Web Analytics Made Easy - Statcounter

شماری از کامیون داران مهرستانی به دلیل تعطیل شدن جایگاه گازوئیل شهرستان از هشتم تیرماه که مشکلاتی را برای آنها به وجود آورده گلایه‌مند هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون؛ کامیون داران مهرستانی چند روزیست که به دلیل خرابی و انجام تعمیرات نازل جایگاه سوخت دچار مشکل شدند و با بهره گیری از بستر فضای مجازی گلایه خود را در شبکه های اجتماعی مطرح کرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته کامیون دارها از هشتم به دلیل خرابی جایگاه امکان سوختگیری برای آنها وجود نداشته و به دلیل عدم برنامه ریزی برای رفع این معضل گلایه دارند.

از سوی دیگر این موضوع باعث نارضایتی و بروز مشکل در خصوص حمل شن و ماسه و مصالح ساختمانی شده است که در جهت بررسی صحت و سقم ماجرا به سراغ فرماندار مهرستان رفتیم.

تعمیر نازل؛ علت تعطیلی جایگاه گازوئیل مهرستان

عبدالناصر درازهی فرماندار مهرستان در گفتگو با خبرنگار ما، بیان کرد: جایگاه سوخت مهرستان به دلیل معیوب بودن نازل ها نیاز به تعمیر داشت که طبق فرصتی که شرکت نفت استان برای ما در نظر گرفت تعمیرات را آغاز کردیم.

وی افزود: بنابر این بود که  نهم تیرماه تعمیرات به پایان رسد ولی با توجه به خرابی های، جایگاه تعمیرات زمانبر شد و پیش بینی می شود تا سیزدهم تیرماه پایان یاید و مردم بتوانند مانند روال قبل سوختگیری کنند.

 فرماندار مهرستان تصریح کرد: در این بازه زمانی سوخت ماشین ها محفوظ می‌ماند و بعد از تعمیرات‌می‌توانندسوخت گیری کنند.

درازهی با بیان اینکه از قبل به ماشین دارها اطلاع رسانی شده، افزود: اطلاع رسانی از قبل انجام شده است و با توجه به نبود جایگاه دیگر در این شهرستان چند روزی برای شهروندان مشکلاتی ایجاد شد.

وی گفت: با افزایش نیروی تعمیراتی در این جایگاه در تلاش هستیم تا تعمیرات هر چه سریعتر انجام شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۲۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها ۴۹ کامیون در این هفته وارد شمال نوار غزه شدند

دفتر رسانه‌های دولتی در غزه اعلام کرد که از مجموع ۱۰۶۳ کامیونی که در هفته جاری وارد نوار غزه شده اند، تنها ۴۹ کامیون کمک رسانی به شمال نوار غزه وارد شده است که در نتیجه با ادعای آمریکا و اسرائیل در مورد افزایش تعداد کامیون‌ها در تناقض است. 

سلامه معروف، رئیس این دفتر توضیح داد: تعداد کامیون‌های کمک‌رسانی وارد شده به نوار غزه در این هفته به ۱۰۶۳ دستگاه رسید که ۲۰۵ کامیون از گذرگاه رفح و ۸۵۸ کامیون از طریق گذرگاه کرم ابوسالم (که تحت کنترل اسرائیل است) وارد نوار غزه شدند. از مجموع کامیون‌های ذکر شده تنها ۴۹ کامیون وارد شمال نوار غزه شدند.

معروف تعداد کامیون‌های وارد شده به نوار غزه را برای پاسخگویی به نیاز‌های فلسطینی‌ها به ویژه در شمال با توجه به ادامه جنگ اسرائیل از ۷ اکتبر ناکافی دانست و خاطرنشان کرد: این تعداد کامیون، ادعا‌های آمریکا و اسرائیل مبنی بر افزایش کامیون‌های کمک‌رسانی و ادعای ورود ۳۰۰ کامیون کمک‌رسانی روزانه را رد می‌کند.

در نتیجه جنگ و محدودیت‌های اسرائیل، ساکنان غزه در سایه کمبود شدید مواد غذایی، آب، دارو و سوخت در آستانه قحطی قرار دارند. حدود دو میلیون فلسطینی در غزه آواره شده اند، غزه که ۱۷ سال است در محاصره اسرائیل بوده و حدود ۲.۳ میلیون فلسطینی در آن زندگی می‌کنند که در شرایط فاجعه باری زندگی می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • تنها ۴۹ کامیون در این هفته وارد شمال نوار غزه شدند
  • کشف بیش از ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرخه
  • کشف و ضبط ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان کرخه
  • کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خاتم
  • کشف ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرخه
  • کشف ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در کرخه
  • کشف انبار دپوی ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر ماهشهر
  • طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر/ ۳ نفر دستگیر شدند
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر