Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، آیت‌الله رسول فلاحتی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رشت در مصلی این شهر با بیان اینکه اقتدار و قدرت جمهوری اسلامی روزبه‌روز بیشتر و استخوان در گلوی دشمنان و بدخواهان شده است، اظهار کرد: بدخواهان دل‌خوش به برخی جوانانی هستند که روسری خود را برمی‌دارند اما خوب می‌دانند که با این رفتارها هیچ‌گاه به جمهوری اسلامی خدشه وارد نمی‌کنند، چراکه زنان پاک‌دامن مسلمان ایرانی به‌وقت‌های مناسب فرهنگ ایرانی و اسلامی خود را به رخ دشمنان می‌کشانند که هیچ‌کس را یارای مقابله با آنان نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با اشاره به جلسه برگزارشده در مادرید درباره چین و روسیه بیان کرد: غربی‌ها روسیه را تهدید نظامی برای شمال، جنوب، غرب اروپا و غرب و چین هم تهدیدی اقتصادی برای خود تلقی می‌کنند ولی این برنامه‌ها هیچ‌گاه به نتیجه نمی‌رسد و بدانند که ایران به زودی در کنار چشمان آمریکایی‌ها فعالیت‌های چشم‌گیری خواهد داشت.

امام جمعه رشت با بیان اینکه در نشست مادرید از ایران سخن نگفتند تا شاید به خیال خود ایران را در انزوای قدرتی قرار دهند، افزود:  واقعیت این است که دیگر از جلوگیری قدرتمند شدن ایران ناامید شده و دیگر احتمال اینکه آن‌ها دچار دستپاچگی شده و بدون خردمندی در حال فعالیت هستند.

فلاحتی با بیان اینکه آمریکایی‌ها از کشورهای غربی به‌عنوان ابزار علیه چین و روسیه استفاده می‌کنند، تصریح کرد: یک قدرت در صورتی ثبات پیدا می‌کند که ثبات و قدرتش برای دنیا ثابت باشد، اسرائیل روزبه‌روز به افول خود نزدیک است، امروز خودشان هم میگویند باید به‌جای موجودیت دولت‌ها به فکر موجودیت اسرائیل باشیم که آن‌ها در داخل در حال مضمحل شدن‌اند و این همان قدرت جمهوری اسلامی است که معتقد است باید در برابر زورگویان عالم ایستاد.

وی با تأکید بر اینکه توصیه می‌کنیم در استان مدیریت‌ها را ثبات دهید، تصریح کرد: عدم ثبات آثار منفی دارد مراقب باشید با مردم بازی نشود، به فرمانداران توصیه می‌کنم خدماتی که می‌کنید به مردم اطلاع دهید  که این دولت چه می‌کند، خدمات را اعلام کنید و امید را در بین مردم منتقل کنید.

وی با اشاره به سالروز روز عفاف و حجاب گفت: حجاب به معنای مخالفت با آزادی نیست بلکه اسلام با خلاف عفت مخالفت می‌کند.

فلاحی با بیان اینکه اسلام نمی‌خواهد زن به‌عنوان یک شی در جامعه تلقی شود، افزود: اسلام  می‌خواهد شخصیت زنان حفظ‌شده و در جامعه با کارآمدی و توانایی خود نقش‌آفرین باشند و این به معنای مخالفت با ترقی زنان نیست.

وی با بیان اینکه  تعریف زن محدود به آرائیدن و بزک کردن تعریفی ابزاری به جامعه ارائه می‌دهد، افزود: غربی‌ها فکر می‌کنند با تمرکز بر مسئله حجاب می‌توانند مانع افزایش قدرت جمهوری اسلامی شوند اما جمهوری اسلامی ثابت کرده که برای هر مسئله به‌وقت مقتضی برنامه و تدابیری می‌اندیشد.

کد خبر 689167 منبع: فارس برچسب‌ها نماز جمعه ائمه جمعه - امام جمعه استان گیلان خبر ویژه زنان - حجاب روسیه چین ایالات متحده آمریکا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: نماز جمعه ائمه جمعه امام جمعه استان گیلان خبر ویژه زنان حجاب روسیه چین ایالات متحده آمریکا جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۰۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم تراز در جمهوری اسلامی باید روحیه انقلابی و جهادی داشته باشد

ایسنا/تهران امام جمعه شهرستان شهریار گفت: معلم تراز در جمهوری اسلامی باید روحیه انقلابی و جهادی، ولایتمداری، آرمان خواهی، خودسازی، تولید فکر و توانایی تبدیل تهدید به فرصت را داشته باشد که باید بدانیم معلم تراز در انقلاب اسلامی علامه شهید مرتضی مطهری است.

حجت الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی نوری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: ۱۲ اردیبهشت ماه شهادت علامه مرتضی مطهری و روز معلم نامگذاری شده است. شهید مطهری فقط یک فرد نبود. بلکه یک مکتب، گفتمان و جریان بود برای همین است که دشمن این شخصیت گرانقدر را ترور کرد. 

وی در ادامه افزود: دلیل تبدیل این عالم بزرگ به مغز متفکر جهان اسلام تقوا، تلکیف‌مداری و تکلیف‌شناسی، اسلام‌شناسی و پایبندی به اسلام، موقعیت‌شناسی و میدان‌شناسی ایشان بود. 

حجت‌الاسلام حسینی نوری با اشاره به روز کارگر و دیدار اخیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با این عزیزان اظهار کرد: فرق بین ما و دیگر نظام‌های دنیا این است که آن‌ها کارگر را به عنوان یک ماشین کار تصور می‌کنند اما در اسلام نفس کار ارزشمند است و اگر کسی در مسیر کار شرافتمندانه و به دست آوردن رزق و روزی حلال جان خود را از دست دهد، ارزش یک شهید را دارد.

امام جمعه شهرستان شهریار با اشاره به روز شوراها خاطرنشان کرد: ۹ اردیبهشت ماه روز شوراها است. اسلام اهمیت زیادی به امر شورا و مشورت قائل شده است و عقل جمعی را برتر از عقل فردی می‌داند. از وظایف مهم شورا در شهر، انتخاب شهردار، نظارت، پژوهش، برنامه ریزی و تصویب بودجه، ارائه خدمت به مردم و نظارت بر عملکرد شهردار و شهرداری‌ها است.

وی در پایان افزود: متاسفانه در کشور ما برخی از شوراها با اهداف اصلی و قانونی خودشان فاصله دارند و سیاست زده شده اند که باید از این فضا خارج شده و خدمات بهتری به مردم ارائه دهند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجتماع دانشجویی در همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی مقابل دانشگاه تهران
  • تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران
  • دعوت امام جمعه ایلام از نخبگان برای ارتقاء فرهنگ کار
  • تأکید امام‌جمعه سمنان بر آموزش معلمان جدید‌الورود
  • شهامت و جسارت در دل جوانان ایرانی جوانه زد
  • حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان + ویدئو | همه انفرادی در منزلشان برمی‌خیزند و فلسطین‌ها را تشویق می‌کنند
  • عملیات وعده صادق اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در دنیا اثبات کرد
  • معلم تراز در جمهوری اسلامی باید روحیه انقلابی و جهادی داشته باشد
  • ایروانی: تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات کننده اسرائیل است
  • ایروانی:تن‌ها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات کننده اسرائیل است