Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان گفت: در سه ماه اول سال اکیپ‌های خط گرم استان ۱۱۶۰ مورد تعمیرات بر روی شبکه فشار متوسط برق‌دار انجام دادند.

مهران امیری، اظهار کرد: به‌منظور کاهش خاموشی‌های با برنامه و تعمیرات شبکه ۲۰ کیلوولت از اکیپ‌های خط گرم استفاده می‌شود.

وی تصریح کرد: این اکیپ‌ها که مجهز به تجهیزات ایمنی فردی و گروهی خاص هستند بدون قطع برق ۲۰ کیلوولت نسبت به تعمیر شبکه اقدام می‌کنند که از سال ۹۶ تاکنون شرکت توزیع نسبت به خرید تجهیزات خط گرم، خودروی مناسب و آموزش پرسنل اقدام کرده و دو اکیپ خط گرم تشکیل داده و در شهرهای خرم‌آباد و بروجرد مستقر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۰ دامنه فعالیت این اکیپ‌ها به سایر شهرستان‌های استان افزایش یافته و با توجه به خدمات و رضایت‌مندی مدیریت‌های توزیع مقرر شد اکیپ‌های خط گرم در سال ۱۴۰۱ توسعه یابند و در این راستا با برگزاری مناقصه، دو پیمانکار واجد شرایط خط گرم انتخاب و شروع بکار کرده‌اند.

امیری اضافه کرد: پیمانکار شمال به شهرستان‌های دورود، الیگودرز و ازنا و پیمانکار جنوب به شهرستان‌های پلدختر، رومشکان، کوهدشت، چگنی، الشتر و نورآباد خدمات‌رسانی انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه اولویت تعمیرات شبکه فشار متوسط به‌صورت خط گرم است، بیان کرد: در سه ماه اول سال ۱۴۰۱ اکیپ‌های خط گرم استان لرستان ۱۱۶۰ مورد تعمیرات بر روی شبکه فشار متوسط برقدار انجام دادند که این تعداد اقدام توسط دو اکیپ خط گرم شرکت انجام گرفته است.

اسکندری مدیر دفتر نظارت بر بهره‌برداری با بیان اینکه این ۱۱۶۰ مورد تعمیرات در مدیریت‌های توزیع برق شهرستان‌های خرم‌آباد، بروجرد، کوهدشت، دورود، نورآباد و الشتر انجام شده است، گفت: این موارد شامل شاخه زنی، تعویض مقره سوزنی و کششی، اصلاح جمپر، نصب کلیدهای قدرت و ... بر روی شبکه فشار متوسط صورت گرفت که در این راستا ۱۲۰۰ مگاوات ساعت صرفه‌جویی در انرژی داشته‌اند.

وی تصریح کرد: چنانچه این مقدار تعمیرات با خط سرد انجام می‌شد به‌صورت میانگین ۴۰۰ ساعت خاموشی به فیدرهای فشار متوسط اعمال می‌شود که موجب نارضایتی مشترکین و اختلال در کار واحدهای صنعتی تجاری و کشاورزی می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی برق لرستان اکیپ های خط گرم خط گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۸۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز

مختاری مدیر شبکه بهداشت و درمان مهریز گفت: در راستای طرح سلامت نوروزی در شهرستان مهریز بیش از ۲۶ تن کالای غیرمجاز سلامت محور در مهریز معدوم شد.

وی ادامه داد: ۲۳ تن محموله خیارشور غیرمجاز توسط مأموران ایست بازرسی شهید مدنی مهریز توقیف شده و مابقی توسط کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان مهریز از سطح مغازه و اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی جمع آوری و معدوم شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهریز نیز از صاحبان شرکت‌های پخش و همچنین اصناف تهیه و توزیع مواد غذایی خواست با رعایت اصول نگهداری و انبارداری صحیح از فساد مواد غذایی جلوگیری کرده و به تامین امنیت غذایی که نتیجه تلاش تولید کنندگان است، کمک کنند.

 وی از شهروندان خواست در هنگام خرید موادغذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی به برچسب اصالت و سلامت کالا و مجوز‌های لازم از سازمان غذا و دارو و همچنین تاریخ تولید و انقضا محصولات غذایی، توجه ویژه داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران
  • اعزام شبانه اکیپ عملیاتی توزیع برق خوی برای تعمیر تیر شکسته و پیشگیری از بروز خاموشی 
  • خروج از مدار واحد ۳ بخار نیروگاه نکا
  • واحد ۳ بخار نیروگاه نکا از مدار تولید خارج شد
  • اتصال دوباره واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی به شبکه سراسری