Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، همزمان با گرامیداشت دهه تولید و تجارت، آئین تجلیل از صنعتگران نمونه استان قزوین با حضور محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین، رجب رحمانی نماینده تاکستان در مجلس، عزیز الله افضلی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین، مهدی بخشنده رئیس اتاق بازرگانی قزوین و جمعی از مسئولان استان در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام(ره) قزوین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم با اهدای لوح یادبود از علی دهقان مدیرعامل شرکت مژده فصل شیراز به عنوان یکی از صنعتگران برتر استان قزوین تجلیل به آمد.

گفتنی است در سال 1363 با توجه به نیاز صنعت کشور، گروهی از قالب سازان زبده فارغ التحصیل شرکت زیمنس گردهم آمدند و کارخانه پیشرفته ای به منظور تولید قالبهای پیچیده تاسیس کرده و آن را مدرن ابزار نامیدند. بعد از گذشت چند سال و توسعه فعالیت ها، شرکت شگرف ابزار تشکیل شد که یکی از قالب سازان مطرح کشور بود و به ساخت انواع قالب های قطعات پلاستیکی پیچیده و قالبهای بزرگ فلزی اقدام می کرد.

در سال 1376 موسسان، کارخانه مژده وصل را به منظور تولید انواع قطعات لاستیکی، پلاستیکی، فلزی و دایکست تاسیس کردند و بدین ترتیب شرکت مژده وصل شیراز ملقب به MVS  عملا شروع به کار کرده و محصولات خود را به بازار عرضه کرد.

در سال 1380 این شرکت زمینه فعالیت خود را به محدوده تولید قطعات لاستیکی و پلاستیکی خودرو با مشارکت شرکت مکا پلاست فرانسه گسترش داد.

این شرکت دارای گرید B ساپکو، گرید B+،مگاموتور و گرید B سازه گستر سایپا و استاندارد IATF16949:2016 می باشد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: صنعت اقتصاد استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۶۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از کارگران نمونه خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، به مناسبت بزرگداشت هفته کارگر از کارگران نمونه شهرستان خرمشهر در مسجد جامع و در آیین نماز جمعه و با حضور نمازگزاران و شماری از مسئولان شهرستان خرمشهر تحقیر و قدردانی شد.
در این مراسم با ارج نهادن به مقام کارگر هدایایی به کارگران نمونه از سوی امام جمعه و فرماندار خرمشهر تقدیم شد.

دیگر خبرها

  • خودکفایی کشور در تأمین نانوکاتالیست ضروری در تولید بنزین
  • خودکفایی کشور در تامین نانوکاتالیست ضروری در تولید بنزین
  • خودزنی آمریکا با تحریم روسیه / مصائب بوئینگ بدون قطعه ساخت مسکو!
  • خودزنی آمریکا با تحریم روسیه/ مصائب بوئینگ بدون قطعه ساخت مسکو!
  • خودکفایی در تأمین نانوکاتالیست ضروری در تولید بنزین
  • معضل کشت‌های زیرپلاستیکی در همدان و آلودگی محیط زیست
  • (ویدئو) قانون کاهش تولید کیسه‌های پلاستیکی
  • تقدیر از کارگران نمونه خرمشهر
  • تقدیر از معلمان و مدیران نمونه در همدان
  • در دیدار ‌صنعتگران ‌هرمزگان با رئیس قوه قضائیه چه گذشت؟