Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه طرح‌های توسعه استان به ویژه در حوزه مسکن تحت هیچ شرایطی متوقف نمی‌شود گفت: تلاش می‌شود وضعیت طرح نهضت ملی مسکن بندرعباس به زودی به متوسط کشوری برسد.

صبح امروز با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان آیین کلنگ‌زنی آغاز عملیات اجرایی پروژه ۱۲۰۰ واحدی در شهرک پیامبر اعظم بندرعباس در زمینی به مساحت ۵.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸ هکتار به زمین برگزار شد.

استاندار هرمزگان در حاشیه این کلنگ‌زنی گفت: طرح‌های توسعه استان هرمزگان تحت هیچ شرایطی متوقف نمی‌شود و با جدیت پیگیر به نتیجه رسیدن طرح‌ها به ویژه در خصوص مسکن که یکی از ضروری‌ترین نیازهای جامعه است، هستیم.

وی افزود: ما در طرح نهضت ملی مسکن خوشبختانه دو رتبه خوب کشوری داریم و جایگاه ما در بین استان‌ها مناسب است اما در شهر بندرعباس هنوز به حد مطلوب نرسیده‌ایم.

دوستی اضافه کرد: چند پروژه ذیل نهضت ملی مسکن در بندرعباس در حال اجرا است و تلاش می‌شود به سرعت پروژه‌های این شهر به متوسط کشور برسد و بر این مسئله تاکید ویژه داریم. 

وی تصریح کرد: شهرک پیامبر اعظم بندرعباس با جمعیتی بالغ بر ۹۰ هزار نفر دچار مشکلات زیرساختی است که توجه ویژه دولت و شهرداری را می‌طلبد، برای حل مشکلات این شهرک بزرگ چندین پروژه دیده شده و به مرحله مناقصه نیز رسیده است. 

استاندار هرمزگان گفت: وضعیت زیرساخت‌های آموزشی شهرک پیامبر اعظم قابل قبول نیست و به دنبال ایجاد زیرساخت‌های لازم در این شهرک هستیم. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی استاندار هرمزگان نهضت ملی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۰۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد بخش مسکن از منفی ۱۳.۸ در سال ۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال ۱۴۰۲

ایسنا/آذربایجان شرقی وزیر راه و شهرسازی گفت: آمارهای مراجع مختلف کشور از رشد بخش مسکن از منفی ۱۳.۸ در سال ۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال گذشته خبر می‌دهند.

مهرداد بذرپاش امروز جمعه هفتم اردیبهشت در مراسم افتتاح ۸۴۰۴ پروژه‌ به اتمام رسیده نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی، افزود: امروز آمار پروژه‌های ملی مسکن که مراحل آن آغاز شده یا به اتمام رسیده و یا در مرحله کار هستند از دو میلیون و ۵۴۰ هزار واحد عبور کرده است.

وی با بیان اینکه رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم، تاکید کرد: اگر شبکه بانکی کمک کند، سرعت پیشرفت افزایش می‌یابد.

وی یادآور شد: افتتاح پروژه‌های امروز نهضت‌ ملی مسکن، ماحصل زحمات و تلاش بخش‌های مختلف در کشور است که تامین مالی و زمین را انجام می‌دهند.

وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: امروز هم‌چنین عملیات اجرایی ۱۰ هزار و ۲۲۱ واحد نهصت ملی مسکن در شهرهای سهند، مراغه، میانه، آذرشهر و سراب نیز آغاز می‌شود که امیدواریم هرچه سریع‌تر تقدیم متقاضیان شود.

بذرپاش گفت: عزم دولت جدی بوده و یکی از کار های اصلی و قول دولت و قانون نیز تامین مسکن برای مردم است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم
  • پروژه‌های فعال مسکن ملی کشور از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن جدی است
  • رشد بخش مسکن از منفی ۱۳.۸ در سال ۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال ۱۴۰۲
  • ۹۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان شاهرود شد
  • وضعیت مقاوم‌سازی ۱۳ شهرستان کرمانشاه بالاتر از میانگین کشوری
  • احداث بخشی از نهضت ملی مسکن در جوار شهرک‌های صنعتی
  • اشتغال بیش از ۶۴ هزار نفر در پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • مصوبات شورای مسکن در شهرجدید مهستان، گره نهضت ملی مسکن در این شهر را باز کرد