Web Analytics Made Easy - Statcounter

نادر تقی‌زاده گفت: از اول امسال با اتخاذ تدابیری کارساز برای احیا و فعال‌سازی عملیات اجرایی این سدها اقدام شد و امیدوارم با مساعدت استاندار و پیگیری‌های نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و حمایت وزارت جهاد کشاورزی کار اجرایی این سدها که برای کشاورزان منطقه بسیار مهم می‌باشد ، پایان یافته و به بهره‌برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل با اشاره به وضعیت خشکسالی و کمبود آب در استان نیز می گوید: تمام  تلاش این سازمان در زیر بخش‌های مختلف بویژه آب و خاک ، ترویج وآموزش کشاورزی و تحقیقات بر این است که ضمن رعایت الگوی مصرف آب کشاورزی ، استفاده از ارقام مقاوم به کم‌آبی و تنش خشکسالی کشاورزان را در تولید محصولات کشاورزی به صورت فنی و کارشناسی همراهی کند.

تقی زاده اصلاح الگوی کشت مطابق با وضعیت و پتانسیل کشاورزی استان را از جمله راهکارهایی دانست که از طریق آن این سازمان  می‌تواند به صورت واقعی در خودکفایی محصولات کشاورزی بویژه محصولات استراتژیک در سطح کشور سهیم باشد.

او با قدردانی از تلاش‌های جامعه اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل با کمیته‌های تخصصی بویژه کمیته کشاورزی گفت: در طول تاریخ تجار و بازاریان در رشد و توسعه منطقه و معیشت و اقتصاد خانواده افراد منطقه خود موثر بوده‌اند و در شرایط فعلی نیز تجار و بازاریان با نام جامعه اصناف و بازاریان در رشد و توسعه منطقه تاثیرگذاری مطلوبی دارند.

 رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل  در ادامه می گوید: امیدواریم اعضای فعال جامعه اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل با تشریک مساعی در بخش‌های مختلف کشاورزی سرمایه‌گذاری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تولید محصولات کشاورزی در اردبیل اصلاح الگوی کشت اصناف و بازاریان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۰۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد تولید محصولات کشاورزی در لرستان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان از رشد تولید محصولات کشاورزی در این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سیروس ابراهیمی، ظهر امروز در جلسۀ تنظیم بازار لرستان گفت: کارگروه  تنظیم بازار یکی از کارگرو‌ه‌های مهم است که مسائل بازار، تولید، عرضه، مصرف، قیمت  و نظارت در این کارگروه مطرح می‌شود.

او اضافه کرد: تولید محصولات کشاورزی در لرستان در تمام زیربخش‌ها رشد خوبی در سال گذشته داشته‌است و امیدواریم این روند امسال هم ادامه داشته باشد.

ذخیره‌سازی 1500 تن مرغ منجمد در لرستان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان با اشاره به افزایش تولید مرغ، تخم‌مرغ، گندم و دیگر محصولات کشاورزی در این استان، یادآور شد: تولید گوشت مرغ بیش از نیاز است و باید به دیگر استان‌ها صادر شود.

ابراهیمی با بیان اینکه یکی از مصوبات امروز جلسه تنظیم بازار تحویل سبوس گندم به دامداران بود، یادآور شد: سهمیه گندم کارخانجاتی که به تعهد خود برای تحویل سبوس گندم به دامداران عمل نکنند قطع می‌شود.

انتهای پیام/644/

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی تولید پنج میلیون و ۲۸۰ هزار تن محصولات کشاورزی در استان
  • جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان
  • رشد تولید محصولات کشاورزی در لرستان
  • کامل کردن یک راه نیمه تمام
  • فعالیت سامانه بارشی جدید از فردا در اردبیل
  • خسارت بارش شدید به ۱۴۵ هزار هکتار از مزارع خوزستان
  • خسارت بارش‌های شدید به ۱۴۵ هزار هکتار از مزارع خوزستان
  • استاندار اردبیل: راه‌آهن اردبیل امسال به بهره‌ برداری می‌رسد
  • یکپارچه‌سازی اراضی کشاورزی؛ گل یا پوچ
  • امکان تامین نهاده دام و طیور با کشت فراسرزمینی/می توان هاب غذایی منطقه شد