Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمد اعتماد گفت: باتوجه به اینکه منطقه سردابه منطقه گردشگری است تکمیل زیرساخت های گردشگری در این منطقه اولویت اساسی است که با اختصاص اعتبارات ملی، استانی وشهرستانی این امر در دست اقدام است.

فرماندار اردبیل در بازدید از روستای سردابه گفت: امروز با حضور مدیران مربوطه مشکلات و مطالبات منطقه سردابه اردبیل بررسی شد و از نزدیک در جریان مشکلات منطقه قرار گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعتماد بر ساماندهی جاده منتهی به سردابه تاکید کرد وگفت:این امر هم باهمکاری دستگاه های مربوطه پیگیری خواهد شد.

او بر توسعه و اجرای طرح هادی در منطقه سردابه تاکید کرد و گفت: یکی از مطالبات روستاییان منطقه این موضوع بود که توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اجرایی می شود.

فرماندار اردبیل همچنین بر رعایت موازین بهداشتی در منطقه سردابه تاکید کرد وگفت: نیاز است در این زمینه اهالی هم همکاری لازم را داشته باشند.

اعتماد مطالبه دیگر اهالی را مشکلات آب شرب وکشاوزی عنوان کرد و گفت: در این زمینه برنامه ریزی کوتاه و بلند مدت تدوین می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زیرساخت های گردشگری میراث فرهنگی گردشگری اردبیل منطقه سردابه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۹۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه فضا‌های بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد

سید محمد اعتماد اعجازی امروز در نشست با کادر مراکز بهداشت اردبیل گفت: با توجه به سرانه پایین فضاهای درمانی و بهداشتی در اردبیل توسعه آن‌ها در اولویت برنتمه‌ها قرار دارد.

فرماندار شهرستان اردبیل با بیان اینکه چندین پروژه در این راستا در دست اجرا است، افزود: بیمارستان نجف‌زاده یکی از این پروژه‌ها است که در حال حاضر پیشرفت خوبی را در این پروژه شاهد هستیم.

به گفته او، با راه اندازی این پروژه گام بزرگی در توسعه فضاهای بهداشتی در شهرستان اردبیل برداشته می‌شود.

اعتماد اعجازی تصریح کرد: در حال حاضر خیلی از حوزه‌ها به مساُئل اقتصادی گره خورده است و این امر با ورود بخش خصوصی و توسعه اشتغال در حال اجرا است.

او با اشاره به حمایت از سرمایه‌گذاران برای توسعه و عمران اردبیل گفت: در این راستا روند سرمایه‌گذاری در شهرستان تسهیل شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • زیرساخت های کشتی اردبیل تقویت می شود
  • تقویت و توسعه زیرساخت‌های گردشگری شهر دژکرد اقلید
  • تاکید استاندار اصفهان بر هم‌افزایی مدیران‌ اجرایی
  • تکمیل زیرساخت‌های محافظت از غار باستانی زل هستیجان
  • توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی در شهرستان اردبیل در دست اقدام است
  • بیش از ۹۵ درصد زیرساخت عمرانی در بافت بوشهر تکمیل شد
  • توسعه فضا‌های بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد
  • دولت سیزدهم مصمم به تکمیل زیرساخت‌های بازارچه‌های مرزی است
  • دولت سیزدهم برای تکمیل زیرساخت بازارچه‌های مرزی مصمم است
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام