Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@05:31:30 GMT

آشنایی با بهترین برندهای شیشه شیر برای نوزاد

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۶۰۲۶۲

آشنایی با بهترین برندهای شیشه شیر برای نوزاد

یکی از مهم‌ترین بخش‌های خرید سیسمونی نوزاد، بدون شک خرید شیشه شیر برای اوست. نوزاد شما به یک شیشه شیر خوب، بیشتر از هر چیز دیگری نیاز خواهد داشت و استفاده از این وسیله، بیشتر از هر چیز دیگر است.

به همین دلیل است که متخصصان توصیه می‌کنند برای خرید شیشه نوزاد، تنها به سراغ برندهای معتبر و اجناس باکیفیت بروید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین موضوع، مادران را با چالش روبه‌رو می‌کند که در بین این همه برند شیشه شیر نوزاد، کدام یک از همه بهتر است و ارزش خرید دارد؟

در این مقاله کوتاه، ما قصد داریم تا انواعی از بهترین برند شیشه شیر موجود در بازار ایران را به شما معرفی کنیم. با شناخت بهترین برندها، خرید این وسیله تا حد زیادی برای شما آسان‌تر خواهد شد. پس تا انتهای مطلب، همراه ما باشید تا یک مرکز مطمئن نیز برای خرید شیشه شیر نوزاد نیز، به شما معرفی کنیم.

 

 

1- شیشه شیر بیبی لند

بگذارید اول از همه، به سراغ یک برند شیشه شیر ایرانی برویم. زیرا که امروزه، با توجه به پیشرفت تکنولوژی در ایران، شیشه شیرهای خوب و باکیفیتی را می‌توان پیدا کرد.

شاید فکر کنید که برندهای ایرانی، ارزش خرید ندارند و از کیفیت کافی، برخوردار نیستند. اما این مطلب درباره شیشه شیر بیبی لند، به هیچ وجه صدق نمی‌کند. بلکه به عکس، کیفیت محصولات این برند را می‌توان با برترین برندهای خارجی، مقایسه کرد.

 

 

از جمله مزایا و ویژگی‌های شیشه شیر بیبی لند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: قیمت بسیار ارزان و اقتصادی، در مقابل برندهای خارجی در دسترس بودن لوازم جانبی و تجهیزات مورد نیاز برای شیشه شیر فراوانی در بازار ایران و در دسترس بودن محصولات قابلیت استفاده از سرشیشه‌های دیگر و تعویض آسان طراحی حرفه‌ای و ارگونومیک، درست شبیه به آناتومی سینه مادر تنوع در طرح و رنگ، سایز و اندازه، مناسب برای سنین مختلف و... 2- شیشه شیر اونت

 شیشه شیر اونت،  معروف‌ترین برند خارجی موجود در بازار سیسمونی و لوازم مربوط به نوزاد است. این برند، محصولی از شرکت انگلیسی فیلیپس است که به احتمال زیاد، نامش را شنیده‌اید.

همین موضوع، خود مهر تاییدی خواهد بود بر کیفیت و اعتبار شیشه شیرهای اونت. محصولات این برند، فروش بسیار بالایی در بازار ایران دارند و هرچند که اندکی قیمتشان به نسبت باقی برندها بیشتر است، اما باز هم با این حال، بسیار محبوب هستند.

 

 

از جمله مزایای مورد توجه درباره شیشه شیر اونت، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: جنس بسیار عالی و باکیفیت، بسیار مقاوم استفاده از متریال سالم و بی‌ضرر برای سلامت نوزاد طراحی ارگونومیک، مطابق با ابعاد سینه مادر قابلیت نگهداری آسان، به طوری که نوزاد می‌تواند به راحتی آن را در دست بگیرد شستشوی بسیاری آسان و بدون دردسر دارای مدل‌ها و رنگ‌های مختلف دارای سری ضد نفخ که با سوپاپ تخلیه هوا از نفخ نوزاد جلوگیری می‌کند و... 3- شیشه شیر چیکو

شیشه شیر چیکو بدون شک یکی از بهترین برندهای شیشه شیر بازار است.

اینکه جایگاه دوم بهترین برند شیشه شیر را به برند چیکو بدهیم یا به برند اونت، برای ما بسیار سخت بود. برند چیکو، از قدیمی‌ترین و البته معروف‌ترین برندهای شیشه شیر موجود در بازار است و بسیار طرفدار دارد.

