Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبرآنلاین؛ رحیم استرلینگ روزهای متفاوتی را می‌گذراند. او که یکی از گزینه‌های اصلی چلسی در فصل نقل و انتقالات است هم‌اکنون در جامائیکا (محل تولدش) حضور دارد و اخیرا با ظاهری کاملا غیر رسمی با آندرو هولنس، نخست وزیر این کشور ملاقات کرد.

استرلینگ البته سفری کاملا اداری نداشته و تصاویر جالبی از او هنگام استفاده از زیپ‌لاین در کوه‌های بابسلد منتشر شده است!

منبع: خبر آنلاین لینک کوتاه لینک کپی شد ۰ این مطلب برایتان مفید است؟ ارسال نظر بازیکن فوتبال اخبار ورزشی اخبار مرتبط گران قیمت ترین بازیکن فوتبال ایران کیست؟ ۱۴۰۱/۴/۱۹ نصب دوربین برای پخش اتفاقات در رختکن! ۱۴۰۱/۴/۱۹ ماجدی نایب رییس کاندیدای پرحاشیه نمی شود ۱۴۰۱/۴/۱۹ بازی بدون توپ امیرحسین توخته یک امتیاز برای ایران داشت + فیلم ۱۴۰۱/۴/۱۸ ایران سه - صربستان صفر؛ ایتالیا ما داریم می آییم ۱۴۰۱/۴/۱۸ صیادمنش به هال‌ سیتی پیوست + عکس ۱۴۰۱/۴/۱۸ آخرین ویدیو ها لحظه فرار رییس‌جمهوری سریلانکا با کشتی جنگی + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۱۹ ۱۰:۵۸ فرود ناگهانی هواپیما در وسط بزرگراه + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ ۲۳:۱۹ با دیدن این ویدیو آرامش را به وجود خود باز گردانید ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ ۲۳:۱۶ بغض بهرام افشاری اشک ایرج طهماسب را درآورد + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ ۲۲:۵۰ آموزش پخت سیب زمینی شکم پر + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ ۲۲:۴۲ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی سامسونگ گوشی اپل، آیفون گوشی شیائومی ارسال نظر

خرید نرم افزار هلو صرافی ارز دیجیتال صرافی والکس خرید ارز دیجیتال خرید تتر نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۱ قیمت مسکن آخرین خبر ها ۱۱:۵۷ تفریحات متفاوت هدف نقل و انتقالات آبی ها + عکس ۱۱:۴۵ جلسه هم‌اندیشی فولاد هرمزگان و توکا فولاد برگزار شد ۱۱:۴۱ رشد مشاغل می تواند اقتصاد آمریکا را از رکود نجات دهد؟ ۱۱:۳۰ درآمد بازارچه‌های مرزی باید صرف تقویت زیرساخت شود ۱۱:۲۴ موارد آبله میمونی در طول یک هفته ۷۷ درصد افزایش یافت ۱۱:۱۷ به نظر می رسد داریم وارد یک موج جدید کرونا می شویم ۱۱:۱۴ افزایش مراجعات کرونایی در تهران ۱۱:۰۰ قیمت جدید کولر آبی (جدول) ۱۱:۰۰ ۵۰ پروژه از شبکه لونا به شبکه پالیگان مهاجرت کردند ۱۰:۵۸ لحظه فرار رییس‌جمهوری سریلانکا با کشتی جنگی + فیلم ۱۰:۵۵ راهکار اردوغان برای تورم ۷۹ درصدی؛ صبور باشید! ۱۰:۵۱ سخنگوی سازمان انرژی اتمی: برداشت اورانیوم ۲۰درصد زیر نظر آژانس است ۱۰:۴۴ جدیدترین جزئیات از قتل آبه و انگیزه های قاتل ۱۰:۳۵ بازگشت دوباره خودرو به بورس کالا؟ ۱۰:۳۲ معلمان چگونه رتبه بندی می شوند؟ ۱۰:۲۷ غذای تند برای سلامتی مضر است؟ ۱۰:۱۶ گران قیمت ترین بازیکن فوتبال ایران کیست؟ ۱۰:۰۰ آپارتمان های منطقه ۵ تهران چند؟ ۰۹:۵۴ نصب دوربین برای پخش اتفاقات در رختکن! ۰۹:۴۶ یادداشت بایدن درباره ایران در آستانه سفر به منطقه ۰۹:۴۴ جاده هراز و چالوس امروز یکطرفه می شود ۰۹:۱۰ ماجدی نایب رییس کاندیدای پرحاشیه نمی شود ۰۹:۰۶ تاخیر در پرداخت مطالبات گندمکاران به بیش از یک‌ ماه رسید / وعده صفر کردن مطالبات در هفته جاری ۰۷:۰۰ سفر به مالدیو، رویایی ترین جزیره آسیا چقدر آب می خورد؟ + جدول قیمت ۰۱:۵۱ شیوه تقویت سیستم ایمنی با آب + نکات ۰۱:۲۶ با شوهر پرخاشگر و مردی که دست بزن دارد چطور رفتار کنیم؟ ۰۱:۰۶ طرز تهیه لواشک گوجه سبز ۰۰:۵۸ این عضو بدن زودتر از باقی اعضا پیر میشود ۰۰:۴۲ نکاتی برای خرید و استفاده از خمیر دندان کودک ۰۰:۳۸ مغز ما در هنگام خواب چه می کند؟ ۰۰:۲۶ ارتباط قد افراد با انواع بیماری ها ۰۰:۲۴ مشکل کولر خونتون چیه؟ بگو تا دلیلش رو بگم ۰۰:۱۹ مصوبه جدید کنکور ۱۴۰۲ به زودی ابلاغ می شود ۰۰:۰۸ فال ابجد روزانه امروز یکشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۱ ۰۰:۰۳ ۵ بلایی که زیاد نشستن بر سر بدنتان می آورد ۲۳:۵۸ اتصال دو گوشی به پروفایل واتس آپ ۲۳:۴۹ لرزش اندام های مختلف بدن خبر از چه می دهند؟ + علل ۲۳:۴۷ هکرهای طرفدار روسیه به پایگاه اینترنتی کنگره آمریکا حمله کردند ۲۳:۳۶ واکنش ایران به طرح موضوع تکمیل سامانه های پدافند هوایی در منطقه از سوی یک مقام آمریکایی ۲۳:۳۴ با دخالت اطرافیان در تربیت فرزندمان چه کنیم؟ ۲۳:۳۱ دمای هوا دوباره افزایش می یابد ۲۳:۱۶ با دیدن این ویدیو آرامش را به وجود خود باز گردانید ۲۳:۰۹ ۱۰ ماسک برای شادابی فوری صورت خسته ۲۳:۰۳ ترافیک در جاده کندوان سنگین است ۲۲:۴۲ آموزش پخت سیب زمینی شکم پر + فیلم ۲۲:۳۹ لاغرکننده ترین نوشیدنی های طبیعی دنیا ۲۲:۱۶ دارویی برای درمان شایع ترین سرطان های کشور + فیلم ۲۲:۰۱ نحوه صحیح شستن انواع بالشت با دست و ماشین لباسشویی ۲۱:۵۳ واکنش گل قهر و آشتی به لمس شدن + فیلم ۲۱:۴۸ سبز شدن آسمان پس از وقوع توفان + فیلم اقتصادآنلاین حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بازیکن فوتبال اخبار ورزشی ۱۴۰۱ ۰۴ ۱۸ ۱۴۰۱ ۴

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۲۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوال بزرگ در اولدترافورد؛ چه تصمیمی در انتظار اریک تن هاخ است؟

مدیران منچستریونایتد طی یک ماه باید آینده اریک تن هاخ و بازیکنان تیم را مشخص کنند. 

طرفداری | منچستریونایتد پس از نقل و انتقالات ناموفق دوران اوله گونار سولسشر و اریک تن هاخ دوباره وارد فرآیند بازسازی ترکیبش می‌شود. 

به گزارش مارک اوگدن از ESPN؛ در حال حاضر یک سوال مهم در اولدترافورد وجود دارد: چه چیزی در انتظار منچستریونایتد است؟ شیاطین سرخ در داخل و خارج از زمین درگیر انقلاب بزرگی خواهد بود. با وجود این که اریک تن هاخ باشگاه را به دومین فینال متوالی در جام حذفی رسانده، یونایتد به صورت تحقیرآمیزی از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد و پتانسیل ثبت بدترین رتبه تاریخ باشگاه در لیگ برتر وجود دارد. آینده‌ تن‌هاخ در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و چندین بازیکن تیم اصلی به در خروج نزدیک شده‌اند یا در صورتی که یونایتد بتواند گزینه‌های جدیدی پیدا کند که حاضر به کاهش دستمزد هنگفت‌شان در اولدترافورد باشند، از تیم جدا خواهند شد. خارج از زمین تغییراتی صورت گرفته است. عمر برادا و دن اشورث به‌زودی کارشان را در باشگاه به عنوان مدیر اجرایی و مدیر ورزشی آغاز می‌کنند. جیسون ویلکاکس نیز از هفته گذشته به عنوان مدیر فنی امور ورزشی را کنترل می‌کند. با این حال، سوال‌های بزرگ همچنان بدون جواب هستند. 

نقل و انتقالات منچستریونایتد

عناصر مختلفی در وضعیت یک باشگاه دخیل هستند اما سیستم نقل و انتقالات مهم‌ترین نقش را در موفقیت یا ناکامی یک تیم ایفا می‌کنند. به دلیل قوانین سود و پایداری مالی لیگ برتر، منچستریونایتد باید بازیکنانی با دستمزد بالا را کنار بگذارد. به گفته منابع ESPN، منچستریونایتد برای تابستان بودجه خالص 100 میلیون پوندی دارد و به همین دلیل باید به فکر رهایی بازیکنان مازادش باشد. با جدایی آزاد رافائل واران و آنتونی مارسیال، 450 هزار پوند به صورت هفتگی در حساب‌های مالی ذخیره می‌شود. در مورد مارکوس رشفورد هم ابهاماتی وجود دارد، اگرچه این بازیکن سال گذشته قراردادی 5 ساله با حقوق 300 هزار پوندی امضا کرد. علاقه پاری سن ژرمن به وینگر انگلیسی حقیقت ندارد، آن‌ها به دنبال رافائل لیائو هستند. 

