Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@20:28:44 GMT

غرق شدن ۲۳ تن طی ۴۶ روز در دریای مازندران

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۳۳۴۵۰

غرق شدن ۲۳ تن طی ۴۶ روز در دریای مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، نقی کریمیان رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران امروز در ارتباط با آخرین وضعیت غریق و نجات‌یافتگان در دریای مازندران،اظهار کرد: از ابتدای طرح‌های دریا تاکنون شاهد غرق شدگی ۲۳ تن در دریای مازندران بودیم که از این تعداد ۲۰ تن آقا و سه تن خانم بودند و از این تعداد مرگ ۴ تن مشکوک بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین از آغاز طرح‌های دریا یعنی اول خرداد تا روز گذشته یعنی طی ۴۶ روز گذشته ۳۲۴ نفر از غرق شدن نجات یافتند که از این تعداد ۲۴۷ نفر مرد و ۷۷ نفر زن هستند.

رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران بیان کرد: امسال بحث آزادسازی سواحل نقاط کور و حادثه‌خیز را افزایش داد و همین موضوع اهمیت حضور ناجیان غریق را در دریای مازندران افزایش داد ولی مردم توجهی به هشدارها نکرده و موضوعی نگران‌کننده اینکه مردم به دنبال مناطق دنج و خلوت هستند.

کریمیان با هشدار نسبت به پرهیز از شنا در دریای مواج و طوفانی، شنا در شب، شنا در مناطق سنگ‌چین، خاطرنشان کرد: خانواده‌ها مراقب فرزندان خود باشند تا شاهد  بروز حادثه‌ای ناگوار در دریا نباشیم.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران غرقی در دریا نجات یافتگان دریای خزر مواج شدن دریا دریای مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۳۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع یک حادثه در آب‌های شرق یمن

 آژانس عملیات تجارت دریایی انگلیس امروز (یکشنبه) از وقوع یک حادثه در آب‌های شرق یمن خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه الجزیره، آژانس عملیات تجارت دریایی انگلیس امروز (یکشنبه) اعلام کرد که گزارشی از وقوع یک حادثه در فاصله ۱۷۷ مایلی در جنوب شرقی بندر «نشطون» واقع در شرق یمن دریافت کرده است.

این آژانس افزود که گزارش مربوط به نزدیک شدن یک قایق کوچک با چهار سرنشین به یکی از کشتی‌ها بوده است.

آژانس مذکور مدعی شد که کشتی مذکور آسیبی ندیده و سالم به مسیر خود ادامه داده است و مسوولان مربوطه در حال انجام تحقیقات در این خصوص هستند.

به گزارش ایرنا، ارتش یمن در ماه‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی آمریکایی و انگلیسی و صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داده است. نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم صهیونیستی حملات خود به غزه را متوقف نکند، کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را دریای سرخ هدف قرار دهند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نمایی بسیار زیبا و جذاب از امواج دریا (فیلم)
  • وقوع یک حادثه در آب‌های شرق یمن
  • شرنگ شیرابه در کام خزر
  • شرنگ شیرابه در کام خزر/ میلیون‌ها مسافر به شوق شنا از راه می‌رسند
  • یک آزمایش جالب زیر آب : شکستن تخم شترمرغ کف دریا (فیلم)
  • غرق شدن مرد ۵۵ ساله سیمرغی در آب‌بندان لاله‌زار
  • نجات مصدوم حادثه سقوط از آبشار ورخامن
  • امواج کوتاه در دریای خزر
  • نجات گردشگران گم‌شده در جنگل‌های خلیل‌شهر بهشهر
  • موج کوتاه در دریای خزر