Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل شیلات هرمزگان از ارسال ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین راه سازی به مجتمع پرورش میگوی زلزله زده سایه خوش جهت بازسازی و ترمیم دایکها مزارع جهت سهولت برداشت میگو خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان ،  عبدالرسول دریایی با اشاره به اینکه خسارات وارده پس از زلزله به این مجتمع 2 هزار و ۴۰۰ هکتاری پرورش میگو بسیار سنگین بوده است گفت: با تصمیم  گیری ستاد بحران شیلات هرمزگان مقرر شد اولویت اول  برداشت میگوی موجود در مزارع و  ترمیم دایکها استخر و رفع قطعی برق این مزارع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دریایی ، تصریح کرد: خوشبختانه با ورود جامعه شیلاتی از سرتاسر استان و حمایت از مناطق زلزله زده کمک های خوبی جمع آوری و به منطقه ارسال شده و در حال حاضر نیز از همین طریق ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین مورد نیاز در حال فراهم شدن است.

وی، افزود: بی شک کارکنان شیلات استان و همچنین بهره برداران شیلاتی نیز در کنار سایر هموطنان ضمن ابراز همدردی با مردم شریف و متدین مناطق زلزله زده ، در جهت خدمت و کمک به این عزیزان دریغ نخواهند کرد.

انتهای پیام 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: زلزله بندرلنگه شیلات هرمزگان برنا هرمزگان نیمه سنگین شهرستان خمیر ماشین آلات سنگین سایه خوش مجتمع پرورش میگو زلزله زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۲۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ زندی فر گفت: ترافیک در آزادراه کرج - تهران از کرج تا کیلومتر بیست و پنج این محور، سنگین، از این نقطه تا عوارضی قدیم تهران، نیمه سنگین و از این نقطه تا تهران نیز به همین صورت است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: ترافیک در آزادراه تهران - کرج از پایتخت تا عوارضی قدیم این شهر و از این نقطه تا کرج، نیمه سنگین است.
 
او افزود: ترافیک در آزادراه کرج - قزوین از ترمینال شهید کلانتری تا گلشهر،  سنگین و عکس آن  نیمه سنگین است.
زندی فر گفت: آمد و شددر مسیر رفت و برگشت بین آبیک و طالقان روان است.

دیگر خبرها

  • ارزش ۲ هزار و ۲۱۰ میلیاردی پرورش ماهی در قفس قشم
  • تجهیز ماشین‌آلات دهیاری‌های بوشهر به سیستم ردیابی
  • ماشین آلات دهیاری‌های استان بوشهر به ردیاب مجهز می شوند
  • اختصاص ۳۰۰ نفر بیمه به کارگران ساختمانی در کردستان
  • صدور اطلاعیه‌ای نسبت به بارش‌های سنگین به کشاورزان و دامداران
  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران
  • حمله به امین منوچهری و زورگیری: بارها در اتوبان چمران این اتفاق رخ داده؛ پیگیری نمی‌کنم چون فایده ندارد! + عکس
  • افزایش شاخص راه‌های روستایی بیجار در دستورکار است
  • مهر۱۴۰۳ کمبود معلم نداریم/توجه به مدرسه سازی اولویت آموزش و پرورش
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند