Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@21:53:31 GMT

اجرای پویش مردمی نذر قربانی در زنجان

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۳۸۸۹۷

اجرای پویش مردمی نذر قربانی در زنجان

ایسنا/زنجان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: پویش نذر قربانی برای جمع‌آوری نذورات قربانی با برنامه‌ریزی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان در زنجان اجرا می‌شود.

روح‌الله صالحی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه هر ساله در آستانه عید سعید قربان، کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان بستر لازم برای مشارکت هر چه بیشتر مردم را در اجرای پویش نذر قربانی فراهم می‌کند، اظهار کرد: ترویج و توسعه سنت حسنه قربانی از برنامه‌های مهم این نهاد بوده و در راستای استفاده حداکثری از ظرفیت خیران و نیکوکاران در عید قربان برای خدمت‌رسانی به خانواده‌های تحت پوشش این کمیته و بهره‌مندی آنان از برکات معنوی این ایام اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، استفاده از ظرفیت‌های خیرخواهانه برای خدمت‌رسانی به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان را از اولویت‌های اصلی این کمیته عنوان کرد و افزود: پویش نذر قربانی به منظور جمع‌آوری نذورات قربانی همزمان با عید سعید قربان و روزهای منتهی به این روز با برنامه ریزی این نهاد در استان زنجان نیز اجرا می‌شود. 

این مسئول تصریح کرد: نذورات خیران نیک‌اندیش بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با اولویت فرزندان ایتام، بیماران صعب‌العلاج، سالمندان و زنان سرپرست خانوار توزیع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان در رابطه با روش‌های مشارکت در پویش مردمی نذر قربانی، خاطرنشان کرد: زنجانی‌ها می‌توانند از طریق کد دستوری ۰۲۴#*۸۸۷۷* و شماره تلفن نیکوکاری ۳۳۱۱۶ به صورت غیر حضوری و یا از طریق دفاتر ۱۴ گانه این نهاد و مراکز نیکوکاری در پویش نذر قربانی مشارکت کنند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زنجان اهدای نذر قربانی عيد قربان کمیته امداد امام خمینی پویش نذر قربانی استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۸۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»

در چهل و یکمین مرحله از پویش ملی نذر هشتم، ۱۸ زندانی نیازمند زندان سبزوار، با کمک‌های نمازگزاران مساجد شهرستان، خیران نیک‌اندیش، ستاد دیه و بهره‌مندی از تخفیفات قضایی آزاد شدند.

این برنامه با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان با اداره کل زندان‌های خراسان رضوی و با حضور آیت‌الله مغیسه، امام جمعه سبزوار، حجت‌الاسلام والمسلمین حیدرزاده، معاون اجرایی و دیگر مسئولان مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان و نیز دادستان و رئیس زندان سبزوار در مسجد الغدیر این شهر برگزار شد.

در این جلسه که هم‌زمان با سالگرد شهید مدافع امنیت، حمیدرضا الداغی برگزار شد، از خانواده این شهید تجلیل شده و در ادامه به هرکدام از زندانیان آزادشده بسته حمایتی معیشتی توسط انجمن حمایت از زندانیان سبزوار اهدا شد.

گفتنی است، نذر هشتم پویشی مردمی و مسجدی است که طی آن در هشتم هر ماه به نیت امام هشتم(ع)، زمینه آزادی حداقل ۸ زندانی نیازمند فراهم می‌شود و تاکنون ۱۳۰۶ نفر از زندانیان خراسان رضوی در این اقدام خداپسندانه آزاد شده‌اند.

همچنین از سال گذشته تاکنون ۲۲۰ زندانی جرایم مالی در قالب این طرح و به‌نیت امام رضا(ع) با کمک خیران و نمازگزاران مساجد این شهرستان از زندان سبزوار رهایی یافته‌اند.

منبع: خبرگزاری شبستان

دیگر خبرها

  • اجرای فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی(ره) اراک
  • پویش «مشهد مهربان»، عامل یکپارچه‌سازی اجتماعی مشهد مقدس
  • (تصاویر) جواد عزتی و شبنم قربانی در اکران مردمی تمساح خونی
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد زنجان همکاری دارند
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • اجرای پویش «پای کار ایرانیم»در پایتخت
  • دومین پویش مردمی پاکسازی جنگل های هیرکانی در گرگان برگزار شد