به گفته منابع آگاه، در تابستان 2024 تنها سه تیم لیگ برتری برای نقل و انتقالات محدودیت ندارند: منچسترسیتی، برایتون و برنتفورد. هر سه تیم در سودآوری موفق‌تر از سایرین عمل کرده‌اند. برای بازیکنان مازاد یونایتد بازاری به جز عربستان وجود ندارد. برایتون و برنتفورد بازیکنانی با دستمزد بالا به خدمت نمی‌گیرند و منچسترسیتی هم به جای بازیکنان اریک تن هاخ، نام‌های سطح بالای جهانی را ترجیح می‌دهد. 

اریک تن هاخ؛ اخراج یا ابقا؟

اگر سرمربی مناسبی در اولدترافورد حضور داشته باشد، ممکن است برخی مشکلات این تیم رفع شود. به عنوان مثال، بازیکنانی که در ترکیب اریک تن هاخ عملکرد خوبی ندارند احتمالا در وضعیت مطلوبی قرار خواهند گرفت. سرمربی هلندی بحران مصدومیت نیز دارد و تعدادی از بازیکنان او مانند میسون مانت و لوک شاو عملا فصل را از دست داده‌اند. سر جیم رتکلیف و تیم او در این لحظه گزینه ادامه همکاری را دنبال می‌کنند اما همزمان گزینه‌های جانشینی تن هاخ را نیز بررسی می‌کنند. اگر منچستریونایتد در بین چهار تیم برتر قرار نگیرد، ضمن کاهش 25% از حقوق تن هاخ، غرامت اخراج او نیز کمتر خواهد شد. 

منچستریونایتد احساس می‌کند در مورد اریک تن هاخ مشکل جایگزین نیز خواهد داشت. اخیرا خوان لاپورتا در بارسلونا با توجه به فقدان گزینه مناسب تصمیم به ادامه همکاری با ژاوی گرفت. گرت ساوتگیت در نزد گروه اینئوس تحسین می‌شود اما این مربی به‌شیرها متعهد است. اولین تمرین پیش‌فصل منچستریونایتد 24 ساعت پس از فینال یورو 2024 برگزار می‌شود، فرآیندی که انتخاب ساوتگیت را مشکل خواهد کرد. روبرتو دزربی، توماس فرانک، گری اونیل، گراهام پاتر و توماس توخل نیز در بین گزینه‌ها حضور دارند.

اریک تن هاخ چگونه نجات پیدا می‌کند؟

سرنوشت اریک تن هاخ به پایان فصل و نتایج آن وابسته است. کسب عنوان قهرمانی در جام حذفی می تواند او را از برکناری نجات دهد. مالکان جدید باشگاه تمایلی به برکناری او و جستجوی سرمربی جدید ندارند، با این حال آینده مرد هلندی به طور جدی در خطر است. نتایج کسب شده در بازی های باقی مانده، نقش اساسی در تصمیم گیری نهایی ایفا می کنند. همچنین، رابطه تن هاخ با بازیکنان کلیدی که در مقاطعی پرتنش بوده، یکی دیگر از عوامل تعیین کننده آینده او خواهد بود. سرمربی یونایتد معتقد است که جذب بازیکنان جوان‌تر و آماده‌تر، به ویژه در خط میانی، می‌تواند تیم او را متحول کند. او به احیای لیورپول در این فصل با جذب بازیکنانی مثل الکسیس مک آلیستر، دومینیک سوبوسلای، واتارو اندو و رایان خرافنبرخ اشاره می‌کند و این را مدرکی بر تاثیر نقل و انتقالات استراتژیک بر عملکرد تیم می‌داند.

مالکان باشگاه با یک معضل روبرو هستند. عملکرد تن هاخ در نقل و انتقالات چندان درخشان نبوده است. آیا باید با تامین خواسته‌های نقل و انتقالاتی او ریسک کنند یا زمان تغییر فرا رسیده است؟

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • تعقیب و گریز دیدنی دو گربه از زاویه‌ای متفاوت (فیلم)
  • قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس
  • تبریک متفاوت شمسایی پس از قهرمانی ایران در آسیا! | فیلم
  • نگاه متفاوت کارشناس اقتصادی بعد از حمله موشکی سپاه: معادلات تغییر کرد | فیلم
  • بورس و مرکز مبادله؛ ۲ نهاد با شرح وظایف کاملا متفاوت
  • شانس درمان کودکان مبتلا به سرطان در ایران ۷۰ درصد است
  • پرسپولیس جلوتر از استقلال
  • تحلیل مسعود نیلی از شرایط اقتصادی متفاوت ایران در 10 سال آینده
  • تیم منتخب بهترین نقل و انتقالات تابستان 2023
  • سوال بزرگ در اولدترافورد؛ چه تصمیمی در انتظار اریک تن هاخ است؟