Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیاطین سرخ روند آماده‌سازی خود برای فصل ۲۳-۲۰۲۲ را ادامه می‌دهند. 

جیمز داکر گزارشی از روز دوم تور پیش فصل منچستریونایتد ارائه کرده است. 

طرفداری | به گزارش تلگراف، منچستریونایتد در حال مذاکره با مایک فیلان برای سپردن پست سفیر باشگاه به اوست. دستیار پیشین سر الکس فرگوسن و اوله گونار سولسشر، به تازگی از شیاطین سرخ جدا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یونایتد در همین تور پیش فصل در تایلند هم، وس براون، دنیس اروین و برایان رابسون که همگی از بازیکنان پیشین تیم هستند را به عنوان سفیر باشگاه در کنار خودش دارد.

اریک تن هاخ با هدف ایجاد اتحاد و همدلی در رختکنی که فصل گذشته از چند دستگی رنج می‌برد، بازیکنان تیمش را موظف کرده است که بدون هیچ بهانه‌ای در کنار هم به صرف وعده صبحانه و ناهار بپردازند. در گذشته بازیکنان مجاز بودند صبحانه‌شان را دیرتر و به شکل جداگانه میل کنند. 

جان مرتو به عنوان مدیر فوتبالی یونایتد، هرگز قرار نبود در این تور همراه تیم باشد تمرکزش روی نقل و انتقالات و اهدافی همچون لیساندرو مارتینز، آنتونی، کریستین اریکسن و فرنکی دی یونگ قرار دارد. با این حال باید دید که آیا ریچارد آرنولد به عنوان مدیر اجرایی، در سفر به دور دوم تور پیش فصل در استرالیا، اعضای تیم را همراهی خواهد کرد یا نه. 

اخبار داغ 

بهترین هم تیمی های لیونل مسی و کریستیانو رونالدو به انتخاب سایت گل سواستفاده تبلیغاتی ممنوع؛ نامزد انتخابات با کدام زبان با کی روش حرف می زند؟ تلخ و و شوکه‌کننده| پنج دقیقه پایانی دوران فوتبال افسانه‌ای زین‌الدین زیدان زوج مهدی ترابی و سعید صادقی در کناره ها؛ پرسپولیس با 36 گل، فصل را آغاز خواهد کرد!​​​​​​​

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تور پیش فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۵۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لباس فرم برای دانش آموزان اجباری نیست

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، جمالی آرند سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد افزود: با توجه به شرایط اقتصادی خانوارهای استان هرگونه اجبار توسط مدیران مدارس ممنوع و در صورت مشاهده و یا دریافت گزارش و شکایات مردمی با مدیر مدرسه متخلف برخورد قانونی می‌شود.

وی گفت: در نخستین کارگروه تولید، ساماندهی، نظارت و توزیع لباس فرم دانش‌آموزان استان در سال تحصیلی جدید، چگونگی پوشش، نظارت و توزیع لباس‌های فرم دانش‌آموزان بررسی شد. داشتن روپوش یکسان و متحدالشکل برای هر دوره تحصیلی در مدرسه علاوه بر تقویت حس و روحیه همدلی و دوستی بیشتر در بین دانش‌آموزان، باعث رشد تحصیلی آنها، کاهش استرس ناشی از نحوه مد و لباس، ایجاد آرامش، تمرکز فکری بیشتر آنها بر روی درس و تحصیل و از همه مهم‌تر کاهش هزینه‌های مالی برای خانواده‌ها می‌شود. مدیران و متولیان مدرسه حق اجبار دانش آموز یا اولیا به خرید لباس فرم جدید را ندارند.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1229436 برچسب‌ها مدارس

دیگر خبرها

  • اریک تن باخت؛ ثبت یک رکورد فاجعه و بی‌سابقه در تاریخ منچستریونایتد!
  • پایان رکورد خیره‌کننده برونو فرناندز؛ اولین غیبت در فوتبال به دلیل مصدومیت!
  • عوامل درگیری دسته جمعی در تویسرکان دستگیر شدند
  • درخواست الجزایر از شورای امنیت درباره گورهای جمعی غزه
  • لباس فرم برای دانش آموزان اجباری نیست
  • شورای امنیت درباره غزه تشکیل جلسه می‌دهد
  • (تصاویر) مرگ دسته جمعی ماهی‌ها بر اثر گرمای سوزان
  • شورای امنیت درباره گور‌های دسته‌جمعی در غزه تشکیل جلسه می‌دهد
  • درخواست الجزایر برای نشست شورای امنیت درباره گورهای جمعی غزه
  • درخواست الجزایر برای برگزاری جلسه شورای امنیت سازمان ملل