Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد علی مقدم گفت: جنگ اوکراین ابعاد مختلف نقض حقوق بشر آمریکایی را آشکار کرد و نشان داد که قواعد جنگی نه با معیارهای عادلانه بلکه بر اساس رنگ چشم و مو و ملیت‌های غربی و غیر غربی تعیین می‌شوند این جنگ وجود نژادپرستی در غرب را علنی ساخت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد علی مقدم عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با راه آرمان؛ در خصوص مواضع دوگانه امریکا در قبال جنگ اوکراین و جنگ در سایر کشورها، گفت: بزرگترین کانون فتنه در روز کره زمین شیطان بزرگ یعنی امریکای جنایتکار است که باید جنایتها و خیانتهای امریکای جهانخوار را برای نسل جدید بازگو کرد تا ملت ها با چهره واقعی امریکای جنایتکار آشنا شوند و بدانند که حمایت از حقوق بشر امریکایی چیست و بدانند ظلم، جنایت، خیانت و کشت و کشتار جامعه بشری در دنیا بدست این امریکای ضد بشری انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان تشریح کرد: طبق فرمایشات مدبرانه آیت الله العظمی امام خامنه ای در ماجرای اوکراین، نژادپرستی غرب را همه دیدند لذا این رفتارهای دوگانه امریکا چیزی جز نقض آشکار حقوق بشر مردم سایر کشورها نیست همچنین اظهار تاسف و حمایت صریح امریکا از مردم اوکراین، مردمی با نژادی اروپایی و با چشم و مو رنگی و عدم موضع گیری در قبال جنگ سایر کشورها همه نشان دهنده ذات پلید این شیطان بزرگ و پایمال کردن حقوق مظلومان جهان است لذا در هفته افشای حقوق بشر آمریکا بر همگان لازم است تا با بازخوانی و تبیین جنایت ها و رذالت های استکبار جهانی آن را رسوا کنند.

جنگ در خاورمیانه برای آمریکا بدون اشکال است

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه جنگ، خونریزی و غارت در کشورهای شرقی برای آمریکای خونخوار اشکال ندارد، افزود: جنگ در خاورمیانه، سوریه، افغانستان، یمن، فلسطین، عراق و... برای آمریکا بدون اشکال است چرا که مردم این کشورها نژاد اروپایی ندارند و در حقیقت آمریکای نژاد پرست دائم رفتارهای تبعیضانه از خود نشان می دهد بطوری که مردم سیاهپوست اوکراین را  که برای فرار از جنگ می خواستند سوار قطار شوند را پیاده کرد.

این فعال سیاسی با تاکید بر اینکه هیچ گاه این شیطان بزرگ قابل اعتماد و اتکا نبوده است، ابراز کرد: درست است که هدف آمریکا از جذب کشورهای سرسپرده و وابسته به خود امثال اوکراین و کشورهای مرتجع عربی، چپاول آنها و بحران آفرینی در منطقه است و همچنین سیاست اصلی دوستی ظاهری امریکا، سیاست توسعه طلبانه برای سلطه و استعمار کشورها است اما ما مسلمانان جهان در برابر معیارهای دوگانه حقوق بشری امریکا سکوت نمی کنیم و آن را محکوم می کنیم.

جنگ اوکراین ابعاد مختلف نقض حقوق بشر آمریکایی را آشکار کرد

وی ادامه داد: جنگ اوکراین ابعاد مختلف نقض حقوق بشر آمریکایی را آشکار کرد و نشان داد که قواعد جنگی نه با معیارهای عادلانه بلکه بر اساس رنگ چشم و مو و ملیت‌های غربی و غیر غربی تعیین می‌شوند این جنگ وجود نژادپرستی در غرب را علنی ساخت و به بیان رهبر معظم انقلاب «یکی از رسواترین و فاش‌ترین مقاطع دوران معاصر در زمینه‌ی ظلم و تجاوز و استکباری» بود.

مقدم با اشاره به رفتارهای دوگانه امریکا در مواجهه با جنگ کشورها، تاکید کرد: مواضع دوگانه امریکا در قبال جنگ اوکراین و جنگ های دیگر کشورها فقط بیانگر نقض حقوق بشر و نژاد پرستی آشکار است و در واقع جنگ در سایر کشورها، امریکا را به اهداف خود می رساند و به فرموده مقام معظم رهبری: «امریکا از طریق ایجاد بحران در دنیا ارتزاق می‌کند» بنابراین کار امریکا، بحران آفرینی و جنگ سازی برای دستیابی به اهداف شوم توسعه طلبانه خودش هست وگرنه این امریکا بود که با وعده ها و سیاست های دروغین خود اوکراین را به این نقطه کشاند و مسبب جنگ در اوکراین شد.

مواضع دوگانه آمریکا در بحران های غرب آسیا

وی با انتقاد از مواضع دوگانه آمریکا در بحران اوکراین و بحران‌های دیگر در غرب آسیا گفت: سیاست امریکا در کشورهای منطقه و خاورمیانه، سیاست جنگ، تخریب و بحران‌سازی است شیطان بزرگ با ورود در مسائل داخلی کشورها و تغییر دولت ها، بدنبال اجرایی کردن سیاست های چپاولگرانه و استعمار ذخایر کشورها است لذا این استکبار جهانی هیچ گاه از در دوستی و حمایت وارد نشده است و همواره با دروغگویی و بدعهدی فقط به فکر منافع خودش است و در این راه حاضر است حتی مردم بیگناه و بی دفاع را فدای مطامع شوم خود کند لذا سردمداران حکومت ها باید هوشیار باشند و فریب این شیطان بزرگ را نخورند.

مقدم تصریح کرد: آمریکای مستکبر و غرب پرست از جنگ سایر کشورها سود می برد بطوری که نفت سوریه را می‌دزد، ثروت ملی ملت افغانستان و عراق را غصب می‌کند، در غرب آسیا از جنایات شبانه‌روزی صهیونیست‌ها دفاع می کند و همچنین هشت سال است که مردم یمن زیر بمباران هستند اما غربی‌ها و امریکا نه تنها آن را محکوم نمی‌کنند بلکه از جنایت علیه مردم، پشتیبانی تبلیغاتی، رسانه‌ای، زبانی و حتی حمایت عملی می‌کنند و این درحالی است که همه این بحران‌سازی‌ها را به اسم دفاع از حقوق بشر انجام می‌دهد.

آمریکا همان اسرائیل غاصب است

وی با اشاره به جنایت های آمریکا، توضیح داد: مصادره اموال ایران، تحریک و حمایت عراق در حمله به ایران وغارت اموال و منابع کشورمان، تامین سلاح های شیمیایی عراق علیه ملت ایران، اختصاص بودجه برای براندازی جمهوری اسلامی، تحریم همه جانبه ایران از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون، حمله به هواپیمای مسافربری، حمایت از منافقین و گروهک های تروریستی، حمایت از هرگونه فتنه و اغتشاش در سالهای 78، 82 و88، ترور شخصیت ها و دانشمندان هسته ای و... که بیان همه خیانت های این شیطان بزرگ در قالب یک مصاحبه امکان پذیر نیست.

مقدم اذعان کرد: آمریکا در اصل همان اسرائیل غاصب است و بین این دو هیچ تفاوتی نیست چون همه کارگزاران آمریکا، صهیونیستی و اسرائیلی هستند و همچنین کارگزاران امریکایی خود وحشی و ضدحقوق بشری هستند چراکه برای جان، آزادی و عقیده ملت های دنیا هیچ ارزشی قائل نیستند.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان خاطر نشان کرد: امریکا و سرسپردگانش هر کجا که منافعشان به خطر بیفتد دست به هر گونه جنایتی ائم از: جنگ، اشغال، کشتن زنان و کودکان مظلوم می زنند و ابایی هم ندارند لذا عامل اصلی استقلال کشورها، مردم و توانمندی های داخلی یک کشور هستند نه وعده های توخالی و فریبنده امریکا و بنده تعجب می کنم کشورهای اروپایی که خود ادعا دارند، چرا برای کشورشان و ملت های خود ارزشی قائل نیستند  و استقلال فکری ندارد که اینطور خود را دربست مثل یک سرباز در اختیار امریکای جنایتکار قرارداده اند آیا واقعا این برای آنها خفت نیست؟

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شیطان بزرگ دوگانه امریکا مواضع دوگانه سایر کشورها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۰۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت آمریکا با استفاده اوکراین از سلاح‌های آمریکایی در خاک روسیه 

بریجت برینک، سفیر آمریکا در اوکراین اعلام کرد، ایالات متحده اوکراین را از حمله به خاک روسیه با سلاح‌های آمریکایی منع می‌کند.

او گفت: ما اجازه یا تسهیل استفاده از تسلیحات خود را در روسیه و خارج از خاک اوکراین نمی‌دهیم.»

برینک افزود که هدف کاخ سفید قبل از هر چیز کمک به اوکراین برای دفاع از خود و مهار فشار روسیه است.

سفیر آمریکا در حالی چنین اظهاراتی را بیان کرده است که به تازگی دیوید کامرون، وزیر خارجه انگلیس گفته بود اوکراین اجازه دارد با تسلیحات انگلیسی به خاک روسیه حمله کند. این اظهارنظر یک هفته پس از آن صورت می‌گیرد که لندن بزرگترین بسته کمک نظامی خود را به اوکراین اعلام کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • خیزش دانشگاهیان آمریکایی؛ چالشی برای سیاست‌های دوگانه غرب در قبال حقوق بشر
  • بررسی ابعاد مختلف تروما در کنگره جراحان ایران
  • بررسی ابعاد سفر گروسی به ایران/ حل چالش موضوع بازرسان/ خنثی‌سازی سیاست هدفمند تبلیغاتی
  • فیلم| انتقاد تند سناتور آمریکایی از سیاست آمریکا در قبال جنایات در غزه؛ وقت آن رسیده به صدای مردم آمریکا گوش دهیم!
  • سایه مستدام جنگ بر اروپای مدعی دیپلماسی
  • رویکرد بایدن در قبال تظاهرات ضد صهیونیستی دانشجویان در آمریکا
  • آیت‌الله حسینی همدانی: هنوز سران بعضی کشورها که باید در خط مقدم مبارزه با اسرائیل باشند خوابند/ دانشجویان باطن حقوق بشر آمریکایی را نمایان کردند/ هیچ‌کدام از رسانه‌هایشان نمی‌توانند برخورد پلیس را عادی جلوه دهند
  • زمان بازنگری اساسی در تعریف حقوق بین‌الملل
  • مخالفت آمریکا با استفاده اوکراین از سلاح‌های آمریکایی در خاک روسیه 
  • آمریکا: کمک مالی به کی‌یف برای پرداخت حقوق بازنشستگی نیست