Web Analytics Made Easy - Statcounter



باشگاه بارسلونا از توافق نهایی با فرانک کسیه هافبک ساحل عاجی میلان خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از اسپورت، فعالیت بارسلونا در فصل نقل و انتقالات تابستانی ادامه دارد.

این بار آبی اناری‌ها یک هافبک دفاعی را جذب کردند. فرانک کسیه بازیکن ۲۵ ساله ساحل عاجی بعد از روزهای خوبی که در میلان داشت از این تیم جدا شد تا پیراهن آبی اناری‌ها را بر تن کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه بارسلونا جذب این بازیکن را تایید کرد.

در بیانیه این باشگاه اسپانیایی آمده است: با فرانک کسیه به توافق نهایی دست پیدا کردیم و با این بازیکن به زودی تا سال ۲۰۲۶ قرارداد امضا خواهیم کرد. رقم فسخ قرارداد او ۵۰۰ میلیون یورو خواهد بود.

در ادامه این بیانیه آمده است: کسیه روز چهارشنبه به هواداران معرفی خواهد شد و نشست خبری برای او برگزار خواهد شد.

کسیه در فصلی که گذشت توانست عنوان قهرمانی را با میلان در رقابت‌های سری A به دست آورد.

بارسلونا با کریستینسن هم به توافق نهایی دست پیدا کرده است و به‌زودی با او قرارداد امضا خواهد شد.

آندریاس کریستنسن به بارسلونا پیوست

سایت رسمی باشگاه بارسلونا از توافق با «آندریاس کریستنسن» مدافع تیم ملی دانمارک برای حضور در نوکمپ خبر داد.

این بازیکن که قراردادش با چلسی تمام شده بود، قراردادی چهار ساله را با بارسلونا امضا کرده و رقم فسخ آن نیز 500 میلیون یورو در نظر گرفته شده است.

مراسم معارفه کریستنسن قرار است روز پنجشنبه هفته جاری برگزار شود.

بارسلونا ظهر امروز نیز «فرانک کسیه» هافبک فصل گذشته میلان را به خدمت گرفته بود.

توافق کریستنسن با آبی اناری‌ها

آبی اناری‌ها فعالیت خود در فصل نقل و انتقالات تابستانی را آغاز کردند و از جذب کریستنسن مدافع چلسی خبر دادند.

این مدافع دانمارکی بعد از اتمام قراردادش با چلسی راهی بارسلونا خواهد شد و به اصطلاح بازیکن آزاد است.

باشگاه بارسلونا اعلام کرد که با این بازیکن دانمارکی تا سال ۲۰۲۶ قرارداد امضا کرده است و رقم فسخ قرارداد او ۵۰۰ میلیون یورو است.

این دومین خرید آبی اناری‌ها در امروز است. ساعاتی قبل هم این باشگاه اسپانیایی از توافق نهایی با فرانک کسیه، هافبک ساحل عاجی میلان خبر داد و با این بازیکن هم تا سال ۲۰۲۶ قرارداد امضا خواهد شد.

بسیار بعید است که بارسلونا تنها با جذب این دو بازیکن به فعالیت خود در فصل نقل و انتقالات تابستانی پایان دهد. ژاوی برای تقویت خط حمله تیمش روی روبرت لواندوفسکی و برناردو سیلوا دست گذاشته است اما قیمت این دو بازیکن بسیار بالاست و آبی اناری‌ها با توجه به بحران مالی که با آن روبه‌رو هستند اگر می‌خواهند که این دو بازیکن را جذب کنند باید چند بازیکن خود را بفروشند.

***

موافقت اریکسن با پیوستن به منچستریونایتد

هافبک پیشین تیم‌های تاتنهام و اینتر سرانجام به منچستریونایتد چراغ سبز نشان داد.

به گزارش تسنیم، کریستین اریکسن که از او به عنوان یکی از بازیکنان مدنظر اریک‌ تن‌هاخ برای تقویت خط میانی منچستریونایتد یاد شده بود، سرانجام برای پیوستن به جمع شیاطین سرخ چراغ سبز نشان داد. بر اساس گزارش نشریه انگلیسی «اتلتیک»؛ اریکسن 30 ساله برای پیوستن به منچستریونایتد با مدیران این باشگاه انگلیسی به توافق رسیده است. طبق این گزارش؛ این هافبک دانمارکی تمایل خود برای بازی برای من‌یونایتد را اعلام کرده و پذیرفته قراردادی 3 ساله را با این باشگاه امضا کند.

پیش از این نشریه «میرر» انگلیس گزارش داده بود؛ هافبک پیشین تیم‌های تاتنهام و اینتر به این دلیل هنوز برای پیوستن به منچستریونایتد تردید دارد و تصمیم‌گیری در این خصوص را به تأخیر انداخته، چون می‌خواهد ببیند که برنامه مدیران این باشگاه انگلیسی برای نقل‌وانتقالات چیست.

اریکسن که از باشگاه‌های برنتفورد، لسترسیتی، اورتون، تاتنهام و نیوکاسل هم پیشنهاد دارد، پس از جدایی‌اش از اینتر، در نیمه دوم فصل گذشته برای برنتفورد در لیگ برتر انگلیس به میدان رفت. او فصل اخیر در 11 بازی برای این تیم به میدان رفت و در کنار به ثمر رساندن یک گل، پایه‌گذار چهار گل هم بود.

باشگاه منچستریونایتد که در آستانه نهایی کردن انتقال تایرل مالاسیا مدافع چپ فاینورد است، در بازار نقل‌وانتقالات چشم به جذب بازیکنانی همچون فرنکی دیونگ از بارسلونا، لیساندرو مارتینس از آژاکس و آنتونی از آژاکس هم دارد.


منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۷۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گواردیولا آماده جدایی بازیکنش می‌شود

سرمربی منچسترسیتی آماده جدایی ستاره پرتغالی‌اش در تابستان است.

به گزارش ایسنا، برناردو سیلوا یکی از بهترین بازیکنان منچسترسیتی در فصل جاری بوده است و نمایش بسیار خوبی در سیتی داشته و فصل قبل سهم به‌سزایی در قهرمانی این تیم در قهرمانی‌های سه‌گانه داشت. این بازیکن پیشنهادهای بسیار خوبی از لیگ عربستان دارد و دو تیم الهلال و النصر و البته پاری‌سن‌ژرمن و بارسلونا هم سخت به دنبال این بازیکن‌اند.

به نوشته اسپورت، اگر بازیکن پرتغالی بخواهد به بارسلونا برود، گواردیولا مانعی برای این بازیکن نخواهد بود. هنوز مشخص نیست آیا بارسلونا حاضر به پرداخت ۶۰ میلیون یورو بند فسخ برناردو است یا خیر ولی چیزی که مشخص است تمایل این بازیکن به جدایی از سیتی است. سیلوا با پپ گواردیولا درباره پذیرش انتقالش به اسپانیا صحبت کرد اما سرمربی اسپانیایی به هیات‌مدیره تیمش اطلاع داد بارسلونا باید پیشنهاد خوبی برای این بازیکن ارائه دهد.

برناردو آماده انتقال به نوکمپ در تابستان پیش رو است و سران بارسلونا باید ۶۰ میلیون یورو برای خرید او هزینه کنند. سیلوا پس از هفت سال حضور در سیتی، در تابستان پیش رو به دنبال یافتن تیم جدیدی است.

منچسترسیتی هم‌اکنون با یک بازی کمتر در رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر ایستاده است و رقابت سختی با آرسنال و لیورپول برای رسیدن به عنوان قهرمانی دارد. سیتی باید یکشنبه در زمین ناتینگهام‌فارست به میدان برود. هیچ تیمی در تاریخ لیگ برتر نتوانسته چهار سال پیاپی قهرمانی در لیگ برتر را به دست بیاورد و سیتی تلاش می‌کند بتواند به این رکورد مهم دست یابد. سیتیزن‌ها همچنین در فینال جام حذفی نیز حضور دارند و باید اوایل خرداد در ورزشگاه ومبلی برابر یونایتد قرار بگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ستاره‌ی محبوب گواردیولا در راه لیگ عربستان
  • گواردیولا آماده جدایی بازیکنش می‌شود
  • تقویت احتمال پیوستن دیاس به بارسلونا با رفتن کلوپ
  • بارسلونا در آستانه جذب گیدو رودریگز از رئال بتیس
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود
  • توافق اینتر و نیکولو بارلا بر سر تمدید قرارداد
  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • علاقه ژیرونا به جذب سرجی روبرتو به عنوان بازیکن آزاد
  • چرا برناردو سیلوا دیگر اولویت نقل و انتقالاتی بارسلونا نیست؟
  • ادعای رلوو: منچستریونایتد علاقه‌مند به استخدام ژاوی بود!