Web Analytics Made Easy - Statcounter

محصولات کمک تغذیه ای با عنوان مکمل ها نقش بسزایی در افزایش سطح سلامت بدن و پیشگیری از ابتلا به بیماری ها دارند. بهترین مکمل های تقویت سیستم ایمنی به افراد دارای مشکلات خود ایمنی یا ضعف این سیستم کمک می کنند که سلامت عمومی بدن آنها ارتقا پیدا کند. برای مقابله با بیماری ها و انواع ویروس ها، برخورداری از سیستم دفاعی قوی برای بدن هر فرد، مسئله ای مهم و ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مکمل پاورفیت، قرص و شربت ایمیونس از جمله بهترین ها در این زمینه هستند که در ادامه این مقاله قصد داریم آنها را مورد بررسی قرار دهیم. در صورتی که نیاز به مصرف این مکمل ها دارید، با ما همراه باشید تا با عملکرد این مکمل ها در راستای تقویت سیستم ایمنی بدن آشنا شوید.

معرفی بهترین مکمل های تقویت سیستم ایمنی

بدون شک برخی از افراد در دنیای امروز قادر به مصرف رژیم غذایی متنوع و داشتن سبک زندگی سالم نیستند. از این رو بدن آنها دچار کمبود ریز مغذی ها و مواد مفید می شود و بدین طریق سیستم ایمنی بدن کارایی خود را از دست می دهد. برای جبران کمبود ویتامین ها، آنتی اکسیدان ها، مواد معدنی و ریزمغذی های دیگر در بدن، استفاده از مکمل های زیر کمک بسیاری به تقویت سیستم ایمنی می کند.

کپسول پاورفیت هولیستیکا

پاورفیت یکی از مکمل های بسیار محبوب با ترکیبات طبیعی است که توسط شرکت هولیستیکا فرانسه تولید می شود. در ترکیبات این محصول، عصاره قارچ شیتاکه به کار می رود که منبع غنی از تمامی ریز مغذی های مورد نیاز بدن است.

پروتئین موجود در این قارچ، شامل اسیدهای آمینه ضروری بدن مانند هیدروکسی پرولین و هیدروکسی لیزین هستند که در تقویت سیستم ایمنی نقش بسیاری دارند. ۸ قند ضروری در تقویت سیستم ایمنی همچون:گزیلوز، فوکوز، گلوکز آمین اسیدسیالیک و غیره در ترکیبات قارچ شیتاکه موجود است که پاورفیت را محصولی باکیفیت و بسیار مفید برای حفظ سلامت بدن ساخته است.

بتاگلوکان ها همراه با ویتامین ها و مواد معدنی از جمله ترکیبات دیگر این قارچ به شمار می روند که همگی آنها موجب تقویت قوا و سیستم دفاعی بدن می شوند. بتاگلوکان ها با از بین بردن انواع ویروس ها، میکروب ها و عوامل بیماری زا در کاهش ابتلا به بیماری های خطرناک همچون سرطان نقش دارند.

از دیگر مزایای این مکمل، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کاهش سطح کلسترول خون در اثر رسوب رگ ها پیشگیری از ابتلا به دیابت بهبود اگزما درمان سرماخوردگی و آنفولانزا کمک به درمان سرطان پروستات، سرطان دهانه رحم و سرطان پستان از بین بردن عوامل ابتلا به پیری زودرس کمک به درمان هپاتیت B تنظیم فشار خون بالا رفع دردهای معده درمان زگیل تناسلی یا HPV

قرص ایمیونس ویتابیوتیکس، از بهترین مکمل های تقویت سیستم ایمنی

یکی دیگر از مکمل های تقویتی برای افزایش قدرت سیستم ایمنی، قرص ایمیونس نام دارد. در محتویات این مکمل از بیوفلاونوئیدها، ال سیستئین، مواد معدنی بتاکاروتن، ال کارنیتین، ویتامین های C، E، D3 و غیره استفاده شده است.

