Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار حسین معروفی گفت: در دوران کرونا برای خدمات دهی به مردم نگاه نه سیاسی بود نه قومی و نه مذهبی فقط انسانیت مطرح بود یعنی تعهد پزشکی در این صحنه عملی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان ظهر امروز رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
سردار حسین معروفی گفت: در موضوع کرونا زیبایی هایی توسط کادر درمان خلق شد که مردم ارادتشان به نظام پزشکی و درمان چند برابر شد ملت هم شهدا هم همت و اخلاص و همراهی کادر درمان را دیدند.
 
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: در دوران کرونا برای خدمات دهی به مردم نگاه نه سیاسی بود نه قومی و نه مذهبی فقط انسانیت مطرح بود یعنی تعهد پزشکی در این صحنه عملی شد.
 
وی عنوان کرد: این زیبایی های باید حفظ شود و نگاه ما در خدمات دهی به مردم سیاسی و قومی و مذهبی نباشد در سپاه این نگاه حاکم است چون ما سپاه انقلاب هستیم و جانمان را برای مردم می دهیم
 
سردار معروفی توضیح داد: سلامت و امنیت جز ضرورات جامعه است؛ اگر امنیت نباشد آسایش نیست اگر آسایش نباشد آرامش نیست؛ علم و پیشرفت و فناوری در ذیل امنیت تعریف می شوند.
 
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: برای برقراری امنیت و سلامت باید جهاد کرد به همین دلیل کادر درمان که در دوران کرونا جان خود را از دست دادند شهید محسوب شدند چون در صحنه جهاد حضور داشته است و آلام مردم را کم کرده است.
 
وی با تاکید بر لزوم بهداشت عمومی عنوان کرد: در استان کرمان در حوزه درمان دچار چالش و مشکل هستیم همچنین در دوره اطلاع رسانی و آموزش بهداشت مشکل داریم در زیرساخت بهداشت عمومی مشکل داریم و زیرساخت بهداشت آب است که سپاه در این زمینه ورود کرده است و دستگاههای دیگر هم پای کار آمدند و تا کنون 409 روستا آبرسانی انجام شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: خدمات دهی به مردم دوران کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۴۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فومن گفت: ۴۰ نفر از کارکنان شبکه بهداشت و درمان این شهرستان به همراه خانواده هایشان در برنامه کوه پیمائی به مناسبت هفته سلامت شرکت کردند.

نصرالله کوهستانی افزود: در این برنامه ، شرکت کنندگان پس از رسیدن به منطقه بام سبز ماکلوان شهرستان فومن ، با پهن کردن سفره سلامت و خوردن صبحانه سالم برنامه‌ی خود را تکمیل کردند. 

دیگر خبرها

  • وزیر علوم: تعداد کمی از اساتید در سطح دانشگاه‌ها اخراج شدند/ هیچ اخراجی بدون دلیل و با نگاه سیاسی نبوده است
  • نگاه متفاوت کارشناس اقتصادی بعد از حمله موشکی سپاه: معادلات تغییر کرد | فیلم
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • رئیس جامعه دندانپزشکی ایران : هزینه‌های دندانپزشکی گران نیست ؛ درآمد مردم کم است
  • هزینه های دندانپزشکی گران نیست؛ درآمد مردم کم است
  • «هزینه‌های دندانپزشکی گران نیست؛ درآمد مردم کم است»
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • اورژانس بانوان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • ایجاد ۶۷ مرکز جدید دندانپزشکی در دولت سیزدهم