از مارکت، بیت‌کوین در ساعت سه و یک دقیقه بعد از ظهر به وقت شرقی ۰.۵۵ درصد سقوط کرد و به قیمت ۶۲هزار و ۷۶۲ دلار فروخته شد، در حالی که اتریوم با افت ۲.۹۲ درصدی به قیمت ۳۱۶۹ دلار در همان زمان رسید.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۳۴ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل  ۱.۴۷ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۳.۴۲ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۳۱ درصد افزایش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۶۶.۰۶ میلیارد دلار است که ۱۷.۸۱ درصد افزایش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۵.۷۳ میلیارد دلار است که  ۸.۶۷ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال  بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۶۱.۵ میلیارد دلار است که ۹۳.۱۰ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

به‌روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی
این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.
۱- بیت‌کوین
قیمت: ۶۳ هزار و ۳۹۹.۱۱ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۹۴ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۴.۵۳ درصد کاهش
۲- اتریوم
قیمت: ۳۱۷۲.۴۰ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۲۷ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۱۲ درصد کاهش
۳- تتر
قیمت: ۰.۹۹۹۹ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۲ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۶ درصد کاهش
۴- بایننس کوین
قیمت: ۶۰۱.۵۰  دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۸۵ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۰.۰۴ درصد کاهش
۵-  سولانا
قیمت: ۱۳۵.۶۷ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۶۴ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۲.۰۵ درصد کاهش
۶- یو اس دی کوین
قیمت: ۱.۰۰ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۱ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۰ درصد افزایش
۷-  ریپل
قیمت: ۰.۵۱۳۷ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۴۳ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۶.۶۵ درصد کاهش
۸- دوج کوین
قیمت: ۰.۱۴۲۹ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته ۱.۱۱ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۹.۵۴ درصد کاهش
۹ – تون کوین
قیمت: ۵.۳۷ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته:  ۲.۶۲ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:۳.۰۳ درصد کاهش
۱۰-  کاردانو
قیمت: ۰.۴۵۵ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۳۵ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۱۰.۹۹ درصد کاهش

دیگر خبرها

  • تولید نفت اوپک در آوریل کاهش یافت
  • راهکارهای رئیس کمیسیون اقتصادی برای تعدیل قیمت خودرو؛از واردات تا کاهش قیمت بهای تمام شده
  • نظرسنجی| پیشتازی اندک بایدن نسبت به ترامپ
  • تخصیص ۸۹ درصد اعتبارات سفر رئیس‌جمهور در حوزه راه و شهرسازی
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۱ ارديبهشت
  • رایزنی تلفنی بایدن با امیر قطر؛ تحولات غزه محور گفتگو‌ها
  • کنگره آمريکا دیوان بین‌المللی کیفری را تهدید کرد
  • نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند