Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه الاخبار چاپ بیروت نوشت: منابعی از داخل حزب الله لبنان، هرگونه مذاکره با طرف سعودی درباره یمن را تکذیب کردند.

به گزارش ایران اکونومیست، روزنامه الاخبار روز سه شنبه به نقل از این منابع افزود: از پنج سال پیش تاکنون حزب الله هیچ نشست و دیداری با طرف های سعودی نداشته است و چنین اخباری ساختگی و دروغ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منابع تاکید کردند که هدف از انتشار این اخبار، آن است که اعلام کنند انصارالله از خود اختیاری ندارد درحالی که انصارالله، حزب الله و حتی ایران بارها بر لزوم حل و فصل موضوع یمن میان یمنی ها تاکید کرده اند.

منابع الاخبار افزودند: عربستان بارها به ایران برای میانجیگری میان ریاض و صنعا التماس کرده است و به این بهانه که امکان ارتباط مستقیم با انصارالله ندارد خواستار کمک یاران شده است ولی تهران به آن ها اعلام کرده است که برای حل مشکلشان باید به طرف اصلی و مستقیم پرونده یعنی انصارالله و صنعا مراجعه کنند.

برخی از رسانه ها در روزهای گذشته از دیدار هیاتی از حزب الله به ریاست شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله با هیاتی از عربستان برای بحث درباره تمدید آتش بس در یمن دیدار کرده است.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: یمن ، حزب الله لبنان ، شیخ نعیم قاسم

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: یمن حزب الله لبنان شیخ نعیم قاسم حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۶۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکره بامزه محیط بان با خرس در جنگل‌ مازندران

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 ابوالفضل رهبری‌زاده، محیط‌بان، ویدیویی از تغذیه یک خرس قهوه‌ای نر در منطقه حفاظت شده البرز مرکزی در بخش مازندران، را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است. این محیط‌بان صحبت‌های خود را ترجمه کرده است و نوشته است: «خرس من برایت سوت می‌زنم تو نباید فرار کنی؟ من دیگه چکار کنم که تو فرار کنی؟ فاصله ما کم است.» این ویدیوی بامزه را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • لحظه اصابت و سرنگونی جنگنده پیشرفته آمریکا توسط انصارالله یمن+ ویدئو/ اعلام سفر رئیس موساد به عربستان/ طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر/  حمله عناصر «پ.ک.ک» به نیروهای ارتش ترکیه
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • مسابقه شترسواری زنان در عربستان (فیلم)
  • مذاکره بامزه محیط بان با خرس در جنگل‌ مازندران
  • انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • جنبش انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • دولت صنعا از سرگیری مذاکرات با عربستان را تکذیب کرد