Web Analytics Made Easy - Statcounter

صف‌های طویل متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن برای تشکیل پرونده در کاشان موجب گلایه این افراد شده است در حالی که رئیس بنیاد مسکن می‌گوید ۱۰ دفتر پیشخوان در نظر گرفته شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کاشان ، در فضای مجازی فیلمی در فضای مجازی مبنی بر تجمع متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن به منظور در دفاتر پیشخوان موضع را از رئیس بنیاد مسکن شهرستان کاشان جویا شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصطفی رضازاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، با بیان اینکه دفاتر پیشخوان ارائه دهنده خدمات مسکن ملی در کاشان از دو ماه گذشته انتخاب شدند، اظهار داشت: 10 دفتر پیشخوان در کاشان بدین منظور در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه این دفاتر منتخب صنف دفاتر پیشخوان استان اصفهان هستند، افزود: این دفاتر از دو ماه پیش انتخاب و آموزش دیدند و پس از توجیه شدن از شنبه کار آنان شروع شده است و برای هر متقاضی نیز پیامی ارسال می‌شود تا مدارک را افراد متقاضی به دفاتر پیشخوان ببرند.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان کاشان با بیان اینکه هر 10 دفتر پیشخوان از طریق لینک به متقاضیان معرف می‌شوند، ابراز داشت: به فاصله هر سه روز 500 پیامک برای 500 نفر می‌رود و هر دفتر 50 نفر سهمیه به آنان اختصاص پیدا می‌کند.

مخبر: برنامه‌ریزی‌ها و تهیه زمین برای ساخت مسکن مطابق برنامه انجام شده استمیرکاظمی: وام 200 میلیونی مسکن روستایی اگر پایه پولی را بالا ببرد، تورم‌ وحشتناک داردتمرکز وزارت راه و شهرسازی بر تامین مسکن ‌اقشار محروم و کم‌درآمد جامعه

وی با بیان اینکه برخی دفاتر در کاشان در عامه مردم شهرت بیشتری دارد، گفت: دفاتر پیشخوان در خیابان باباافضل، ناجی آباد بلوار گلستان، مسکن مهر، بلوار مطهری، خیابان کارگر، بلوار باهنر، خیابان امیریه، بلوار شهید مفتح و میدان شورا آماده ارائه خدمات هستند.

انتهای پیام/801 /ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نهضت ملی مسکن نهضت ملی مسکن دفاتر پیشخوان دفتر پیشخوان بنیاد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۳۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص پروژه مسکن به ۱۰۱۴ نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان زنجان

ایسنا/زنجان رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه ۵۵۸۵ نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن در استان زنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند، گفت: از این تعداد یک هزار و ۱۴ نفر تخصیص پروژه شدند.

بهزاد کردلو در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه ۵۵۸۵ نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن در استان زنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی (بهزیستی و کمیته امداد) هستند، اظهار کرد: از این تعداد ۳۶۹۰ نفر برای شهرستان زنجان است.

وی تعداد متقاضیان در مرحله تایید نهایی را ۶۱۷ نفر اعلام کرد و یادآورشد: از این تعداد برای ۴۹۹ نفر هم افتتاح حساب شده است.

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان، تعداد متقاضیان تخصیص پروژه شده را ۱۰۱۴ نفر اعلام کرد و گفت: ۲۸۳۱ نفر از متقاضیان تحت پوشش نهادهای حمایتی طرح نهضت ملی مسکن هم به دلیل عدم احراز شرایط، رد درخواست شده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • روند اجرای نهضت ملی مسکن شهر بوشهر تسریع شود
  • خبر خوش برای متقاضیان مسکن ملی + جزییات
  • ۴۵ هزار هکتار زمین برای متقاضیان مسکن ملی تأمین شد
  • پیامک اقساط نجومی برای متقاضیان نهضت ملی مسکن
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه، ۴۰ میلیون واریز کنند!
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه ، ۴۰ میلیون واریز کنند
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه ۴۰ میلیون واریز کنند
  • تخصیص پروژه مسکن به بیش از هزار نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان
  • تخصیص پروژه مسکن به ۱۰۱۴ نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان زنجان
  • طرح ملی مسکن در ۱۰۸ شهر استان در حال اجرا