Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا کارخانه  روز چهارشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: اجرای این طرح عمرانی با هدف بهبود وساماندهی شرایط ترافیکی مسیرهای درون‌شهری پردیس در دست اقدام و اجرا قرار گرفت.

وی اظهار داشت: این طرح عمرانی و خدماتی در ابتدای مسیر منتهی به روستای باغکمش مراحل پایانی خود را می گذراند طرح زیرسازی و آسفالت در حال اجرا است که پس از تکمیل در هفته دولت سالجاری به بهره برداری می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردارپردیس اضافه کرد: با تکمیل و بهره‌برداری این طرح ،خطرات ناشی تردد خودروهای سنگین در جریان ترافیکی شهر به حداقل ممکن کاهش می‌یابد.

ساخت تونل نوری در بلوار سردار سلیمانی

کارخانه از ساخت تونل نوری در بلوار سردار شهید سلیمانی خبر داد و اظهار داشت: واحد خدمات شهری به‌ منظور ایجاد محلی مناسب برای حضور شهروندان به‌ همراه خانواده برای گذراندن لحظاتی خوش و خاطره انگیز و همچنین ثبت تصاویری ماندگار نسبت‌ به اجرای تونل نوری اقدام کرد.

وی با اشاره به محل  اجرای طرح تونل نوری توضیح  داد: این تونل نوری در فاز سه، بلوار سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی و پیاده‌روی روبروی پارکینگ بوستان نورالشهدا احداث شد.

شهردار پردیس یادآور شد:  تونل نوری در مسیری به طول ۸۰ متر و دارای ۴۰ سازه فلزی مربع‌ شکل است که پس‌ از تکمیل، نورپردازی شده و آماده پذیرایی از شهروندان  به ویژه علاقمندان به‌ عکاسی است.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

برچسب‌ها شهرستان پردیس طرح های عمرانی خودرو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان پردیس طرح های عمرانی خودرو شهرستان پردیس طرح های عمرانی خودرو تونل نوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۰۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروهای غرق شده در پارکینگ کارخانه خودروسازی در بم | ویدئو

دریافت 4 MB

به گزارش همشهری آنلاین، تصاویر منتشر شده در فضای مجازی استان کرمان از آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه یک شرکت خودروسازی در بم را ببینید.

کد خبر 847260 منبع: ایرنا برچسب‌ها سيل خبر مهم استان‌ کرمان باران ايران خودرو خودرو - ایرانی حوادث ایران

دیگر خبرها

  • پروژه تعریض جاده اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج
  • پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی مرمت ساختمان ساعت
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • ۹۶ درصد مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام اجرایی شده است‌
  • باز شدن گره‌های چند دهه شهر یزد در شورای ششم
  • پیشرفت ۸۵ درصد طرح نور در مازندران
  • خودروهای غرق شده در پارکینگ کارخانه خودروسازی در بم | ویدئو
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر