Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اکبر عزیزی در حاشیه این بازدید در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با تاکید برحفظ امنیت آزمون گفت: برای حفظ سلامت و امنیت حوزه های آزمون سراسری، تدابیر لازم برای برگزاری این رویداد علمی در سطح استان اتخاذ شده است.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان یزد خاطر نشان کرد: باتوجه به برگزاری چهار آزمون سراسری کنکور در سطح استان یزد از اداره کل آموزش وپرورش استان و دیگر دستگاه‌های امنیتی ، انتظامی و خدمات رسان طی روزهای برگزاری قدر دانی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزیزی به جایگاه و رتبه های برتر کنکور استان یزد در سطح کشور اشاره و خاطر نشان کرد: برای دانش آموزان در قبولی این آزمون از خداوند متعال برای آنها آرزوی توفیق دارم .

مدیر آموزش و پرورش ابرکوه هم در حاشیه برگزاری این آزمون به خبرنگار ایرنا گفت: سومین روز برگزاری آزمون سراسری ویژه رشته تجربی در ۲ حوزه پسرانه مدرسه نمونه امام علی (ع) و حوزه دخترانه سالن شهیدرجایی برگزار شد.

سید محمد رضا نجفی افزود: در رشته تجربی  مجموعا" ۳۴۶ داوطلب شرکت داشتند که از این تعداد ۲۱۸ داوطلب دختر و ۱۲۸ داوطلب پسر بودند.

وی با بیان اینکه امسال یکهزار و ۱۳۵ نفر در این شهرستان متقاضی تحصیل در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی هستند گفت: ۳۵ درصد شرکت کنندگان پسر و ۶۵ درصد دختر هستند.

نجفی با اشاره به اینکه درسال ۱۴۰۰ تعداد داوطلبان هزار و ۱۳۷ نفر بودند خاطر نشان کرد : امسال از مجموع شرکت کنندگان ۷۳۱ نفر دختر و بقیه پسر هستند.

وی با بیان اینکه فردا در آخرین روز برگزاری کنکور در گروه زبان‌های خارجی ۱۱۶ نفر دختر و۵۶ نفر پسر داوطلب این آزمون هستند یاد آورشد : محل برگزاری آزمون در ۲ حوزه دختران در میدان ولیعصر- پشت قلعه رباط- کانون شهید رجائی و حوزه پسران : بلوار امام رضا(ع) - دبیرستان نمونه امام علی(ع) است .

شهرستان ۵۵ هزار نفری ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها آزمون ابرکوه علمی کنکور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آزمون ابرکوه علمی آزمون ابرکوه علمی کنکور آزمون سراسری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۶۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در ۳۱۳ حوزه امتحانی و ۱۵۴ شهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مسلمی نائینی, ­رئیس جهاددانشگاهی در حوزه امتحانی دانشگاه شهید بهشتی گفت: این آزمون با حضور ۴۰۷ هزار داوطلب در ۳۱ استان کشور برگزار شد. به مسلمی، بیش از ۱۹ هزار نفر در ۴ رشته شغلی مربی تربیت بدنی و سلامت، امور تربیتی و مشاوره، امور تربیتی و سبک زندگی و مشاوره در این آزمون پذیرفته می‌شوند. رئیس جهاد دانشگاهی گفت: نتیجه آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش» در اواسط خرداد اعلام خواهد شد. مسلمی گفت: این آزمون در ۳۱۳ حوزه امتحانی و ۱۵۴ شهر برگزار شد. به گفته رئیس جهاد دانشگاهی، بیش از ۱۰ هزار نفر از عوامل اجرایی مسئول برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش بودند. مسلمی گفت: تاکنون هیچ مشکلی از برگزاری آزمون گزارش نشده و به سلامت برگزار شده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۶۰۰۰ حوزه برای برگزاری امتحانات نهایی آماده شده است
  • ایجاد اشتغال پایدار از مسیر اتصال دانشگاه و صنعت می‌گذرد
  • بازدید استاندار لرستان از روند ساخت مسکن ملی بروجرد
  • برگزاری آزمون تخصصی اعطای مدرک حفظ قرآن کریم
  • برگزاری دوره آزمون تخصصی اعطای مدرک حفظ قرآن کریم
  • بازدید رییس سازمان تبلیغات اسلامی از حوزه آزمون قرآنی در مشهد
  • برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی
  • بازدید وزیر کشور از مرکز آموزش عمومی انتخابات الکترونیک در لواسان
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در ۳۱۳ حوزه امتحانی و ۱۵۴ شهر
  • برگزاری آزمون سراسری حافظان قرآن کریم در مهریز