Web Analytics Made Easy - Statcounter

رفیعی  گفت: چنانچه بانک اطلاعاتی جامع و تحلیل‌های درستی از تعداد و نوع فعالیت سمن‌ها در حوزه‌های مختلف داشته باشیم، مشخص می‌شود که سمن‌های موجود با نیاز‌های استان در هر حوزه چه تناسبی دارند.

او می گوید: پس از تجمیع و تحلیل اطلاعات سمن‌ها می‌توان خلاء‌های موجود در هر حوزه را با تشکیل سمن جدید تقویت و ترمیم، ضعف‌ها را در هر حوزه شناسایی و توانمندسازی کرده و از تراکم تعداد سمن‌ها و موازی کاری در یک حوزه خاص جلوگیری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: با آسیب شناسی دقیق تشکل‌ها می‌توان نسبت سمن‌های موجود با نیاز‌ها و شرایط استان را تنظیم و متناسب با زیست بوم هر منطقه از ظرفیت‌های مردمی موجود استفاده کرد.

رفیعی می گوید: دولت باید در کنار حمایت از سمن ها، نقش نظارتی و حاکمیتی خود را نیز بدون کوتاهی اعمال کند تا هر تشکل در مسیر اهداف برنامه ریزی شده خود فعالیت داشته باشد.

او گفت: همه دولت‌ها ضرورت کمک و همراهی سمن‌ها را به عنوان یک واقعیت پذیرفته اند و می‌دانند که تشکل‌های مردم نهاد هم در انتقال مطالبات مردم به حاکمیت و هم در راستای تسهیل در اعمال سیاست‌های حاکمیتی در جامعه نقش بسزایی دارند؛ لذا باید در راستای توانمندسازی سمن‌ها و تشکل‌های مردمی برنامه ریزی عملیاتی دقیقی داشته باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان نقش می گوید: فعالیت تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد نباید رها شود و نباید منفعلانه عمل کنیم تا این ظرفیت عظیم مردمی مورد غفلت ما و بهره برداری‌های نامناسب بین المللی قرار نگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان های مردم نهاد معاون استاندار تشکل ها سمن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۸۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار نیشابور گفت: ۶۹ پروانه فعالیت و بهره برداری معدن در این شهرستان صادر شده است که از این تعداد فقط ۲۵ معدن، معادل ۴۰ درصد فعال و بقیه راکد هستند.
مسعود اکبری باقرآباد گفت: مشکل اصلی رکود در فعالیت معادن نیشابور مربوط به سرمایه در گردش است.

او افزود: لازم است تامین نقدینگی و سرمایه در گردش معادن راکد شهرستان با تسهیلات بانکی تامین شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار نیشابورگفت: معادن فعال این شهرستان شامل مس، شن، سنگ مرمر، سنگ لاشه و معادن کوچک فیروزه است.

دیگر خبرها

  • پنج هزار و ۵۵۸ متقاضی واحدهای مسکن ملی در زنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
  • فعالیت ۱۶ هزار صنعتگر در حوزه صنایع دستی زنجان
  • برنامه ریزی لازم برای تحقق اقتصاد دریامحور در راستای تحقق تمدین نوین اسلامی انجام شود
  • گلایه از عدم حضور هیئت دولت در بخش بسطام/برنامه ریزی سفر خوب نبود
  • فعالیت ۱۰ هزار نفر در طرح‌های صنعتی ایلام
  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور
  • تمرکز شهرداری‌ها در ارزش‌افزوده تولید و ثروت باشد
  • برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت