Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بسیج سازندگی استان فارس با اشاره به طرح کرامت علوی گفت: در این طرح بیش از ۶۰ هزار بسته معیشتی و یک میلیون پرس غذای گرم تهیه و میان نیازمندان توزیع می‌شود که البته این میزان براساس پیش‌بینی است و امکان افزایش آن وجود دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، اسماعیل قزل سفلی صبح امروز در جمع خبرنگاران از استمرار نهضت مواسات همدلی و خدمت مومنانه در استان فارس خبر داد و اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون دو مرحله از این نهضت برگزار شده که سومین مرحله آن به مناسب دهه امامت و ولایت برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه این مرحله کرامت علوی نامگذاری شده است، گفت: در این طرح بیش از 60 هزار بسته معیشتی و یک میلیون پرس غذای گرم تهیه و میان نیازمندان توزیع می‌شود که البته این میزان براساس پیش‌بینی است و امکان افزایش آن وجود دارد. 

قزل سفلی با بیان اینکه خدمت مومنانه؛ لبیک به فرمان مقام معظم رهبری از روزهای آغاز بیماری کرونا است، افزود: این امر همچنان ادامه دارد و با یک تغییر رویکرد در بسیج سازندگی استان فارس از کمک مومنانه جای خود را به خدمت مومنانه داده است. 

رئیس بسیج سازندگی استان فارس در توضیح این خدمت عنوان کرد: اقشار مختلف با ظرفیت‌ها و مهارت‌هایی که دارند، اقدام به خدمت‌رسانی به مومنان نیازمند می‌کنند که توانمندسازی خانواده‌های محروم و نیازمند از مهم‌ترین اولویت‌ها است. 

نذر قربانی، تامین و اهداء جهیزیه و فراهم‌کردن ازدواج آسان، توزیع بسته‌های معیشتی، مرمت و تکمیل مسکن محرومین، آزاد سازی زندانیان جرائم مالی غیرعمد، مشاوره های حقوقی و مهندسی و نذر خون از جمله مواردی است که در طرح خدمت مومنانه تاکنون انجام شده و قزل سفلی به آن اشاره کرد. 

رئیس بسیج سازندگی استان فارس با اشاره به اهتمان این سازمان به امر کارآفرینی و اشتغال‌زایی گفت: این امر با استفاده از مهارت آموزی، رفع موانع تولید و ایجاد فرصت‌های شغلی کوچک و محلی و خانگی فراهم می‌شود.

فتاح: 17 هزار بسته معیشتی لبنی از هفته آینده توزیع می‌شود1100 بسته معیشتی در شمال غرب شیراز توزیع شد2000 بسته معیشتی کمک مؤمنانه در بین نیازمندان کرمانی توزیع شد

قزل سفلی با بیان اینکه یکی از مهمترین بخش‌های خدمت مومنانه مربوط به خدمات جامع سلامت است، افزود: در این طرح پایگاه‌های سیار پزشکی و درمانگاه‌های تخصصی جهادی در نقاط محروم راه‌اندازی شده که به ارائه خدمات آموزشی و مشاوره‌ای می‌پردازند. 

جانشین قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه با شناسایی دقیق طی  2 سال درگیری با ویروس کرونا بانک اطلاعاتی از محرومان تهیه شده است، عنوان کرد:  تلاش شده که به این جامعه هدف خدمات به صورت هدفمند ارائه شود.

انتهای پیام/424/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسیج سازندگی استان فارس هزار بسته معیشتی خدمت مومنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۷۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، ناصر مرادی پویانی در گفت‌وگویی با اعلام این خبر اظهار کرد: این میزان مستمری به تعداد بیش از ۲۵ هزار و ۸۶۰ هزار  خانواده  در قالب حدود ۶۲ هزار نفر پرداخت شده است.

وی همچنین با بیان اینکه مستمری مددجویان این نهاد امسال نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش  داشته است، گفت: مستمری امسال مددجویان پس از افزایش ۳۰ درصدی برای خانوار های یک نفره یک میلیون تومان ، دونفره یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان ، سه نفره ۲ میلیون تومان، چهار نفره ۲ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و پنج نفره به بالا ۳ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است.

مدیرکل کمیته امداد استان همچنین گفت: پرداخت مستمری تنها یکی از خدمات کمیته امداد به خانواده های مددجو بوده و این خانواده‌ها در طول سال خدمات متنوع دیگری از این نهاد دریافت می‌کنند.

مرادی‌پویانی تصریح کرد: هم اکنون تعداد ۶۱هزار و ۸۰۸  نفر در قالب ۲۷ هزار و ۵۲۰  خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان ایلام هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بسته‌های مکالمه پرتخفیف همراه اول به مناسبت روز ملی خلیج‌فارس
  • استاندار فارس خواستار تسریع نهضت ملی مسکن و حفظ حقوق عامه شد
  • نهضت ملی مسکن در شهرستان جویم تسریع شود
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • بسته تأمین مالی غیر نقدی زنجیره تأمین بانک صادرات ایران در خدمت تولید است
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • بسته زنجیره تأمین بانک صادرات ایران در خدمت تولید است
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها ضرورت دارد
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی