Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی نسبت به این موضوع که در برخی فدراسیون‌ها با هر بحثی موضوع برخورد فدراسیون جهانی به میان می‌آید، واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، آرش فرهادیان در حاشیه مراسم تشییع دو تن از شهدای گمنام دفاع مقدس در مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب گفت: امروز به لطف وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک تجدید میثاق و بیعت دوباره با پرستوهای عاشقی انجام شد که هر چه داریم از این عزیزان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر کشورمان با همه مشکلات اقتصادی که مردم با آن دست و پنجه نرم می‌کنند در امنیت آرامش زندگی می‌کنند، مدیون خون شهدای عزیز و دو شهید امروز گمنام هستند که امروز به خاک سپرده می‌شوند. امیدوارم با تأسی از راه این عزیزان و استفاده از فرمایشات مقام معظم رهبری بتوانیم موفق عمل کنیم و برای آسایش مردم قدم برداریم.

وی در مورد حضورش در دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی تصریح کرد: در ابتدا به آقای پریچهره خسته نباشید و خدا قوت می‌گویم. ایشان از مدیران توانمند ورزش کشور است. در حوزه اداره و توسعه ورزش حرفه‌ای باشگاه‌ها کارهایی را برای بررسی لایحه نظام باشگاهداری، رتبه‌بندی و ... آغاز کرده بودیم که در چند ماه آینده به ثمر می‌نشیند. امیدوارم در این بخش نیز ورزشکاران بتوانند منتفع شوند. برای اینجا نیز با وجود عدم میل باطنی تکلیف و درخواست شد که در خدمت باشم، چون دوست داشتم کارهایی که در توسعه ورزش حرفه‌ای باشگاه‌ها انجام داده بودیم به سرانجامی برسد و اتفاقات خوبی بیفتد، اما تکلیف شد و قبول کردم که بیایم.

سرپرست دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین اتفاقاتی که باید بیفتد تغییر در اساسنامه فدراسیون‌ها و هیئت‌های ورزشی است که ایرادهایی به آن وارد شده است. این بخش باید با هماهنگی وزارت ورزش و شخص وزیر انجام شود. موضوع بعدی، برگزاری منظم و دقت‌نظر خاص درباره مجامع است، از جمله مجامع انتخاباتی. ما تا پایان سال 16 مجمع انتخابی خواهیم داشت. دوستان‌مان در حوزه اداره کل فدراسیون‌ها این کار را انجام می‌دهند و ما هم سعی می‌کنیم نقاط قوت را تقویت کنیم. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم ارتباط و تعامل سازنده‌ای با فدراسیون‌ها داشته باشیم تا اگر مسئله‌ای وجود داشته باشد، آن را حل کنیم.

فرهادیان در خصوص وضعیت فدراسیون سوارکاری یادآور شد: انتخابات این فدراسیون طبق مقررات و قوانین برگزار نشد. طبق اساسانامه فدراسیون‌ها و اختیارات وزارت ورزش، نظارتی روی انتخابات صورت نگرفت و هیچ‌کدام از مسئولان حراست نظارتی نداشتند. فکر کنم عزیزانی که در این جلسه حضور داشتند به این نتیجه رسیدند که انتخابات باید در شرایط قانونی و بهتری انجام شود. نهادهای نظارتی نیز در حال کنترل هستند و به‌زودی مشکل فدراسیون سوارکاری حال خواهد شد.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه اگر قرار باشد انتخابات این فدراسیون دوباره برگزار شود، مشکلی از طرف فدراسیون جهانی این رشته به وجود نمی‌آید، گفت: به شدت با این موضوع مخالفم هر جایی که درباره قانون صحبتی شود، بگوییم فدراسیون جهانی فلان مشکل را به وجود می‌آورد. بحث تحریم و تعلیق روسیه در شرایطی که به شکل ظاهری و معنایی مخالف منشور المپیک بود، انجام شود و این کشور را محروم کردند. ما نمی‌توانیم هر جایی که می‌خواهیم طبق قانون و مقررات کشور عمل کنیم، نگران این باشیم که فدراسیون جهانی فلان رشته چه برخوردی می‌کند. شاید فدراسیون جهانی رشته‌ای انتظارات خارج از عرف دشاده باشد و نتوانیم طبق نظر آنها پیش برویم. ما به قوانین عرفی و شرعی خودمان توجه داریم.

سرپرست دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی درباره اینکه تکلیف برگزاری مجمع کمیته ملی المپیک با توجه به اینکه برخی از فدراسیون‌ها با سرپرستی اداره می‌شوند، چه خواهد شد، گفت: تلاش وزارت ورزش و معاونت قهرمانی این است تا زمان برگزاری مجمع کمیته ملی المپیک تا جایی که می‌تواند انتخابات فدراسیون‌ها را برگزار کند تا مجمع به‌صورت قانونی برگزار شود.

صالحی‌ امیری: بدون توجه به شهدا امکان ادامه حیات نداریم

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آرش فرهادیان آرش فرهادیان دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی فدراسیون جهانی وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۱۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است

فرمانده سپاه عاشورا گفت: نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی در مسابقات کشوری و جهانی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در آذربایجان‌شرقی، مراسم تجلیل از قهرمانان، مربیان، ورزشکاران و پیشکسوتان ورزش بسیج استان آذربایجان‌شرقی با حضور جمعی از فعالان و قهرمانان ورزشی استان، عصر امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ به‌همت معاونت تربیت بدنی سپاه عاشورا برگزار شد.

سردار سرتیپ‌دوم اصغر عباسقلی‌زاده، فرمانده سپاه عاشورا حضور قهرمانان بسیجی در ورزش استان را مهم دانست و گفت: نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی در مسابقات کشوری و جهانی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است.

وی ناتوانی و شکست استکبار جهانی در برابر اراده ملت ایران را امری مسلم دانست و افزود: روحیه شکست‌ناپذیر ناشی از روحیه ورزش قهرمانی و پهلوانی این ملت است.

فرمانده سپاه عاشورا به غیرت و غرور ورزشکاران ایرانی در مسابقات جهانی اشاره کرد و گفت: خودداری ورزشکاران ایرانی از مسابقه با ورزشکاران رژیم صهیونیستی نماد غیرت ملی و مذهبی قهرمانان ملی ماست.

سردار عباسقلی‌زاده اهمیت ورزش را در سیره رهبری مورد تأکید دانست و افزود: شجاعت رزمندگان و روحیه ورزشکاری رزمندگان در جبهه‌های دفاع مقدس و فتنه داعش پیروزی‌هایی برای ما به ثمر آورد که ناشی از روحیه ورزشی رزمندگان دلاور ایران اسلامی بود.

وی با ابراز خرسندی از حضور تعداد کثیری از ورزشکاران شاخص بسیجی در مسابقات کشوری و جهانی که در این مراسم نیز حضور داشتند اظهار کرد: تعبیر رهبری از آذربایجان، سر ایران است و امروز با سربلندی و غرورآفرینی ورزشکاران و قهرمانان بسیجی معنا پیدا می‌کند.

در ادامه، سرهنگ علی حیدرپناه، معاون تربیت بدنی سپاه عاشورا با اشاره به نقش‌افرینی هیئت‌های ورزشی مختلف در سپاه عاشورا اظهار کرد: ۳۲ هیئت ورزشی و منتخبی از قهرمانان و نخبگان ورزشی در این مراسم حضور خواهند داشت.

وی افزود: ۸۰ نفر از خواهران و برادران قهرمان ورزشی، رؤسای هیئت‌ها و فعالان کمیته ورزش و جوانان کنگره ده هزار شهید آذربایجان‌شرقی مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

معاون تربیت بدنی سپاه عاشورا به نقش فعالان کمیته ورزش و جوانان کنگره ده هزار شهید آذربایجان‌شرقی در جامعه ورزشی استان تأکید کرد و گفت: این کمیته نقش مهمی در انتقال فرهنگ جوانمردی در ورزش استان داشته است.

سرهنگ حیدرپناه گفت: نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی استان در مسابقات کشوری و به‌دست‌آوردن مقام‌های ورزشی امروز بیش از پیش مایه مباهات جامعه ورزشی و ولایی استان است.

کد خبر 749532

دیگر خبرها

  • اسبقیان: وضعیت سرپرستی در فدراسیون‌ها را جمع می‌کنیم
  • انحلال دو فدراسیون ورزشی/ بازگشت بادبانی به فدراسیون قایقرانی
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • تجلیل وزیر ورزش از ژیمناست تاریخ ساز(عکس)
  • کیومرث هاشمی: با زحمات فدراسیون ژیمناستیک، سهمیه المپیک کسب شد
  • تقدیر وزیر ورزش از مهدی الفتی بعد از کسب سهمیه المپیک
  • تجلیل وزیر ورزش از ژیمناست المپین ایران
  • هاشمی: کسب سهمیه توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!