Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@03:46:40 GMT

برگزاری جلسه شورای هماهنگی اطلاعات کشور 

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۲۶۷۰۶

برگزاری جلسه شورای هماهنگی اطلاعات کشور 

به گزارش حوزه دفاعی ایرنا از روابط عمومی وزارت اطلاعات، برابر گزارش دبیرخانه شورای هماهنگی اطلاعات،جلسه شورای هماهنگی در تاریخ ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ برگزار گردید.

در این جلسه که به مناسبت گرامیداشت یاد شهید مظلوم دکتر بهشتی و شهدای هفتم تیر در محل مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضاییه برگزار گردید ، حجت الاسلام و المسلمین مصدق معاون اول محترم قوه قضائیه به ایراد سخنرانی پرداخته و ضمن تأکید بر لزوم هوشیاری دستگاه های اطلاعاتی در شرایط خاص ، هماهنگی و همکاری بیشتر دستگاه ها تأکید داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه از زحمات حجت الاسلام و المسلمین طائب ریاست محترم پیشین سازمان اطلاعات سپاه نیز تجلیل به عمل آمد.

وزیر اطلاعات نیز با تبریک انتصابات جدید در رده های مدیریتی جامعه اطلاعاتی بر بکارگیری تمام توان مجموعه در تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله العالی  در دیدار با مسئولین دستگاه قضایی در خصوص موضوعات امنیت روانی جامعه، اجرای قضای اسلامی و مبارزه با فساد تأکید نمود.

برچسب‌ها قوه قضاییه وزارت اطلاعات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قوه قضاییه وزارت اطلاعات قوه قضاییه وزارت اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۶۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط اجرایی شدن سند ملی دانش بنیان امنیت غذا و تغذیه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمد اسماعیل مطلق، در اولین نشست هماهنگی رؤسای دبیرخانه‌های سلامت دستگاه‌های اجرایی عضو شورای عالی سلامت و امنیت غذایی، گفت: برای اجرایی شدن سند ملی دانش بنیان امنیت غذا و تغذیه، تشکیل کمیسیون‌های تخصصی در محور‌های مختلف لازم است .

وی افزود : تأمین و تولید پایدار غذا، دسترسی اقتصادی، توجه به سلامت و ایمنی غذا و فرهنگ‌سازی برای تغذیه سالم، از جمله این محورهاست .رئیس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی گفت : تأمین سلامت و امنیت غذایی مردم مستلزم توجه به همه ابعاد آن است و همه دستگاه‌های اجرایی عضو شورای عالی باید اولویت‌های برنامه‌ای خود و چالش‌های اجرایی را در سال جاری برای گزارش به رئیس جمهور، به دبیرخانه ارسال کنند.

دیگر خبرها

  • اژه‌ای:‌ حجاب مسأله مهم کشور است
  • ◄ تعیین حق توقف کامیون ها وظیفه سازمان راهداری است/ محکومیت شورای عالی هماهنگی ترابری
  • رئیس قوه قضاییه:‌ حجاب مسأله مهم کشور است
  • اژه‌ای:‌حجاب مسأله مهم کشور است
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان
  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد
  • احمدیان در سن‌پترزبورگ چه می کند؟
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • شرط اجرایی شدن سند ملی دانش بنیان امنیت غذا و تغذیه