Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@23:42:46 GMT

تاثیر طراحی سایت بر افزایش فروش

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۵۹۹۲۹

تاثیر طراحی سایت بر افزایش فروش

طراحی سایت فروشگاهی گروه مورد نظر با بهره گرفتن از زبان برنامه نوشتن PHP و بکار بردن دستگاه مدیریت نوشته ی وردپرس صورت می گیرد. تکنولوژی بالاتر از رایج ترین روش طراحی سایت در جهان است و خیلی خوب برای نوع های مختلف طراحی سایت فروشگاهی و طراحی سایت شرکتی است.

طراحی سایت فروشگاهی گروه مورد نظر با بهره گرفتن از زبان برنامه نوشتن PHP و  بکار بردن دستگاه مدیریت نوشته ی  وردپرس  صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تکنولوژی بالاتر از رایج ترین روش طراحی سایت در جهان است و  خیلی خوب برای نوع های مختلف طراحی سایت فروشگاهی و طراحی سایت شرکتی است. 

مسئله  مهم و قابل تامل در طرح کردن سایت برپا داشتن ایمنی و بهبود ساخت سایت برای موتورهای جستجو است.  در کنار آن تندی لود سایت از مهم بودن زیادی  را در بردارد. گروه  مورد نظر مورد های بیان شده را در همه ی  برنامه های خود پیاده  می سازد تا در کنار شما همیشه درخشنده باشد.

 

طراحی سایت فروشگاهی چه ابزارهایی دارد ؟

شما به ازای یک طرح کننده وب سایت  و شرکت طراحی سایت توانایی دارید از تجهیزات خیلی موثر و کار آمد زیر، در طرح نمودن سایت خود بکار ببرید.

نرم افزار Antenna Web Design Studio

این نرم افزار به ازای  عالی ترین  نرم افزارهای طرح نمودن سایت معرفی شده است و از آن در طراحی سایت فروشگاهی گوناگون بکار برده می شود. این تجهیز  به شما  یاری می رساند  که بدون دارا بودن دانش برنامه نوشتن سایت طراحی  کنید. این تجهیز فواید  ذیل را دارا  است.

لازم  به دانش  کد نویسی را دارا نیست 

قرار گرفتن اشیاء در جای خود داخل هر صفحه

به وجود آمدن خودکار کدهای برنامه نوشتن در پشت پرده و پس زمینه برنامه

مجوزهای مورد نیاز سایت فروشگاهی ؟

اصلی ترین مجوز شما نماد مطمئن بودن ملی می باشد که به وسیله مرکز پیشرفت تجارت الکترونیک به منظور کسب و کار اینترنتی و وزارت صنعت و معدن صادر می گردد. اگر نوشته ی سایت شما مورد هایی از طراحی سایت ارز دیجیتال است، لازم به گرفتن مجوز از می باشد. 

یکی دیگر از مجوزهای بایدی به منظور فروشگاه هایی صوتی و تصویری مجوز سامان دادن زیر ایده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  می باشد. مجوز های دیگری نیز که شما بایستی به دست آورید،  نظام واحد صنفی رایانه ای می باشد که به منظور راه انداختن ، مشاوره پشتیبانی و آموزش و . . . با رجوع  به واحد صنفی استان  صورت می گیرد.

کسب درآمد با سایتهای فروشگاهی ؟

راه انداختن  فروشگاه اینترنتی یکی از عالی ترین راه های به دست آوردن درآمد از سایت و از راه اینترنت است.

اگر سایتی را در دست دارید که میزان مشاهده کننده خوبی را دارا است و علاوه بر آن  توانایی دارید تا محصول هایی رو برای فروشگاه اینترنتی خود تامین نمایید، توانایی داریو با راه انداختن فروشگاه اینترنتی به کسب کردن درآمد از مشاهده کنندگان خود می پردازیم.

 

هنگامی که  از فروشگاه اینترنتی بیان می شود، اکثرا به  ایده سایت وسیعی مانند دیجی کالا در ذهن شان می آید. ولی  به منظور آغاز نمودن لازم نیست،  نگران موجود بودن رقیب های توانمندی  مانند این سایت باشید.

عوامل موفقیت در سایتهای فروشگاهی ؟

سرمایه کفایت کننده

یکی از عوامل موفقیت فروشگاه اینترنتی، در نظر داشتن سرمایه کفایت کننده به منظور آغاز نمودن  کسب و کار می باشد. به‌ منظور راه انداختن یک کسب و کار اینترنتی اول شما بایستی هزینه ای را به منظور خریدن فروشگاه اینترنتی در نظر داشته باشید. افزون  بر این تعرفه های تهیه کالا، سئو و بهبود ساختن سایت و ... نیز به تعرفه های شما افزوده می شود.

استراتژی و هدف مناسب

افزون  بر در نظر داشتن تعرفه ای به منظور راه انداختن کسب و کار اینترنتی، شما بایستی متد  و استراتژی خوب با کسب و کارتان را دارا باشید. قبل  از آغاز کردن به هر فعالیتی بایستی بفهمید که در چه  قسمتی خواهان هستید، کار نمایید و یا مخاطب مورد نظر شما چه کسی است؟.  نداشتن برنامه ریزی و منظور تعیین شده،  به طور حتم موفقیتی نیز دارا نمی باشید.

 بهترین روش سئو برای سایتهای فروشگاهی ؟

1.  طراحی اطلاعات

بایستی تمامی اطلاعات وجود داشته در سایت شما به آسانی قابل دست یافتن است، به روشی که چنان مدیریت و ساماندهی دادن مناسبی دارا باشید.  هنگامی  که یک استفاده کننده وارد سایت شما می گردد،  تنها  با چند کلیک توانایی داشته باشد محصول مورد هدف خود را به دست آوردن و مرحله های خریدن را  صورت دهد.

به طور مختصر،  مشاهده کننده ای که وارد صفحه مهم سایت شما می گردد،  بایستی به جهت ، دسته بندی هایی که به سراغ  آن می باشد هدایت گردد  و از راه دسته بندی ها و فیلتر های وجود داشته در هر تقسیم  بندی توانایی داشته باشد محصول مورد  هدف خود را بر حسب  قیمت و شرط هایی که  لازم است در سایت شما  بیابد.

2.  هر URL تنها به منظور یک واژه  کلیدی است

در طراحی سایت فروشگاهی خود نبایست خواهان باشید که با 1 آدرس url چندین مورد  واژه کلیدی شما دارای مقام و جایگاه  باشند. در وضعیت معمولی شما توانایی دارید تا برای هر صفحه تا 3 واژه کلیدی وارد شدن داشته باشید، تا 7 واژه هم اندازه موجود است، ولی مناسب است که به منظور هر یک از واژه های کلیدی خود ( برای مثال نام  یکی از تقسیم بندی های سایت) یک واژه کلیدی ویژه  دارا باشید که زیاد ترین ترافیک و جستجو را  دارا است و مشتری های شما از آن بسیار بکار می برند.

کم هزینه ترین راه برای سئو سایتهای فروشگاهی ؟

1- تعرفه دامنه سایت

دامنه (Domain) به معنی آدرس سایت شما است که  استفاده کنندگان با وارد نمودن آن در مرورگر توانایی دارد به سایت شما دست پیدا کنند.

برای مثال  به منظور وارد شدن  به سایت راست چین بایستی آدرس rtl-theme.com را وارد نمایید. دامنه سایت حاوی یک اسم  و یک پسوند می باشد. متداول  ترین پسوندها ir. و com. و  info. و .net و. ac  و ... می باشند،  که هر یک  استفاده کننده ویژه خود را دارد. برای مثال پسوند com یک پسوند تجارتی می باش  یا پسوند ac مرتبط  به سایت های دانشگاهی و آموزش دادن می باشد و پسوند org به منظور سایت های دولتی و ارگان ها  استفاده می شود.

2-هزینه هاست سایت با وردپرس

به منظور بارگذاری سایت تان لازم  به محیطی  در اینترنت است. این محیط هاست (Host)  اسم دارد که داده‌ ها و کد های وب‌ و چارچوب  و نوشته ی  سایت شما بر روی آن  جای می‌گیرد. هاست تجهیز هایی مثل :  دست یافتن به دیتابیس، به دست آوردن  و فرستادن ایمیل، اجراء نمودن کدها و … را  پیدا می کند. به منظور به دست آوردن اطلاعات زیادتر در مورد هاست و نوع های آن توانایی دارید نوشته چگونه عالی ترین هاست وردپرس را انتخاب نماییم را  بخوانید.

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ترافیک جهان درآمد کسب و کار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طراحی سایت فروشگاهی فروشگاه اینترنتی توانایی دارید برنامه نوشتن دست آوردن راه انداختن کسب و کار مورد نظر سایت شما نوشته ی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۹۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانه‌های مولد در سواحل کشور طراحی شده است

سیدحسین حسینی در جلسه شکل گیری شهر مولد استان بوشهر با حضور استاندار، یکی از اقدامات مهم دولت سیزدهم را توسعه اقتصاد دریا پایه دانست و اظهار داشت: یکی از مصداق‌های مهم طرح‌های تولیدی اقتصادی دریا محور شهرک‌های مولد کشاورزی در سواحل است.

 وی شهر‌های مولد را کانون‌های تولید، اشتغال و اسکان دانست و بیان کرد: یکی از اهداف مهم شهر‌های مولد تولید و امنیت غذایی پایدار است و به سمت کانون‌های مولد حرکت می‌کند.

معاون وزیر جهاد کشاورزی استان بوشهر با بیان اینکه توسعه طرح‌های اقتصاد دریا محور یکی از برنامه‌های مهم دولت است، تأکید کرد: شهر‌های مولد در سواحل نقش مهمی در اشتغال، تولید پایدار و تقویت معیشت خانواده‌ها دارند و در اجرایی‌شدن شهر‌های مولد در سواحل از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌شود.

وی با بیان اینکه در سواحل کشور خانه‌های مولد طراحی شده است، افزود: شهر‌های مولد با ایجاد زنجیره ارزش افزوده، سبب افزایش سطح تولید، اشتغال‌زایی و افزایش درآمد خانوار‌ها می‌شود.

حسینی با قدردانی از استاندار بوشهر در پیگیری اجرایی شدن شهر مولد کشاورزی بوشهر در سواحل اضافه کرد: این شهر با تولید و پرورش آبزیان طراحی شده و نقش مهمی در حل مشکلات جوانان دارد.

در آیین امضای این قرارداد زمین ایجاد شهر مولد دلیران تنگستان به امضای جهاد کشاورزی، شیلات، منابع طبیعی و آبخیزداری، امور اراضی و شهرک‌های کشاورزی استان بوشهر رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • عادت‌هایی که خواب راحت را از شما می‌گیرند
  • افزایش دوبرابری سهم اقتصاد دیجیتال در کشور با اجرای برنامه هفتم
  • خانه‌های مولد در سواحل کشور طراحی شده است
  • تاثیر آفت‌کش‌ها بر افزایش احتمال پارکینسون
  • چرا افراد معروف برای خرید فالوور، خرید فالوور اینستاگرام را انتخاب می‌کنند؟
  • تاثیر افزایش دستمزدها در رشد تعداد بیمه‌شدگان
  • اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی
  • وب‌سایت‌هایی که بازدید می‌کنید چقدر ایمن هستند؟
  • ریزگردها به ترکیه رسیدند