Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، رامین ربیعی بعد از ظهر شنبه با اشاره به اعلام آمادگی بسیاری از تولید کنندگان و عرضه کنندگان پوشاک برای پیشبرد اهداف قرارگاه عفاف و حجاب در استان البرز و شهرستان کرج اظهار کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت همه ابزارهای قانونی حمایت از این صنوف را به کار خواهد بست تا تولیدات در راستای اهداف ایرانی و اسلامی قرارگاه عفاف و حجاب به بازار عرضه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: خوشبختانه با همکاری سایر دستگاه‌های مسئول به ویژه اتاق اصناف، اتحادیه پوشاک و صنف خیاطان بانک جامعی از تولیدکنندگان پوشاک شهرستان کرج در حوزه عفاف و حجاب تهیه شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: البته بسیاری از شهروندان ایرانی و البته استان البرز به رعایت اصول اسلامی پوشش در سطح جامعه تقید ویژه ای دارند، با این حال ارائه محصولات متنوع و به روز که استانداردهای اخلاقی لازم را نیز دارا باشند از ضروریات امر است.

وی ادامه داد: در حوزه عرضه نیز صنوف و اتحادیه‌های مرتبط به طور کامل اعلام آمادگی نموده اند و شاهد همکاری جدی و پررنگ ایشان در راستای مصوبات قرارگاه عفاف و حجاب استان البرز هستیم که جای تقدیر و تشکر دارد.

ربیعی با اشاره به اهمیت ایجاد سامانه‌های فروش اینترنتی محصولات حوزه حجاب و عفاف گفت: در تعامل موجود میان اتحادیه‌های صنفی مرتبط شرایط برای ورود به این بستر فروش کالایی در استان البرز فراهم شده و امیدواریم مورد استقبال شهروندان عزیز قرار گیرد.

وی گفت: با توجه به مصوبه قرارگاه عفاف و حجاب استان برگزاری رویدادهای فصلی در دستور کار است و همزمان با ۲۱ تیرماه روز ملی عفاف و حجاب دومین رویداد در این زمینه تحت عنوان ستر در ابعاد وسیع‌تر با رویکرد سیاست گذاری فرهنگی و اجتماعی در دستور کار اجرایی شدن قرار دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز تاکید کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز به عنوان ناظر و مسئول در فعالیت اصناف در سطح استان، از ابتکار عمل و همراهی همه صنوف برای تحقق اهداف قرارگاه عفاف و حجاب حمایت خواهد کرد و اطمینان دارم با مشارکت همه عزیزان می‌توانیم به بهترین نحو در این حوزه اثرگذار باشیم.

کد خبر 5534514

منبع: مهر

کلیدواژه: علی ربیعی سازمان صنعت معدن و تجارت البرز نمایشگاه عفاف و حجاب بوشهر بیست و هفتمین سفر استانی دولت کرمانشاه ویروس کرونا عید سعید قربان سنندج خطبه های نماز جمعه خراسان رضوی دعای عرفه آمار کرونا اردبیل مشهد زلزله هرمزگان حجاب و عفاف قرارگاه عفاف و حجاب معدن و تجارت استان البرز سازمان صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۸۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت جمعی از بانوان اصفهانی از طرح نور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: اجرای این طرح برای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی در حوزه حجاب و عفاف از ۲۵ فروردین در سراسر کشور از جمله در اماکن و معابر عمومی، واحد‌های صنفی و خودرو‌ها آغاز شده است.
سردار محمدرضا هاشمی فر با بیان اینکه اولویت اصلی پلیس، زیست عفیفانه و توجه به حفظ حرمت و حریم خانواده است افزود: نیرو‌های انتظامی در اجرای طرح عفاف و حجاب نور، وظیفه دعوت مردم را به قانون مداری دارد، اگر هنجارشکن در مرحله اول که تذکر زبانی است، پذیرفت که هیچ، اما اگر بخواهد از قانون سرپیچی کند، اعمال قانون می‌شود.
بانوان شرکت کننده در این برنامه، تداوم اجرای طرح نور از سوی فراجا را خواستار شدند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۱۱۱ فرصت سرمایه‌گذاری پیش‌بینی و معرفی شده است
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • حضور نمایندگان ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • حضور نماینده ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد
  • حمایت جمعی از بانوان اصفهانی از طرح نور
  • برنامه ریزی برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • هدف‌گذاری برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • حمایت نمازگزاران خرم آبادی از اجرای طرح نورفراجا
  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین