Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@23:15:00 GMT

۶ میلیون و ۳۰۰هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شد

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۲۷۴۰۰

۶ میلیون و ۳۰۰هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شد

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از ظهر امروز امیر طالبی در دیدار با استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: تاکنون شش میلیون و ۳۰۰هزار تن گندم از کشاورزان کشور خریداری شده است و ۳۳هزار میلیارد تومان یعنی بیش از ۹۰تا ۹۵ درصد مبلغ آن به کشاورزان پرداخت شده است.

وی با اشاره به این که با پی گیری های انجام شده در چند روز آینده با تامین اعتبار بقیه این مبلغ پرداخت خواهد شد، اضافه کرد: با منطقی کردن مصرف باید شرایط سخت موجود را پشت سر بگذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی در راستای اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها ،در بحث آرد و نان نظارت های جدی توسط جهاد کشاورزی و دیگر دستگاه های در حال انجام است و ما هم آماده همکاری در این خصوص هستیم تا در چند ماه آینده از شرایط موجود به خوبی عبور کنیم.

وی تصریح کرد: برای برگزاری مراسم اربعین سهمه آرد در نظر گرفته شده است که سهمیه هر استان در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به این که سال گذشته ۲۲هزار میلیارد تومان و امسال تا کنون ۳۳هزار میلیارد تومان برای خرید گندم ازکشاورزان پرداخت شده است، گفت: شرمنده کشاورزان هستیم و همه تلاش ما بر این است که از هر منبعی که امکان داشته باشد مبلغ باقی مانده را به کشاورزان گندم کار کشور پرداخت کنیم.

طالبی با بیان این که کمبودی در زمینه شکر در کشور نداریم، ادامه داد: تلاش می کنیم تا نیاز صیفی صنعتی استان را به شکر بر طرف کنیم.

وی از زحمات مجید اسدالهی مدیر کل شرکت غله و خدمات بازرگانی که بازنشست شده است، تشکر کرد و گفت: میثم پیشدادیان به عنوان مدیر کل جدید غله و خدمات بازرگانی استان منصوب شده است که امروز بعد از ظهر مراسم تودیع و معارفه برگزار می شود.

کد خبر 5532624

منبع: مهر

کلیدواژه: خرید تضمینی گندم بیرجند امیر طالبی بوشهر زلزله هرمزگان کرمانشاه زمین لرزه ویروس کرونا خراسان رضوی آلودگی هوا زلزله مجلس شورای اسلامی مشهد اردبیل جهرم شیراز آمار کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۷۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی

                                                                           

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حمیدرضا شکری اظهار داشت: ۱۷ هزار تن محصول دانه‌های روغنی کلزا توسط شبکه تعاونی‌های مردم نهاد، تحت پوشش مدیریت تعاون روستایی استان از کشاورزان شهرستان دهلران و مهران خریداری شده است.

وی افزود: در راستای تحقق شعار سال و پای کار آمدن تشکل‌های مردم نهاد، از میزان ۲۰ هزار تن محصول کلزای خریداری شده در حوزه جنوبی استان، مقدار ۱۷ هزار تن این محصول، توسط تشکل‌های تعاونی این مدیریت خریداری از این مقدار میزان ۱۵ هزار تن آن به کارخانه جات تولید روغن کشی کشور حمل شده است.   مدیرکل تعاون روستایی استان ایلام اضافه کرد: میزان محصول جمع آوری و خریداری شده محصول کلزای امسال تا کنون، نسبت به کل محصول خریداری شده در سال گذشته از کشاورزان، بیش از سه برابر بوده که رکوردی در جهش تولید محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۷ سیلو به صورت شبانه روزی گندم کشاورزان دهلران را خریداری می کنند
  • پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده
  • پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم از مزارع باوی
  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم در باوی +فیلم
  • خرید گندم در خوزستان به ۵۶۰ ‌هزار تن رسید
  • خرید گندم در خوزستان به بیش از ۵۶۰ ‌هزار تن رسید
  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستان
  • خرید ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی
  • ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی خریداری شد