شاید اگر از هر کسی بپرسید که یک برند سیسمونی نوزاد به شما معرفی کند، بدون شک اول از هر چیز، برند چیکو را به شما معرفی خواهد کرد. خلاصه که این برند، برای رفع نیاز نوزاد شما انتخاب ایدئالی است و در بازار نیز بسیار فراوان است.

 

 

از جمله مزایای استفاده از شیشه شیر چیکو، می‌توانیم این موارد را برای شما برشماریم: تنوع بسیار بالا در طراحی، ابعاد و رنگ‌های مختلف تولید شده در جنس‌های مختلف، سیلیکون و شیشه‌ای تولید شده در حجم‌های مختلف، مطابق با سن فرزند شما جنس بدنه بسیار مقاوم و باکیفیت، تولید شده از متریال بی‌خطر برای نوزاد طراحی سری شیشه به شکل سینه مادر قیمت بسیار مناسب در برابر ویژگی‌هایی که ارائه می‌دهد و... 4- شیشه شیر تویست شیک

یکی از برندهای خارجی شیشه شیر نوزاد، برند تویست شیک است که در ایران نیز نمایندگی رسمی و قانونی دارد. والدینی که می‌خواهند از همان ابتدا، بهترین محصولات را برای فرزندان خود تهیه کنند، بدون شک این برند، بهترین انتخاب برای آن‌ها خواهد بود.

حتی با نگاهی به ظاهر این نوع از شیشه شیرها، به خوبی متوجه خواهید شد که محصولات این برند، کاملا متفاوت از محصولات موجود در بازار هستند و اصلا می‌توان گفت که یک سر و گردن، از همه برتراند! بدون شک، با خرید این شیشه شیر تویست شیک، یک محصول عمری خریداری کرده‌اید و می‌توانید چندین سال از آن برای نوزاد خود استفاده کنید.

از جمله مزایا و ویژگی‌های منحصر به فرد شیشه شیر تویست شیک، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: کاهش زمان آماده سازی شیر برای نوزاد طراحی مناسب که نگهداری آن را در دست، بسیار آسان می‌کند استفاده از رنگ‌های پاستلی و جذاب که در بهبود بینایی نوزاد موثر است قابلیت گرم نگه داشتن شیر و یا مواد غذایی دیگر تولید شده در حجم‌ها و اندازه‌های متفاوت، با سری‌های متفاوت دارای سرشیشه‌های مخصوص ضدنفخ و ضدکولیک طراحی سرشیشه شبیه به سینه مادر و... 5- شیشه شیر وی

و به عنوان آخرین عضو حاضر در فهرست بهترین برند شیشه شیر نوزاد، می‌توانیم برند وی را به شما معرفی کنیم. درست مثل برند چیکو، شیشه شیر وی نیز در سرتاسر بازار سیسمونی معروف است و همه فروشندگان آن را می‌شناسند.

این برند، فروش زیادی در بازار ایران دارد؛ قیمت مناسب و کیفیتی که به موازات آن به مصرف‌کننده ارائه می‌دهد، از دلایل محبوبیت این برند در بازار است. محصولات تولید شده توسط این برند، به خوبی تمام نیازهای شما را برطرف می‌کنند و حتی تا سال‌ها، برایتان کار خواهند کرد.

از جمله مزایای که می‌توان برای شیشه شیر وی نام برد، موارد زیر هستند: جنس بدنه بسیار مقاوم و نشکن به کارگیری سرشیشه سیلیکونی با طراحی ارگونومیک، بسیار نرم ساخت و طراحی سرشیشه به شکل سینه مادر و با خاصیت ارتودنسی تولید شده در سایزهای مختلف و با گنجایش‌های متنوع قابلیت تعویض سرشیشه برای سنین مختلف دسته‌دار که البته قابلیت جداسازی نیز دارد. و... کلام آخر

در این مقاله کوتاه، سعی ما بر آن بود که بهترین برندهای شیشه شیر موجود در بازار را به شما معرفی کنیم. در بازار ایران، برندهای بسیار وجود دارد که انتخاب را برای مادران ایرانی، تا حد بسیاری چالش‌برانگیز می‌کند.

