Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبکه اسکای نیوز به نقل از یک منبع اعلام کرد «جرمی هانت» وزیر خارجه سابق انگلیس ممکن است نامزد رهبری حزب محافظه کار در انگلیس طی روز‌های آینده شود.

شبکه اسکای نیوز به نقل از یک منبع نزدیک به جرمی هانت اعلام کرد که اطمینان دارد که جرمی هانت همزمان با افزایش حمایت‌های داخل حزبی، نامزد سمت نخست وزیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بوریس جانسون که پس از «ترزا می» در سال ۲۰۱۹ در سمت نخست وزیری قرار گرفت، روز پنجشنبه از سمت نخست وزیری و ریاست حزب محافظه کار انگلیس کناره گیری کرد؛ اما تا زمان تعیین نخست وزیر جدید در سمت خود باقی خواهد ماند.

نخست وزیر انگلیس روز پنجشنبه در سخنرانی‌ای ضمن اعلام رسمی استعفای خود گفت: «باید از بهترین موقعیت جهان کنار بروم. روند انتخاب رهبر جدید حزب محافظه کار اکنون آغاز خواهد شد.»

او در ادامه تاکید کرد که تا زمانی که نخست وزیر جدید انتخاب نشود، دولتش در سمت خود باقی خواهد ماند و به امور کشور رسیدگی خواهد کرد.

با این حال، بسیاری خواهان آن هستند که جانسون بلافاصله سمت خود را ترک کند تا رهبر جدید بتواند جایگزین وی شده و تا برگزاری نشست این حزب در پاییز منتظر نماند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جرمی هانت نخست وزیر انگلیس ترزا می نخست وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۰۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، در مراسم ویژه ای که برای اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی کشور با حضور خاندوزی وزیر اقتصاد، وحیدی وزیر کشور، عبدالملکی مشاور رئیس جمهور و دبیرشورای عالی مناطق و مدیران عامل، اعضای هیئت مدیره، معاونین و مدیران مناطق آزاد و ویژه در مشهد مقدس در نظر گرفته شده بود، از منطقه ویژه اقتصادی سهلان که توانسته بود رتبه اول در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور در کلیه مباحث مطرح شده کسب نماید تجلیل به عمل آمد.

این رتبه با توجه به عملکرد شاخص‌های ارزیابی سال ۱۴۰۲ سازمان‌های مناطق ویژه اقتصادی به منطقه برتر تعلق می‌گیرد.

کد خبر 6091504

دیگر خبرها

  • منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد
  • اوکراین: ۱۰۰ میلیون دلار کمک‌های تسلیحاتی استرالیا در راه است
  • سفر احتمالی وزیر خارجه آمریکا به شهرک‌های اطراف غزه
  • روایت پالتیکو از اعمال نفوذ زلنسکی بر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا
  • احتمال اعزام نیروهای انگلیسی به غزه
  • هیچ بستری برای مذاکره بین اوکراین و روسیه وجود ندارد
  • نخست وزیر یونان: سیستم دفاع هوایی برای اوکراین نداریم
  • انگلیس سفیر روسیه را احضار کرد
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله