Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای علی ملک لی گفت: شاخص کل بورس تهران در هفته گذشته با عدد یک میلیون و ۵۳۲ هزار واحد شروع به کار کرد و در پایان هفته و کاهش حدود ۱.۲ درصدی، به تراز یک میلیون و ۵۱۳ هزار واحد رسید و هفته‌ای منفی در بورس تهران رقم خورد.

به گفته او  شاخص کل بورس تهران در یک کانال نزولی قرار گرفته است و از طرفی در حوالی محدوده‌های حمایتی خود، مرز روانی یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه شاخص وارد "ابرکومو" شده، انتظار داریم در محدوده کف ابر کومو که حوالی یک میلیون و ۵۰۰ تا یک میلیون و ۴۷۰ هزار واحد  است، حمایت شده و وارد فاز صعودی شود. درغیر این صورت انتظار ریزش بیشتر از شاخص را داریم.

   ملک لی می گوید شاخص کل هم وزن که نماگر بهتری از وضعیت بورس تهران هست،کاهش کمتری نسبت به شاخص کل داشت. این شاخص در روز اول کاری هفته گذشته با عدد ۴۲۳ هزار واحد شروع به کار کرد و پس از کاهش کمتر از یک درصدی در پایان هفته به تراز ۴۲۱ هزار واحد رسید. با توجه به حمایت خوب شاخص هم وزن در محدوده قرمز رنگ که در هفته‌های قبل معرفی شد، انتظار داریم این شاخص در هفته پیش‌رو نیز در همین محدوده حمایت شده و پس از آن به رشد خود ادامه دهد. انتظارات از این شاخص نیز در تصویر مشخص است و حمایت اصلی محدوده ۴۲۰ تا ۴۰۵ هزار واحد و مقاومت اصلی محدوده ۴۷۰ هزار را برای این شاخص متصور هستیم. باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تحلیل تکنیکال شاخص کل یک میلیون بورس تهران هزار واحد شاخص کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۷۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت بازار سرمایه پس از ۴ روز رشد

آفتاب‌‌نیوز :

امروز اغلب نماد‌های تالار شیشه‌ای با کاهش مواجه شدند. شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران با افت ۱۳ هزار و ۴۲۰ واحدی به رقم دو میلیون و ۳۰۳ هزار و ۳۸۲ واحد رسید. شاخص هم‌وزن، اما ۱۳۲۱ واحد رشد پیدا کرد و در رقم ۷۵۹ هزار و ۲۲ واحد ایستاد. در حالی بازار در چهار روز قبل رشد کرده بود.

روز سه‌شنبه بیش از ۳۹۳ هزار معامله به ارزش ۵۷۷۶ میلیارد تومان در بورس انجام شد.

فولاد، فملی و شپنا بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس ایجاد کردند. هم‌چنین ذوب، کاما و فولاد از نماد‌های پرتراکنش بودند که بجز کاما دو نماد دیگر منفی به کار خود پایان دادند.

فرابورس ایران هم امروز ۴۷ واحد کاهش یافت و شاخص آن به ۲۵ هزار و ۴۸۸ واحد رسید.

تعداد معاملات امروز فرابورس ۲۰۵ هزار فقره بود که ارزش آن به ۷۷۲۱ میلیارد تومان رسید.

خاور و ارفع بالاترین تاثیر مثبت را بر شاخص فرابورس داشتند، اما هرمز تاثیر منفی ایجاد کرد. نماد‌های پرتراکنش نیز خاور، فزر و کرمان بودند؛ که بجز فزر دو نماد دیگر مثبت شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • شاخص بورس یک‌هزار واحد رشد کرد
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس | افزایش ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحدی شاخص کل
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند
  • رشد ۱۰۶۹ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل
  • افت ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ شاخص هم‌وزن مثبت ماند
  • افت بازار سرمایه پس از ۴ روز رشد
  • شاخص بورس امروز ۴ اردیبهشت/ رشد ۱۳۴۲۱ واحدی
  • گزارش روزانه بورس ۴ اردیبهشت/ رشد بورس موقتی بود؟