شناخت برندها، می‌تواند این معضل را حل کند. اما مشکل دیگری نیز در این میان وجود دارد و آن نیز خرید این برندهاست. حال که می‌دانیم چه برندی بخریم، سوال این است که از کجا بخریم؟

پاسخ ما برای این مشکل، فروشگاه اینترنتی کارینو کیدز (www.carinokids.com)است. این فروشگاه، یک سیسمونی آنلاین است و هر آن چیزی که برای خرید سیسمونی نوزاد به آن نیاز دارید، به شما ارائه می‌دهد.

کارینوکیدز، تمامی اجناس خود را با ضمانت اصل بودن ارائه می‌کند و از همین روی، می‌تواند مرجع مطمئن و معتبری برای خرید شیشه شیر نوزاد باشد. همین الان می‌توانید به وبسایت کارینوکیدز مراجعه کنید و شیشه شیر نوزاد دلبند خود را سفارش دهید!

 

*** این مطلب در سرویس گزارش آگهی منتشر شده و تبلیعاتی می باشد؛ لذا جماران هیچ توصیه در رابطه با انجام فعالیت فوق ندارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا شما معرفی کنیم شما معرفی موجود در بازار شیشه شیر نوزاد بازار ایران ترین برندهای تولید شده شیشه شیر بهترین برند برای نوزاد موارد زیر سینه مادر ترین برند خرید شیشه بدون شک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۰۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«طرح نفس» جان ۱۴ نوزاد کرمانشاهی را نجات داد

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه گفت: طرح «نفس» که مخفف «نجات فرزندان سقط» است، از ابتدای فروردین‌ سال ۱۴۰۲ آغاز شده و تاکنون جان ۱۴ کودک در معرض سقط عمدی را نجات داده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، رضا منصوری امروز _ یکشنبه نهم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح نفس مخفف نجات فرزندان سقط، در استان کرمانشاه با محوریت سازمان بسیج جامعه پزشکی کرمانشاه و با هدف کار همه جانبه برای نجات فرزندان سالم سقط عمدی (جنایی) فروردین ۱۴۰۲ تأسیس شد و شروع به کار کرد.

وی افزود: فرهنگ‌سازی، شبکه‌سازی و شناسایی والدینی که قصد سقط فرزند سالم خود دارند با ارائه مشاوره مذهبی و روانشناسی، خدمات حمایتی درمانی و معیشتی برای مادران با مشکل مالی از اقدامات اصلی انجام شده در این طرح است.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه️ تصریح کرد: سال ۱۴۰۲ بیش از ۳۰ جلسه با مسئولان و مدیران ارشد استان، حوزه‌های بسیج خواهران و کمیته اجرایی داخلی در راستای پیگیری اهداف طرح تشکیل شد.

منصوری ادامه داد: طی هشت روز نمایشگاه مناسبتی برگزار و ۳۹ مورد مشاوره انجام شده است و با یک دستاورد بزرگ، ۳۱ مورد انصراف از سقط جنین ادامه دادند و ۱۴ نوزاد متولد شدند.

وی اضافه کرد: در این راستا به ۱۲ خانواده سبد معیشتی تقدیم و خدمات رایگان درمانی، مشاوره و پاراکلینیکی ارائه شد.

کد خبر 748793

دیگر خبرها

  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی
  • «طرح نفس» جان ۱۴ نوزاد کرمانشاهی را نجات داد
  • ویدئویی شگفت‌انگیز از صدای جوجه تیغی که شبیه گریه نوزاد است
  • خرید شکلات تلخ بهتر است یا  شکلات شیرین؟
  • پنجره دوجداره upvc چی بخرم؟ معرفی بهترین برند پنجره دوجداره upvc
  • غربالگری نوزاد چیست؟ بهترین زمان آزمایش غربالگری
  • افزایش ۳۰ درصدی ذخیره خون بند ناف نوزاد در هرمزگان
  • افزایش30 درصدی ذخیره خون بند ناف نوزاد در هرمزگان
  • همکاری با ۵۰ برند و برگزاری ۱۲ کمپین موفق/ پلاتین دستاوردهای خود را جشن گرفت
  • لحظات حساس از نجات نوزاد ۳ روزه توسط اپراتور هلال احمر قم