قرص موردنظر به دلیل خواص آنتی اکسیدانی خود، برای بسیاری از بیماران دارای نقص سیستم ایمنی تجویز می شود. این مکمل به پیشگیری از ابتلا به عفونت ها کمک می کند و محصولی مفید در کاهش عفونت های بدن است. ترکیبات موجود در قرص ایمیونس با میکروارگانیسم ها و سلول های سرطانی مبارزه می کنند و موجب کاهش ضعف سیستم ایمنی بدن می شوند.

موارد مصرف قرص ایمیونس

این قرص برای رفع مشکلات زیر بسیار مناسب است:

کاهش خستگی بهبود زخم و عفونت افزایش سلامت بدن جلوگیری از استرس اکسیداتیو ناشی از فعالیت رادیکال های آزاد محافظت از بدن در عوامل خارجی افزایش مقاومت سیستم ایمنی بدن در برابر عفونت ها، میکروب ها و غیره دارای خواص آنتی اکسیدانی شربت ایمیونس ویتابیوتیکس

شربت ایمیونس یکی از بهترین مکمل های تقویت سیستم ایمنی به شمار می رود که برای سلامت کلی بدن نیز مفید است. این شربت به دلیل مواد معدنی، آنتی اکسیدان ها، ویتامین ها و ریز مغذی های دیگر به افزایش قدرت سیستم دفاعی بدن کمک می کند. با مصرف این شربت، عوامل خارجی بیماری زا به راحتی از بین می روند و سلامت کلی بدن نیز تضمین می شود.

این مکمل منبعی بسیار غنی از مواد مفید است که از ایجاد سلول های سرطانی جلوگیری می کند. شربت ایمیونس با خواص آنتی اکسیدانی خود، موجب کاهش حساسیت ها و ضعف بدن در مقابله با عوامل عفونت زا می شود.

فواید مصرف شربت ایمیونس

این محصول تقویت کننده سیستم ایمنی بدن دارای فواید زیر است:

محافظت از سلول‌ های بدن در مقابل عوامل خارجی رفع کمبود بیوتین کمک به درمان کبد چرب موثر در تولید آهن در بدن و ذخیره آن اکسیژن رسانی به اندام های بدن کاهش اسید بیش از حد معده درمان یبوست موثر در استخوان‌ سازی و افزایش مقاومت آنها افزایش سطح سلامت ارگان های بدن به خصوص قلب و عروق



شما می توانید مکمل های پاورفیت، قرص و شربت ایمیونس را از داروخانه آنلاین داروهوم با مراجعه به آدرس https://daroohome.com به صورت اینترنتی خریداری نموده و درب منزل تحویل بگیرید.

بهترین ویتامین ها برای تقویت سیستم ایمنی

بدون شک ویتامین ها نقش مهمی در کاهش ابتلا به بیماری های عفونی و افزایش سیستم ایمنی بدن بر عهده دارند. برخی از این مواد با خواص آنتی اکسیدانی خود، از اثر مخرب رادیکال های آزاد روی سلول های بدن جلوگیری می کنند و موجب افزایش سطح سلامت ارگان های بدن می شوند.

بهترین ویتامین های تقویت کننده سیستم ایمنی شامل موارد زیر می شوند:

ویتامین C

این ویتامین با افزایش گلبول‌ های سفید و آنتی بادی های بدن، موجب خنثی سازی حمله ویروس ها می شود.

ویتامین E

این ویتامین به دلیل خواص آنتی اکسیدانی خود، سلول های سرطانی را از بین می برد و ماده ای مفید و ضروری برای افزایش تقویت سیستم ایمنی بدن است.

کاروتینوئیدها

بتاکاروتن یا پیش ساز ویتامین A، موجب افزایش سلول های T در بدن می شود و جزء آنتی اکسیدان های بسیار قوی در کاهش ابتلا به بیماری های قلبی عروقی، سرطان و سایر بیماری ها است.

ویتامین A

ویتامین A در محتویات بهترین مکمل های تقویت سیستم ایمنی، موجب ارتقای سلامت دیواره مجاری تنفسی و سیستم گوارشی می‌ شود. این ویتامین‌ همچنین در کاهش ابتلا به عفونت ها نیز موثر است. ویتامین A برای درمان بیماری های ویروسی، میکروبی و باکتریایی نیز فواید بسیاری دارد.

ویتامین B6

این ویتامین به مقابله با عفونت ها در بدن می پردازد و با افزایش سطح انرژی و ایمنی بدن به کاهش خستگی، درد و ابتلا به بیماری ها کمک می‌ کند.

ویتامین D

ویتامین D به صورت محلول در چربی است و برای جذب کلسیم، فسفر و برخی دیگر از مواد معدنی در استخوان ها مفید است. این ماده با افزایش عملکرد سیستم ایمنی، موجب کاهش التهابات و عفونت های بدن می شود.

اسید فولیک

اسید فولیک یا ویتامین B9موجب ساخت سلول‌ های بدن، به خصوص سلول های قرمز خون می شود. علاوه بر این، این ویتامین‌ مورد نظر در بهبود عملکرد گلبول‌ های سفید و تقویت سیستم ایمنی نیز نقش موثری بر عهده دارد.

ویتامین K

این ویتامین برای افزایش سلامت استخوان ها، قلب، سیستم ایمنی و گوارش بسیار مفید است‌.

تقویت سیستم ایمنی در برابر ویروس ها

عملکرد سیستم ایمنی بدن از طریق مصرف بهترین مکمل های تقویت سیستم ایمنی به راحتی قابل ارتقا است. این سیستم سد دفاعی بدن در برابر عوامل خارجی نظیر ویروس ها، عفونت ها، رادیکال های آزاد، میکروب ها، قارچ ها و غیره به شمار می رود.

برای کاهش ابتلا به بیماری های خود ایمنی، انواع سرطان ها و بیماری های دژنراتیو به یک سیستم ایمنی قوی نیاز است. این سیستم بیولوژیکی دارای ساختاری از گلبول های سفید خون، پروتئین ها، آنتی بادی ها، شبکه ها و اندام های به هم وابسته است. تمامی این عوامل با همکاری یکدیگر از ورود ویروس ها و سایر عوامل خارجی بیماری زا به بدن جلوگیری می کنند و در صورت نفوذ آنها به ارگان های بدن، به شناسایی و نابودی آنها می پردازند.

این سیستم برای افزایش عملکرد خود به ریز مغذی های بسیاری نیاز دارد که از طریق مصرف مواد غذایی سالم و مکمل های تقویت کننده تأمین می شود. در صورتی که بدن دارای سیستم ایمنی ضعیفی باشد، ویروس ها به عملکرد خود در بدن ادامه می‌ دهند و موجب ابتلای افراد به بیماری های خطرناکی چون کرونا می شوند. با مصرف مکمل های تقویت کننده سیستم ایمنی، آنتی اکسیدان های بدن افزایش پیدا می کنند و سیستم ایمنی به راحتی تقویت خواهد شد.

خرید بهترین مکمل های تقویت سیستم ایمنی از داروهوم

شما می توانید انواع قرص و داروی تقویت سیستم ایمنی را از داروخانه آنلاین داروهوم به صورت آنلاین تهیه نمایید و درب منزل تحویل بگیرید.

 

مجموعه داروخانه آنلاین دکتر بهزاد بهمنی، بهمن ماه 1399 فعالیت خود را در زمینه اطلاع رسانی و خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی آغاز نمود. داروهوم به شما کمک می کند در وقت و هزینه های خود صرفه جویی کنید و با مقایسه قیمت و مشخصات محصولات در زمان خرید، لذت خرید اینترنتی را تجربه نمایید. کافی است به آدرس https://daroohome.com مراجعه نمایید.

منبع: الف

کلیدواژه: بهترین مکمل های تقویت سیستم ایمنی کاهش ابتلا به بیماری کاهش ابتلا سیستم ایمنی بدن آنتی اکسیدان ها سیستم ایمنی عوامل خارجی تقویت کننده برای افزایش ریز مغذی ها افزایش سطح مواد معدنی ویتامین ها ویتامین A عفونت ها ویروس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۳۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه پکن

چری Tiggo۹ به عنوان محصول سنگین وزن و جدید چری در سال ۲۰۲۴، اولین حضور خود را در نمایشگاه خودرو پکن در ماه آوریل انجام داد.


تهران- ایسنا- Tiggo۹ به عنوان عضو رده بالای خانواده تیگو، به اندازه بزرگتر، عملکرد قوی‌تر و تجربه لوکس‌تر خود متکی است تا سری تیگو را به چالش بکشد و استانداردهای لوکس را مجدداً تعریف کند و برند را به ادامه مسیر صعود هدایت کند.

تیگو ۹ مفهوم طراحی مناسب خانواده را با شکل کلی پایدار و شکیل به ارث برده است. جلوپنجره الماسی، چرخ‌های بزرگ و چراغ‌های عقب از نوع جلویی حس طراحی آن را برجسته می‌کند.

مصرف سوخت این سری تنها ۵.۲ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و برد جامع آن بیش از ۱۴۰۰ کیلومتر است. در این محصول می‌توانید ۳۰ تا ۸۰ درصد باتری را در ۲۰ دقیقه شارژ کند، و این اولین بار است که حداکثر توان ۶.۶ کیلووات تخلیه خارجی را در خود جای می‌دهد و سناریوهای استفاده از وسایل نقلیه در فضای باز را بسیار غنی می‌کند.

همچنین در آینده، تیگو ۹ به روز رسانی و ارتقای محصول ادامه خواهد داد و کیفیت بالاتر و تجربه سفر بهتری را برای مشتریان بیشتری در سراسر جهان به ارمغان می آورد.
در این پلتفرم، هوش و اتصال به اینترنت به عنوان مسیرهای توسعه اولیه در بخش خودرو ظاهر شده اند. چری برای انطباق سریع با این تغییر فناوری، فناوری هوشمند را به نقطه کانونی در تحقیق و توسعه خود تبدیل کرده است. چری با ادغام فناوری اتصال هوشمند پیشرفته، پلتفرم جدید T۲X را ایجاد کرده است که ترکیبی از هوش و ایمنی است.



پلتفرم T۲X فناوری با ترکیب استفاده از هوشمند پیشرو جهانی و فرآیندهای تولید خودرو، به دنبال رهبری جامع در ابعاد مختلف است. از نظر ایمنی، پلتفرم T۲X با استانداردهای ایمنی پنج ستاره جهانی مطابقت دارد و ایمنی کاربر را با استانداردهای سطح بین المللی تضمین می کند. این فناوری‌های ایمنی فعال و غیرفعال را ترکیب می‌کند و امکان مداخله ۲ ثانیه قبل برای محافظت از مسافران را فراهم می‌کند.
گفتنی است ؛ با استفاده از ۸۵ درصد از خودرو از فولاد با استحکام بالا و ۱۸ درصد از صفحات فولادی با فرم گرم، همراه با ۱۰ ایربگ ایمنی، این استاندارد ایمنی بالا معیاری را در صنعت ایجاد می کند.T۲X مجهز به چهار سیستم پیشرو در صنعت است: سیستم تعلیق، شاسی، چهار چرخ متحرک و فرمان. دارای سیستم تعلیق مغناطیسی با پاسخ میلی ثانیه و مقاومت های متغیر بدون پله است.
علاوه بر این، این پلتفرم دارای یک فرمان برقی دوگانه پینیون (DP-EPS) است که توسط BOSCH برای کنترل دقیق فرمان تنظیم شده است.

انتهای رپرتاژ آگهی

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • کمبود این ویتامین باعث سرطان پروستات و سرطان سینه می‌شود
  • با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید
  • کمبود این ویتامین‌ها، دلیل شدت شوره سر!
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • نقص سیستم خودران تسلا دردسرساز شد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • برای افزایش هوش این پنج ماده غذایی را مصرف کنید
  • بهترین ساعت برای مصرف ویتامین D صبح است یا شب؟
  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه پکن